Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door hannanaske »

Ik erger mij opnieuw aan Lowie. Die jongen zoekt steeds vriendinnetjes op die dan haast hopeloos bij hem om aandacht komen pleasen. Ik keur het gedrag van chiara niet goed (Lowie moet niet spijbelen om met haar op stap te gaan) maar heb de indruk dat Lowie zijn kort lontje opnieuw geactiveerd is. Hij moet studeren, hij moet naar zijn vader, hij moet dit en hij moet dat...en hij is dan allesbehalve gezellig. Hij heeft er niet voor gekozen dat ze hem tot in België is gevolgd, maar ofwel smijt hij haar buiten ofwel respecteert hij haar aanwezigheid. Bij Olivia was het net hetzelfde
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hoe kan hij nu iemand respecteren die, buiten steeds aan zijn jip te hangen , zijn gehandikapte vader wat belachelijk ga maken ? dat hij dat mens gewoon terug naar Valencia en haar echtgenoot stuurt !
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Chiara, astublief zeg, da noemt zich psychiater, alles geleerd uit de roddelboekskes of wa ? Lowie had groot gelijk vind ik
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Toen die Chiara bij Luc zat, leek ze wel oprecht. Ze pakte het nadien in "het gemeenschapshuis" nogal ongelukkig aan, ik zou er ook niet mee kunnen lachen.

Los daarvan: Luc deugt niet. Hij probeerde zelfmoord te plegen omdat Lowieke te weten was gekomen dat hij onrechtstreeks had bijgedragen tot de dood van Leontien. Wanneer gaat dat gepamper van de Luc stoppen?

Als Lowie relaxer in het leven wil staan, moet hij gewoon de papa dumpen. Die vent verdient niet beter.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Soapseut schreef:als Lowie relaxer in het leven wil staan, moet hij gewoon de papa dumpen. Die vent verdient niet beter.
Dat bedoelde ik dus. Telkens als Lowie in huis is lijkt het alsof iedereen daar op eieren moet lopen. Hij kiest er dan ook net de drukste vriendinnen uit waardoor hij, als wandelende tijdbom, nog net meer onder druk staat.

Nee, chiara ging gisteren ook wel echt te ver, maar langs de andere kant geloof ik graag dat het voor luc leuk is om iets met haar te doen. Lowie is een boze brompot die het ook steeds beter weet en zijn vader als een kostbaar ding beschouwt . Alleen hij mag de glazen stolp eraf halen en luc eruit nemen.

Zowel chiara als Olivia eisten misschien op een minder positieve manier aandacht van hem. Ik zeg niet dat Lowie altijd alles voor hen moet laten vallen. Maar ik krijg meer het gevoel dat je best van hem kan gaan lopen. Dat kan ook niet de bedoeling zijn.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Sam !
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Even nadenken:
Chiara is op eigen houtje achter Lowie aangekomen vanuit Spanje. Zij was(is?) de vrouw van een professor van Lowie. Maar ze houdt nu zo veel van Lowie. Is ze nog steeds getrouwd met de professor?
Zij had ook iets met een andere prof (docent?) genaamd Ruben. Maar die wilde niet meer. Toevallig woonden Ruben en Lowie
in hetzelfde dorp ver van Spanje', dus allebei bij de hand. Lukt het met de één niet, dan maar met de ander?
En de professor? Komt die ook nog om zijn vrouw te zoeken?
Ik erger me niet het meest aan haar, maar wel een beetje
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ja, haar gedrag irriteert mij ook wel een beetje. Niet eens zozeer haar gedrag op zich, maar wel het irrationele ervan. En ze kan me eigenlijk ook niet genoeg boeien om het naadje van de kous te willen weten.
Misschien komt dat nog, hoor, maar toch... :oops: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Christel schreef:En ze kan me eigenlijk ook niet genoeg boeien om het naadje van de kous te willen weten.
Misschien komt dat nog, hoor, maar toch... :oops: ;)
Ja dat probleem heb ik ook. Ze is behoorlijk irritant en niet boeiend. Ik moet het niet weten.

En aan die Ruben zijn kosten ze. Ik vind dat die als psychiater bedenkelijk levenskeuzes maakt. Maar bon... het ene sluit het andere niet uit natuurlijk.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Sam stijfstaand van bemoeizieke gelijkhebberij en als strenge juf de stoute ukkepuk Frank de les
komt spellen bij hem thuis.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ann, begint zij nu ook al valse streken te krijgen? Daar is dat mens toch veel te braaf/saai voor? Die durft normaliter niet eens belletje te lellen bij de buren. Laat staat wat ze nu gelapt heeft.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Kwast schreef:Ann, begint zij nu ook al valse streken te krijgen? Daar is dat mens toch veel te braaf/saai voor? Die durft normaliter niet eens belletje te lellen bij de buren. Laat staat wat ze nu gelapt heeft.
Tja Kwast , een kat in het nauw gedreven maakt vreemde sprongen :whistle:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Sam die er gisteren toch weer in slaagde om Waldek te ondervragen en die weer eens haar onverdraaglijk betuttel toontje aansloeg tegen Frank ! Wat is ze nu van plan ? Hem zo ver krijgen dat hij terug kwaad wordt ? :boo: :boo: :boo: !
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Het ziet er naar uit dat Sam zich nu nog eens gaat moeien met Waldek zijn liefdesperikelen, maar dat is onbegonnen werk. Die bom staat op ontploffen, hopelijk. Ik denk dat Adil het niet meer gaat kunnen verdragen op een bepaald moment.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Sam. Waarom bemoeit dat mens zich overal mee? Dadelijk zien we haar tijdens het weer om te vertellen dat Frank/Sabine het het verkeerd hebben en dat het niet 10 graden wordt maar 11.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Plaats reactie