Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Nu ging Britney al bij Eddy op bezoek zonder dat ze in beeld kwamen 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Flower-Power
- Poster rang 2

Allee hij komt weldra vrij - aldus Renzo en Britney
Benieuwd waar hij gaat wonen want Nancy's appartement is weg - weet hij dat eigenlijk wel?
Denk dat hij op hotel zal moeten gaan want waar kan hij anders terecht?
Of het moet zijn dat Frank hem in huis neemt
En benieuwd wat het gaat geven als hij Dieter tegen komt.
En verder benieuwd wat ze met zijn personage nog verder gaan aanvangen.
Benieuwd waar hij gaat wonen want Nancy's appartement is weg - weet hij dat eigenlijk wel?
Denk dat hij op hotel zal moeten gaan want waar kan hij anders terecht?
Of het moet zijn dat Frank hem in huis neemt
En benieuwd wat het gaat geven als hij Dieter tegen komt.
En verder benieuwd wat ze met zijn personage nog verder gaan aanvangen.
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Hij kan misschien ook bij Waldek intrekken, of bij de Kabouters, kamperen zoals den Frank gedaan heeft.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij werkt wel niet meer bij de Kabouters hé dus dat zou kraken zijn.vdbemdsa schreef:Hij kan misschien ook bij Waldek intrekken, of bij de Kabouters, kamperen zoals den Frank gedaan heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Wet Lejeune, 1/3 van de straf effectief uitzitten en je komt in aanmerking voor vervroegde vrijlating. En voorarrest wordt van de straftijd afgetrokken.Nickos schreef:De enige logische volgende stap is dat hij vrijkomt natuurlijk, en vlakbij de mensen die hij zoveel verdriet heeft aangedaan gaat wonen. Ik vraag mij alleen af hoe ze dat gaan uitleggen, hij had toch 5 jaar gekregen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Maar bij recidive, wat bij Eddy toch zeker het geval is, is dat normaal na 2/3 van de straf...heidiw schreef:Wet Lejeune, 1/3 van de straf effectief uitzitten en je komt in aanmerking voor vervroegde vrijlating. En voorarrest wordt van de straftijd afgetrokken.Nickos schreef:De enige logische volgende stap is dat hij vrijkomt natuurlijk, en vlakbij de mensen die hij zoveel verdriet heeft aangedaan gaat wonen. Ik vraag mij alleen af hoe ze dat gaan uitleggen, hij had toch 5 jaar gekregen.
0 x
-
Soapseut
- x 435
Wat er gebeurd is met Lucas was op zich wel goed in beeld gebracht, het was een goede climax voor louche figuur Eddy... maar dan had hij wel op die manier moeten verdwijnen. Voorgoed... het zou geen slechte manier geweest zijn (voor de acteur) om met pensioen te gaan.
Ik zit niet te wachten op zijn terugkeer. Hopelijk verhuist hij naar een ander dorp ofzo.
Ik zit niet te wachten op zijn terugkeer. Hopelijk verhuist hij naar een ander dorp ofzo.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Goh, maar ik zit er wel op te wachten op zijn terugkeer.Soapseut schreef:Wat er gebeurd is met Lucas was op zich wel goed in beeld gebracht, het was een goede climax voor louche figuur Eddy... maar dan had hij wel op die manier moeten verdwijnen. Voorgoed... het zou geen slechte manier geweest zijn (voor de acteur) om met pensioen te gaan.
Zoveel dat terug kan veranderen door zijn terugkeer.
0 x
-
Lullemathijs
- Nog geen rang
Ja, nog een toppersonage minder.Soapseut schreef:Wat er gebeurd is met Lucas was op zich wel goed in beeld gebracht, het was een goede climax voor louche figuur Eddy... maar dan had hij wel op die manier moeten verdwijnen. Voorgoed... het zou geen slechte manier geweest zijn (voor de acteur) om met pensioen te gaan.
Kunnen we nog wat genieten van de gekke fratsen van Bob;
Laten we aub het beetje pit dat nog in deze soap zit, met Eddy, Frank en Marianne, niet gaan verbannen.
Ik ken alvast genoeg mensen die reikhalzend uitkijken naar de terugkeer van top personage Eddy!
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik alleszins niet. Eddy is dus duidelijk nog geen haar veranderd. Ik zie echt niet waarom die vrij zou moeten rondlopen. Elke persoon die over Eddy's aanvraag moet oordelen en daar even zijn strafblad naast legt, weigert die aanvraag gewoonweg. Als die vrijkomt komen er gegarandeerd vroeg of laat ongelukken van. Dat ze dan een nieuwe personage met een gelijkaardige stijl, maar zonder zijn strafbare daden, creëren.Lullemathijs schreef:Ik ken alvast genoeg mensen die reikhalzend uitkijken naar de terugkeer van top personage Eddy!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Euh, zitten we op dat nu niet net te wachten?tvx1 schreef:Als die vrijkomt komen er gegarandeerd vroeg of laat ongelukken van.
0 x
-
ikke
- x 435
Neeje,ik alvast niet, er mag van mij regelmatig iets leuks/geestigs gebeuren.lord F. schreef:Euh, zitten we op dat nu niet net te wachten?tvx1 schreef:Als die vrijkomt komen er gegarandeerd vroeg of laat ongelukken van.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Combineer zijn -meer dan waarschijnlijke- vervroegde vrijlating met een ander personage dat nu met concrete wraakplannen door Thuisdorp gaat wandelen, en de boel gaat daar inderdaad wakker geschud worden.lord F. schreef:Euh, zitten we op dat nu niet net te wachten?tvx1 schreef:Als die vrijkomt komen er gegarandeerd vroeg of laat ongelukken van.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik ook niet.ikke schreef: Neeje,ik alvast niet, er mag van mij regelmatig iets leuks/geestigs gebeuren.
En had Eddy niet gezegd dat ze de sleutel mochten weggooien en meer van die blablabla?
0 x