Ja. En ik had meteen zo iets van die zijn vergiftigd.satine schreef:^ ik vond het nogal griezelig toen ze daar met haar koekjes binnen kwam.
En toen Lowie weg ging dacht ik, seffes wil ze hem verstikken met die super beer

Ja. En ik had meteen zo iets van die zijn vergiftigd.satine schreef:^ ik vond het nogal griezelig toen ze daar met haar koekjes binnen kwam.
Yes, heks Julia is terug!Captain Cuckoo schreef:Na nieuwe Luc is Julia nu aan de beurt: meet Scary Julia 2.0nounake schreef:Ze had zo'n rare harde blik in haar ogen . Brrrrrrrrrsatine schreef:^ Dat dacht ik ook - ik vond het nogal griezelig toen ze daar met haar koekjes binnen kwam.![]()
Mijn vraag werd gisterenavond beantwoord. Dus Julia wist het nog niet. Tijd om op nieuwe wraakplannen te studeren.martha schreef:Weet Julia het al dat Mayra zwanger is van Waldek en dat ze samenwonen ?
Die zullen ook op zijn, want de doos heeft ze toch alweer terug..nounake schreef:Maar als er iets mis is met die koekjes zou Luc toch al lang last hebben ; hij is zo'n schrokop dat hij die doos toch al moet leeg gegeten hebben.