Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Re: Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
Zij weet meer over haar ma, en Adil zou dat kunnen ontrafelen!
0 x
-
- Nog geen rang
Hoe weet jij dat? Ik heb dat niet gezien.vdbemdsa schreef:Zij weet meer over haar ma, en Adil zou dat kunnen ontrafelen!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Tja,Adil je hebt hier wel een punt. Je broer Younes zou ik nu ook niet meteen aannemen! 

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Wat was me dat een arrogant verwend nest zeg, een dag en een nacht verschil met Adil. Te begrijpen dat hij die liever kwijt dan rijk is.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vond het een prachtig figuur. Sam vond ik ook geweldig 
Gewoon een lamlendig joch dat niet wil deugen en vooral niet wil werken

Gewoon een lamlendig joch dat niet wil deugen en vooral niet wil werken

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
- Crackers
- Poster rang 5
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Wat een schotelvod is me dat geworden zeg... En dan ook nog eens zo oliedom dat hij het niet eens door heeft.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ja zeg ! Welk beest heeft die gebeten ? Een beest genoemd Waldek waarschijnlijk 

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik kan mij vergissen maar volgde Adil vorig seizoen de ramadam niet ?
Deze keer is het blijkbaar vergeten want hij drinkt toch limonade tijdens de dag.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Blijkbaar deed hij vorig jaar ook niet mee met de ramadan.
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4& ... start=3285
(onderaan de pagina)
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4& ... start=3285
(onderaan de pagina)

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Goede raad voor Adil:
Adil raap al je moed bij elkaar, ga naar Sam en zeg dat je het absoluut niet ziet zitten om die Kabouters over te nemen en dat je alleen nog niet afgehaakt bent omdat Waldek de hele tijd aan je hoofd zit te zagen. Het staat op je gezicht te lezen dat je dat helemaal niet wilt
Sam heeft zich terug getrokken uit haar zaak en gewoon maar de hele zaak op jullie bord geschoven. Net of iedereen dat zomaar kan of wil. Er is niet overlegd, niks doorgegeven. Nee: "ik vertrouw erop dat dat jullie gaat lukken". Tamelijk slordig, want zo gemakkelijk is dat niet.
Adil, je kunt niet iedereen te vriend houden, soms moet je even door de zure appel heen bijten.
Adil raap al je moed bij elkaar, ga naar Sam en zeg dat je het absoluut niet ziet zitten om die Kabouters over te nemen en dat je alleen nog niet afgehaakt bent omdat Waldek de hele tijd aan je hoofd zit te zagen. Het staat op je gezicht te lezen dat je dat helemaal niet wilt
Sam heeft zich terug getrokken uit haar zaak en gewoon maar de hele zaak op jullie bord geschoven. Net of iedereen dat zomaar kan of wil. Er is niet overlegd, niks doorgegeven. Nee: "ik vertrouw erop dat dat jullie gaat lukken". Tamelijk slordig, want zo gemakkelijk is dat niet.
Adil, je kunt niet iedereen te vriend houden, soms moet je even door de zure appel heen bijten.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
En daar bovenop wil zijn domme vriendin niet geloven dat haar moeder nog steeds totaal niet ok is ....Die man heeft meer gezond verstand dan heel het volkske van Thuis samen ; spijtig dat hij het niet durft naar buiten brengen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, en daar is Sam zelfs het levende bewijs van, dus haar speech kwam op mij in elk geval echt niet over gisteren.jessie V. schreef: Sam heeft zich terug getrokken uit haar zaak en gewoon maar de hele zaak op jullie bord geschoven. Net of iedereen dat zomaar kan of wil. Er is niet overlegd, niks doorgegeven. Nee: "ik vertrouw erop dat dat jullie gaat lukken". Tamelijk slordig, want zo gemakkelijk is dat niet.

Zij is zelf dan ook nog eens supergemotiveerd met de Kabouters gestart omdat ze dat echt graag wilde, en niet omdat het haar zo ongeveer opgedrongen werd zoals nu bij Adil het geval is.
Adil is een jonge kerel die wil werken, dus er moet ook nog wel ander werk voor hem te vinden zijn. Ik vind het triest dat zowel Sam als Waldek alleen aan zichzelf lijken te denken en hem die optie niet eens lijken te gunnen. Die zwijgen ze gewoon dood...
Ook ik hoop dat Adil eindelijk eens van zich af gaat bijten en eens duidelijk gaat zeggen wat hij zélf wil.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..