Als een oude schuur in brand vliegt...
Maar als ik het goed onthouden heb van de tijd dat hij nog samen met Jenny in Thuis resideerde, is hij toch wel aan de zuinige kant.heidiw schreef:hij heeft centen en dat is iets wat voor Marianne belangrijk is.
Nee, hij is geen loser maar zo eenzaam dat hij echt alles wil "proberen" . Vermits hij Marianne goed kent denkt hij misschien , waarom niet ? Maar die 2 passen echt niet bij elkaar ; buiten dat ze beide Jenny heel graag hadden is er niets .Tiboko schreef:Was het niet dat Rosa de zus was van Jenny, had hij het ook al lang bij haar geprobeerd. Ik kan me niet voorstellen dat Marianne ook maar een moment zou overwegen iets met Leo te beginnen.
Hij is een loser en zij een (klasse)dame, met helaas een hoop kleine kantjes
Dat weet ik - in insinueer dan ook helemaal niet dat Leo zoiets zou doen.heidiw schreef:Dat met Courtois was toch iets helemaal anders hoor Satine, Marianne werd door hem gechanteerd. Iets wat ik Leo niet zie doen, dat ligt niet in zijn aard.
Goh ja, sedert Tamara en Bob of Olivia en Arne verschiet ik van niks meer in Thuis.satine schreef: Want er is inderdaad totaal geen chemie tussen Marianne en Leo.
Leo heeft gewoon gezelschap nodig en Marianne is momenteel de enige die zich binnen handbereik (figuurlijk!) bevindt dank zij het excuus van de tangolessen. Misschien eens door Nancy het FWB-principe laten uitleggen?lord F. schreef:Goh ja, sedert Tamara en Bob of Olivia en Arne verschiet ik van niks meer in Thuis.satine schreef: Want er is inderdaad totaal geen chemie tussen Marianne en Leo.
Maar ik heb niet echt de indruk dat Marianne momenteel zit te wachten op een nieuwe relatie. Op "die leeftijd" (oppassen wat ik hier schrijf) is de nood wel iets minder om raprap van de ene relatie naar de andere te springen.