Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Arciat schreef:Even een (sorry off-topic ) vraagje: over hoeveel lappen beschikt men aanvankelijk?
De doelstellingen van de topic respecteren is de voornaamste zorg. Je deelt geen lappen aan personages dat je haat. In wezen zie je een personage van het rechte pad afdwalen. En met een paar ferme lappen help je ze dan terug op de goeie weg. Het aantal wel goed doseren want bij teveel lappen kan het immers ook serieus verkeerd lopen (hoe zou je zelf zijn?).
Soapseut schreef:
On topic: alle lappen in mijn mand voor Sam, het kieken is te stom om dood te doen ......
Wat zijn we weer lief voor onze fictieve medemens!
Kunnen er geen lappen uitgedeeld worden zonder grof te doen/schrijven?
Haar pretentie en arrogantie maken het moeilijk om nog vriendelijk te zijn... "Dom kieken" was misschien nogal bot, maar ik kan het mens niet meer uitstaan. Aanvankelijk had ik moeite met haar houding ten opzichte van het adoptiefverhaal, haar zwangerschap enz... mettertijd was ze draaglijker geworden, tot nu.. Verschrikkelijk mens. Die pretentie is er zo ver over dat het gevaarlijk wordt, zo blijkt.
Sam, want zij is uitverkozen tot pannenkoek van de week. Ze laat zien dat ze totaal niet capabel is om leiding te geven. Hoe verzin je het om in dit stadium Frank en Waldek samen te laten werken. Dat is vragen om problemen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Lazylady schreef:Chiara! Die doet maar haar eigen zin, zelfs al haalt Lowieke al zijn temperament boven om haar duidelijk te maken dat het niet gewenst is.
Adil! Een ferme lap waar hij toch even van moet bekomen.
Mag voor 3 werken momenteel omdat z'n baas te koppig is om toe te geven dat ze wat voorbarig was met haar conclusies, maar denkt er precies nog niet aan om de blok erop te leggen tot ze wat bijdraait.