Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door satine »

Ik heb lang begrip gehad voor Sam, haar jeugd en alles wat daarmee te maken had, hebben haar niet meteen veel stabiliteit gegeven.
Toen kwam Tim en later Hannah, de plooien werden gladgestreken binnen de familie en toen is het een tijdje goed gegaan.

Maar hoe ze zich nu moeit met iedereen, slaat werkelijk alles.
Het zal wel niet makkelijk zijn om als vrouw een klusbedrijf met alleen mannelijke medewerkers te leiden, maar dit is overdreven.
Moeit ze zich niet met het privé-leven van haar stiefvader, dan is het wel met dat van Toon of van Waldek.
Werkelijk ALLES moet ze weten.
Ik dacht dat ze zo'n achterstand hadden? Ze zou beter daar haar tijd in steken. :mrgreen:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Afschuwelijk de manier waarop ze zich opstelt ! Een oudere schooldirectrice zou zo nog niet tegen een kleuter optreden ! :boo: :boo: :boo:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Frank een moeilijk mens om mee te werken? Mogelijk. Zijn collega's wilden nochtans unaniem dat hij terug zou komen. Als Sam een moeilijk mens wil vinden in haar bedrijfje kan ze misschien eerst eens in de spiegel kijken.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Crackers schreef:Sam kleineert Frank en haar personeel in het algemeen. Soms voel ik bijna plaatsvervangende schaamte in haar plaats. :eh:
Idd enorm arrogant hoe ze tegen Frank bezig was in zijn eigen huis !

Iets anders : Waldek kan nu ook plots de administratie doen ?
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik ben blij dat ik niet de enige was die gisteren een affront vond.

En inderdaad, zich meteen al moeien met Waldek zijn privé gedoe met Mayra. Madam leert niks bij, zoveel is duidelijk.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Nog iets wat me beetje stoort aan Sam . Ze werkt hard mee met 'haar mensen', Werkkledij, naar de werf .... op botten met hakken van 8 cm ??? I don't think so want volgens mij zijn er dat geen met stalen tippen !
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik hoop dat er muiterij komt, dat 'haar mannen' het werk neerleggen als ze zich nog één keer moeit met wat of wie dan ook.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Captain Cuckoo schreef:Frank een moeilijk mens om mee te werken? Mogelijk. Zijn collega's wilden nochtans unaniem dat hij terug zou komen.
Waldek wou dat graag omdat hij nu eenmaal vader Theresa wil zijn en Adil heeft de laatste tijd genoeg alleen mogen travakken.
Of met zijn baas op haar hakjes.

Dus of het per se Frank is die ze terug wilden of 'een collega die het werk aan kan' is voor mij niet echt duidelijk.
Ik denk het laatste.
Hoewel, ook Adil is ook een sok eerste klas, net zoals Waldek. :mrgreen:
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

't zijn dan ook maar lieve kleine kabouterkes hé satine, humpy dumpy en grumpy :-)
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Guapa schreef:'t zijn dan ook maar lieve kleine kabouterkes hé satine, humpy dumpy en grumpy :-)
grumpy dat is Frank, maar van de 2 overblijvers: wie is humpy en wie is dumpy? :lol:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Allee, Toon kwam nog eens ter sprake. Hopelijk zal het geen 10 jaar duren eer we horen dat hij ergens overleden is :mrgreen:

En voor de aandachtige kijkers : Sam vertrok inderdaad op hakken maar later in de aflevering (en dus op de de dag) had zij m.i. toch gewoon platte schoenen aan.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef:Allee, Toon kwam nog eens ter sprake. Hopelijk zal het geen 10 jaar duren eer we horen dat hij ergens overleden is :mrgreen:

En voor de aandachtige kijkers : Sam vertrok inderdaad op hakken maar later in de aflevering (en dus op de de dag) had zij m.i. toch gewoon platte schoenen aan.
Mss zaten die hakken niet zo goed? ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat mens hangt me dus een kilometer de keel uit. Trouwens, verven zonder verf, daar schiet je als eindbaas echt mee op. Man, man, man,
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik hoopte eigenlijk dat Adil gisteren Sam eventjes goed zou terechtwijzen : alles was perfect gelopen en toch kon ze 't niet laten om weer eens de boze verongelijkte zichzelf te spelen . Ik zag Adil even twijfelen maar dan toch maar zwijgen . Spijtig !!!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:Ik hoopte eigenlijk dat Adil gisteren Sam eventjes goed zou terechtwijzen : alles was perfect gelopen en toch kon ze 't niet laten om weer eens de boze verongelijkte zichzelf te spelen . Ik zag Adil even twijfelen maar dan toch maar zwijgen . Spijtig !!!
Ik vond dat verstandig: zwijgen zegt soms meer dan woorden...
0 x
Gesloten