Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Ik heb net een lappenmand afgezet voor de deur van de dokterspraktijk. Ze zien zelf maar hoe ze ze verdelen, de dokters, psychiaters, ex-en en aanstaanden. Er zullen zeker lappen tekort zijn maar er is al een extra mand besteld voor morgen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Lowieke is helemaal terug: roepen en tieren als het niet naar meneerke Bomans zijn zin is. Geef die snel een beurs om in Papua Nieuw Zeeland verder te gaan "studeren"! Daar zijn ongetwijfeld ook proffen met bevallige echtgenotes.
0 x
-
ikke
- x 435
Captain Cuckoo schreef:Lowieke is helemaal terug: roepen en tieren als het niet naar meneerke Bomans zijn zin is. Geef die snel een beurs om in Papua Nieuw Zeeland verder te gaan "studeren"!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Neem dan Olijfolie ook meteen mee. Je hebt gelijk. Het is typisch het Bomanskarakter. Gaat het niet zoals zij willen, dan ga je roepen en tieren. Bah. Hinderlijk volkje.ikke schreef:Captain Cuckoo schreef:Lowieke is helemaal terug: roepen en tieren als het niet naar meneerke Bomans zijn zin is. Geef die snel een beurs om in Papua Nieuw Zeeland verder te gaan "studeren"!ja, aub en laat zijn vader ook maar eens voor onbepaalde tijd op reis gaan met een verzorger/verzorgster à la Hasta la vista, maar dan wel zonder het op TV te tonen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lullemathijs
- Nog geen rang
Maar zonder Frank was thuis toch wel een pak minder leuk om naar te kijken!Kwast schreef:Neem dan Olijfolie ook meteen mee. Je hebt gelijk. Het is typisch het Bomanskarakter. Gaat het niet zoals zij willen, dan ga je roepen en tieren. Bah. Hinderlijk volkje.ikke schreef:Captain Cuckoo schreef:Lowieke is helemaal terug: roepen en tieren als het niet naar meneerke Bomans zijn zin is. Geef die snel een beurs om in Papua Nieuw Zeeland verder te gaan "studeren"!ja, aub en laat zijn vader ook maar eens voor onbepaalde tijd op reis gaan met een verzorger/verzorgster à la Hasta la vista, maar dan wel zonder het op TV te tonen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het gaat hier ver Luc en Lowie denk ik Lullemathijs, niet over Frank. Denk ik.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ha! Ik ben dan toch niet alleen die zich ergert aan Lowie.
Iedereen klaagt hier maar over Chiara, maar ik heb zelfs medelijden met haar.
En misschien verdient ze mijn medelijden helemaal niet en is ze zelf ook maar een ergerlijk mens, toch zegt mijn gevoel dat ze die Lowie beter eens een ferme klets in zijn gezicht heeft. Wat een irritante kwal die lowie 
Iedereen klaagt hier maar over Chiara, maar ik heb zelfs medelijden met haar.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Lullemathijs
- Nog geen rang
Okido, ik las dat Thuis beter af was zonder Bomansen, en Frank blijft voor mij nog altijd DE Bomans bij uitstek! Moderator bericht:Crackers schreef:Het gaat hier ver Luc en Lowie denk ik Lullemathijs, niet over Frank. Denk ik.
Dit is het topic voor het personage dat een lap rond zijn of haar oren verdient.
Verder hebben alle personages hun eigen topic.
Gelieve hiermee rekening te houden.
Verder hebben alle personages hun eigen topic.
Gelieve hiermee rekening te houden.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Simonne, geen harde maar wel een lap. Waarom dat geforceerde samen eten telkens? Als je weet hoe de verhouding tussen Frank en Sam ligt. Dat ontaardt altijd in een opgefokte sfeer en niemand wordt daar blij van.
Kappen met de etentjes voorlopig. Laat de kwaaie dampen eerst maar eens optrekken.
Kappen met de etentjes voorlopig. Laat de kwaaie dampen eerst maar eens optrekken.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Nancy krijgt er ook één. Altijd dat brutale gedoe. Eerst Kobe weer uit staan horen en dan weer gaan rond vertellen dat hij DAN WEL HOMO ZAL ZIJN.
Mag een man a.u.b. ook even zonder vriendin zijn?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja idd, Nancy is soms toch wel erg simpel.jessie V. schreef:Nancy krijgt er ook één. Altijd dat brutale gedoe. Eerst Kobe weer uit staan horen en dan weer gaan rond vertellen dat hij DAN WEL HOMO ZAL ZIJN.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Simpel en ergerlijk. Altijd haar nieuwsgierige neus overal in steken
En maar alles meteen overal rond kwekken
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Volledig met u akkoordjessie V. schreef:Simpel en ergerlijk. Altijd haar nieuwsgierige neus overal in stekenEn maar alles meteen overal rond kwekken
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Er is een tijd geweest dat dat wel grappig was af en toe,maar het is nu teveel van het "goede".
0 x