Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kwast schreef:Sam. Waarom bemoeit dat mens zich overal mee? Dadelijk zien we haar tijdens het weer om te vertellen dat Frank/Sabine het het verkeerd hebben en dat het niet 10 graden wordt maar 11.
Gisteravond toch ook wel een beetje aan Sam. Van de ene kant blijft ze hard optreden tegenover Frank, maar van de andere kant staat ze daar wel meteen te vissen naar de details van Waldek's privé-telefoontje. Ze moet wel weten wat ze wil natuurlijk qua privé en werk gescheiden houden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ik erger me noch aan sam noch aan chiara eerlijk gezegd, maar wie me wel een beetje doet huiveren momenteel is tamara. Kweenie, had precies liever de tamara die jongens dumpte dan de tamara die zichzelf voortdurend vergelijkt met chiara. Sinds ze samen is met Bob schiet er niet veel meer over van die zgn. Zelfzekerheid. Ik vind dat ze zich ergerlijker gedraagt dan chiara zelf, en vooral omdat ze zelf denkt dat het helemaal niet zo is.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Aan Tom die ongestraft Judith kan ten huwelijk vragen en terwijl hij met Karin om de 5 minuten het bed in duikt. Wanneer komt dit eens aan de oren van Judith, hopelijk voor haar trouw.
Aan Rosa, die haar best lijkt te doen om Luc zo'n verkeerd mogelijke signalen te geven als ze bij hem in de buurt is. Alsof ze ervan geniet dat hij haar zo goed als adoreert...
0 x
Christel schreef:Aan Rosa, die haar best lijkt te doen om Luc zo'n verkeerd mogelijke signalen te geven als ze bij hem in de buurt is. Alsof ze ervan geniet dat hij haar zo goed als adoreert...
Vooral die fake-glimlach waarmee ze eerst Luc aantrekt om hem direct daarna des te heviger af te stoten is er voor mij al lang teveel aan.
Bob , Nancy en Tamara; de één voor zijn onnozel gedram over de seks van Luc en de andere twee voor hun bemoeiziekte . Ik wacht met ongeduld tot er iemand hen eens kordaat zegt van daarmee te stoppen .
Voor mij was het ook best wel een ergerlijke aflevering gisteren
Luc staat toch wel met stip op 1, maar ook ik vond de bemoeienissen van Bob, Tamara en Nancy behoorlijk ver gaan en dus storend.
0 x