Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Met stip : Luc. Heb al veel geduld gehad maar gisteren was het erover "Ik wil dit !!! nu !!! " "Ik wil dat nu !!! Als het een kleuter was kreeg die van mij allang een klets op zijn pamper.
martha schreef:Met stip : Luc. Heb al veel geduld gehad maar gisteren was het erover "Ik wil dit !!! nu !!! " "Ik wil dat nu !!! Als het een kleuter was kreeg die van mij allang een klets op zijn pamper.
Tamara.
Wanneer houdt dat mens eens op met haar gepush. Die doet echt niks anders dan zich met andermans "liefdesleven" bemoeien.Ik snap Olivia ook niet. Waarom verdraagt die dat allemaal?
jessie V. schreef:Tamara.
Wanneer houdt dat mens eens op met haar gepush. Die doet echt niks anders dan zich met andermans "liefdesleven" bemoeien.Ik snap Olivia ook niet. Waarom verdraagt die dat allemaal?
We zijn het niet altijd eens Captain maar bij deze kan ik je alleen maar volmondig gelijk geven.
Wat een gedoe vanavond.
Luc die soms blijkbaar geen flauw idee heeft waar het over gaat, Frank die denkt dat zijn broer nog altijd bulkt van het geld en Lowie die dan nog eens de puntjes op 'zijn' i komt zetten...
Wat een zootje
Waldek Waar is die nu weer mee bezig ? Straks steekt hij nog vuur tussen Tim en Sam nu dat die 2 een "oplossing schijnen te vinden . Niet dat Sam dat echt verdient maar waar bemoeit hij zich toch ?
satine schreef:Luc die soms blijkbaar geen flauw idee heeft waar het over gaat, Frank die denkt dat zijn broer nog altijd bulkt van het geld en Lowie die dan nog eens de puntjes op 'zijn' i komt zetten...
Wat een zootje
Inderdaad...
Het hangt daar van het egoïstische gedrag, de ondoordachte beslissingen en korte lontjes aan elkaar vast.
Zo'n vermoeiende mensen, alle drie!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mayra, met haar gestook , Waldek die denkt alles te kunnen redden ; efkes naar Peter gaan terwijl iedereen probeert te zwijgen. maar vooral junes ....... juist uit de pampers en zo'n pretentie ?