Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
De initiële job was 2 dagen, dacht ik.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik dacht twee weken.
En dat dit de reden was waarom Sam het toch heeft aangenomen: omdat het een grotere job was.
En dat dit de reden was waarom Sam het toch heeft aangenomen: omdat het een grotere job was.
0 x
-
Guapa
- Poster rang 1

't was volgens mij 2 dagen met 3 man, Waldek, Frank en Sam op haar bottekes. enneh ... hebben die zich niet allemaal ingekocht in de Kabouters omdat het in't verleden al slecht ging ?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
- Crackers
- Poster rang 5

Frank zijn vrouw afpakken, Frank zijn werkplezier afpakken en nu Frank zijn werk afpakken. Van je (beste) vriend moet je het hebben. 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Bij deze schrijf ik Waldek in voor de Marskolonie en hij mag meenemen: Peter, Sam, Adil, Mayra en die gebuisde maatschappelijk onderzoekster.
Om Rosa nog eens te herhalen: "voor zo nen diepgelovige mens"... En zoveel levens kapot maken
Om Rosa nog eens te herhalen: "voor zo nen diepgelovige mens"... En zoveel levens kapot maken
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Frank kan zijn wat hij wil, maar hij stond wel direct klaar om Waldek onderdak te geven toen hij ging scheiden van Rosa, en zie eens hoe fijn hij daar voor bedankt is. Onvoorstelbaar dat Waldek in staat is hem zoveel messen in zijn rug te steken, en het spijt hem niet eens.
Frank kan dom, egoïstisch en laf zijn met tijden, maar hij komt meestal na verloop van tijd wel tot inkeer en ik heb hem ook nog nooit zo waardeloos met een vriend om zien springen.
Waldek kan wat mij betreft niet dieper zinken, met zijn schijnheilig, achterbaks en gemeen gedrag...

Frank kan dom, egoïstisch en laf zijn met tijden, maar hij komt meestal na verloop van tijd wel tot inkeer en ik heb hem ook nog nooit zo waardeloos met een vriend om zien springen.
Waldek kan wat mij betreft niet dieper zinken, met zijn schijnheilig, achterbaks en gemeen gedrag...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Flower-Power
- Poster rang 2

Wat een smerige streek van Waldek om Frank te ontslaan dat komt hem wel goed uit.
En dat terwijl hij zelf zoveel kapot maakt
En wat een loser idee om naar een advocaat te stappen om te zien wat te doen met de Kabouters
Hij had beter een voorbeeld genomen aan Frank die gaat niet wenen bij een advocaat maar die grijpt tenminste
alle mogelijkheden in eigen handen om er voor te zorgen dat de Kabouters terug werk hebben, en dan nog met succes ook.
Van mij mag Waldek nu serieuze oorlog krijgen van Frank want Waldek vecht met het ontslag gewoon een persoonlijke vete uit
Ik hoop dat Sam snel bij haar positieven is en niet toestaat dat Frank ontslagen word
Waldek kan wel zeggen Sam is akkoord maar dat is ze eigenlijk NIET want ze weet van niets
Ze zei weliswaar ik sta achter jullie beslissingen maar dat ging dan over JOBS niet over het ontslagen van mensen
En dat terwijl hij zelf zoveel kapot maakt
En wat een loser idee om naar een advocaat te stappen om te zien wat te doen met de Kabouters
Hij had beter een voorbeeld genomen aan Frank die gaat niet wenen bij een advocaat maar die grijpt tenminste
alle mogelijkheden in eigen handen om er voor te zorgen dat de Kabouters terug werk hebben, en dan nog met succes ook.
Van mij mag Waldek nu serieuze oorlog krijgen van Frank want Waldek vecht met het ontslag gewoon een persoonlijke vete uit
Ik hoop dat Sam snel bij haar positieven is en niet toestaat dat Frank ontslagen word
Waldek kan wel zeggen Sam is akkoord maar dat is ze eigenlijk NIET want ze weet van niets
Ze zei weliswaar ik sta achter jullie beslissingen maar dat ging dan over JOBS niet over het ontslagen van mensen
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Waldek is echt een walgelijk figuur geworden. En dan te bedenken dat hij vroeger één van mijn favoriete personages was. Op youtube staan er oude afleveringen, ik zit nu aan seizoen 7 (waar Waldek voor het eerst in opduikt) en het verschil met toen zou niet groter kunnen zijn.
Soms lijkt het erop dat ze er een tweede Luc van willen maken, nu die in een rolstoel zit en niet meer in staat is om mensen het leven zuur te maken.
Waldek heeft geprofiteerd van de zwakke situatie waarin Simonne zat vorig jaar om haar binnen te doen, om haar dan te laten vallen als een baksteen (dat is althans mijn mening), dit terwijl hij nog met Julia was, die voor de zoveelste keer bedrogen werd dat ze uiteindelijk in een instelling belandde, om dan Mayra zwanger te maken en er gezellig mee te gaan samenwonen.
De Waldek van vroeger zou zelfs niet willen omgaan met dit soort persoon, maar bon...
En dan nu Frank die hij buiten gooit...
Soms lijkt het erop dat ze er een tweede Luc van willen maken, nu die in een rolstoel zit en niet meer in staat is om mensen het leven zuur te maken.
Waldek heeft geprofiteerd van de zwakke situatie waarin Simonne zat vorig jaar om haar binnen te doen, om haar dan te laten vallen als een baksteen (dat is althans mijn mening), dit terwijl hij nog met Julia was, die voor de zoveelste keer bedrogen werd dat ze uiteindelijk in een instelling belandde, om dan Mayra zwanger te maken en er gezellig mee te gaan samenwonen.
De Waldek van vroeger zou zelfs niet willen omgaan met dit soort persoon, maar bon...
En dan nu Frank die hij buiten gooit...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Er is geen vriendschap meer op het werk, zegt hij. Tja, hoe zou dàt nu toch komen? Aan hem zal het alvast niet liggen 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Goh ons talent had weer reuze slimme opmerkingen. Kuch.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Héél even had ik de indruk dat na de lekkere oorvijg die Simone hem gaf toch weer een koes ging volgen 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ja zoals poeslief tegen Mayra: Mayra binnen 20 minoetjes is de lasagne klaar. Dan bits tegen Marianne: En als dat belletje gaat, ben jij hier boeten.Kwast schreef:Goh ons talent had weer reuze slimme opmerkingen. Kuch.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik ook en volgens mij liep hij over van de goestingCaptain Cuckoo schreef:Héél even had ik de indruk dat na de lekkere oorvijg die Simone hem gaf toch weer een koes ging volgen
0 x