Speculaties op de spoilers
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Speculaties op de spoilers
Of ze willen haar toch een mooier afscheid geven, dan zomaar plots opeens de vlieger op en weg....
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Eerlijk gezegd denk ik ook dat ze Jenny gaan laten sterven in een ongeluk. Ik hoop écht van niet, dat zou echt geen mooi einde zijn voor zo'n oer-personage.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Helaas heb je over het sterven gelijk gekregenNickos schreef:Eerlijk gezegd denk ik ook dat ze Jenny gaan laten sterven in een ongeluk. Ik hoop écht van niet, dat zou echt geen mooi einde zijn voor zo'n oer-personage.
0 x
-
thomaaas
- Nog geen rang
Mss vergezocht: maar aangezien Olivia is geadopteerd, wat is de kans dat zij Frderique is, de zus van Arne?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Onbestaand, want Frederique is gestorven toen ze 15 was. Dus kan ze (Olivia) onmogelijk de zus van Arne geweest zijn. Wat wel kan, en dat is hier al ergens voorbij gekomen, is dat Frederique en Olivia een tweeling waren en om de een of andere reden gescheiden zijn geweest bij de geboorte. Maar dat zal niet zijn denk ik.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Re: Wie zijn de echte ouders van Olivia?
Ik heb ergens gelezen dat Judith Steven kent, misschien is Olivia een kind van Steven en Judith...
0 x
-
tvx1
- x 435
Re: Wie zijn de echte ouders van Olivia?
Lena, Olivia's adoptiefmoeder, kent de biologische moeder van Olivia. Als dat Judith zou zijn zou ze indertijd wel anders gereageerd hebben die vele keren dat ze haar zag in de Frens. Dus ik denk niet dat dit het geval is.Kiki_Dee schreef:Ik heb ergens gelezen dat Judith Steven kent, misschien is Olivia een kind van Steven en Judith...
0 x
-
Guapa
- Poster rang 1

Hoe komen jullie nu bij Judith als mogelijke moeder van Olivia ? snap het niet
0 x