Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door annekeHU »

Lazylady schreef:Misschien wil ze er niet alleen voor staan. Een kind alleen opvoeden is niet niets.
Ik denk dat je daarmee groot gelijk hebt, ze wil zich verzekeren van hulp bij de opvoeding ( ik veronderstel op alle vlakken: zowel financieel, als qua tijd en aandacht dat je aan een kind geeft)
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Gewoon voort geld dus
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Het is moeilijk in te schatten. Ze heeft destijds aan Waldek gevraagd om vader te zijn van haar kind, maar hij weigerde toen. Ik denk dat Mayra ook eerder bi is dan lesbisch. Dus wie weet is er een nieuw 'koppel' in de maak :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik denk dat het wel voor de hulp en voor het geld is, maar volgens mij speelt ook mee dat Waldek in feite de laatste is die ze nog over heeft. Door nu te beginnen over een abortus, vervalt bij Waldek direct de eventuele verdenking dat ze hem er expres ingeluisd heeft, en dat ze ook hem dus eigenlijk langs alle kanten manipuleert.

Ze heeft bij Kurt ooit al eens ongeveer dezelfde truc uitgehaald, maar die is er niet ingetuind toen omdat ze tegenover hem wel gewoon liet blijken dat ze hem expres zat gevoerd had en dat ze nogal verknipt in elkaar zit. Dat is toen bijna in haar gezicht ontploft allemaal.
Waldek is op dat vlak sowieso goedgeloviger, en ook veel meer bereid om vader te worden. Ook zijn kinderwens gaat eindelijk in vervulling nu, en dat beseft Mayra maar al te goed. Het opperen van die abortus maakt Waldek alleen nog maar enthousiaster...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik vrees dat Mayra uit pure opwinding haar proces tegen Ann voor Sandrine gaat laten vallen, om uiteindelijk bedrogen uit te komen. Op haar leeftijd is het niet gezegd dat het kind geboren zal worden. Ik vrees ervoor eerlijk gezegd. Als ze haar ouderlijke rechten laat vallen en dan komt er geen kind... dan flipt ze compleet.
0 x
zarsas
Nog geen rang

Bericht door zarsas »

Toch nog liever dit scenario. Stel je voor dat je het kind bent van een geflipte moeder
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Soapseut schreef:Dan toch... Thuis zit ze dus te glunderen en te ontbijten met het pipi-stokje, om dan tegen Waldek te zeggen dat ze toch niet zeker weet of ze het gaat houden blabla. Wat zou daar achter zitten?
Om meer steun te krijgen van Waldek natuurlijk ! Hoe vals kan dat mens zijn !! heel even dacht ik dat Waldek ging snappen dat hij er was ingeluisd , maar nee :twisted:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:
Soapseut schreef:Dan toch... Thuis zit ze dus te glunderen en te ontbijten met het pipi-stokje, om dan tegen Waldek te zeggen dat ze toch niet zeker weet of ze het gaat houden blabla. Wat zou daar achter zitten?
Om meer steun te krijgen van Waldek natuurlijk ! Hoe vals kan dat mens zijn !! heel even dacht ik dat Waldek ging snappen dat hij er was ingeluisd , maar nee :twisted:
Goed bekeken van Mayra: det is duidelijk dat Waldek nu wel losgeweekt is van Rosa en Simone. Veel wodka op de juiste moment was genoeg om haar plannetje uit te voeren.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

En als daar maar een gezond kindje van komt. Op die leeftijd is bv het risico op Down syndroom veel groter. Zoiets hebben we ook nog niet gehad in Thuis.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Aie aie aie ...wacht tot Rosa dit weet .....Ik denk dat Waldek met clic en clac buiten vliegt :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Waldek is wel een scherpschutter zeg en dat na zoveel wodka. :wtf: Mayra is en blijft een bijzonder uitgekiende tante. Ze moet en zal een kind hebben. Kan ze Sandrientje niet krijgen, dan fiks je er zelf toch even eentje. The cursed child is comming mensen. :whistle:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik geloof geen woord meer van wat Mayra zegt. Bij alles wat ze zegt twijfel ik of het waar is. Zo ver heeft dat mens het bij mij al gebracht dat ik haar voor geen haar meer vertrouw.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Mayra wil het kindje laten wegdoen ???? Yeah right ! Hier heeft ze hard op gehoopt !
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:Mayra wil het kindje laten wegdoen ???? Yeah right ! Hier heeft ze hard op gehoopt !
Natuurlijk niet Johan, het was gewoon meelijwekkende manipulatie t.o. Waldek. Zovan "Ik wil het laten weghalen, maar ja, ik heb wel altijd moeder willen worden".
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Moest Mayra niet zo'n feeks zijn, zou het in feite geen probleem zijn. Zij wil een kind en Waldek eigenlijk ook. Zelfs het feit dat ze Waldek gemanipuleerd en in feite verkracht heeft, kan mij (of Waldek) niet veel schelen. Hij is volwassen en kan zijn plan trekken. Hij kent Mayra, hij weet hoe ze is.

Het spijtige aan de zaak is dat als dat kind geboren wordt, het opgescheept zit met Mayra en Waldek. Ik weet niet wie van beide het ergst is... Ik weet niet aan wie het kind toegewezen zou moeten worden. Die zijn geen van beide in staat tot veel goeds.
0 x
Gesloten