Het grote Speculatietopic van seizoen 22 (GEEN spoilers!)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 22 (GEEN spoilers!

Bericht door ikke »

Kiki_Dee schreef:
Captain Cuckoo schreef:Nu bij Mayra stilaan de indruk groeit dat zij Sandrien wel eens voorgoed zou kunnen kwijtraken, gaat ze met hulp van Waldek zelf een kind "maken"? :eek:
En ze moet weg uit de loft, samen met Waldek in het app van Toon

One big, happy family :problem:
Juist, ze hebben de sleutel maar te vragen aan Kaat.
En dan wordt het een win-win toestand, want 't is niet goed dat een woning leeg blijft staan. :lol:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Mayra en Ann : dat wordt een vechtscheiding tot en met, en de rechter beslist dat ... Sandrine terug naar Peggy gaat en bijgevolg in Portugal moet gaan wonen???

Immers met Hannah, Vic, Sandrine, Britney, Joseph, Dylan, Emma, Stan en Renée zijn er op dit moment 9 baby's /kinderen/pubers aanwezig in de soap en dat lijkt mij vrij veel... dus wie weet? Wellicht een te gekke speculatie, maar ja... dat mag ook!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dan zie ik haar eigenlijk nog eerder toegewezen worden aan Mayra en mee naar Kaapverdië vertrekken, dan dat ze naar Peggy gaat... Peggy heeft toch in geen jaren meer naar Sandrine omgekeken? Ik denk dat het nogal traumatisch zou zijn voor zo'n kind om naar een zo goed als vreemde vrouw in Portugal te verhuizen... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

Christel schreef:Dan zie ik haar eigenlijk nog eerder toegewezen worden aan Mayra en mee naar Kaapverdië vertrekken, dan dat ze naar Peggy gaat... Peggy heeft toch in geen jaren meer naar Sandrine omgekeken? Ik denk dat het nogal traumatisch zou zijn voor zo'n kind om naar een zo goed als vreemde vrouw in Portugal te verhuizen... :)
Ik heb toch nooit ervaren dat Sandrine Peggy als vreemde vrouw zag hoor.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

deborah1 schreef:
Christel schreef:Dan zie ik haar eigenlijk nog eerder toegewezen worden aan Mayra en mee naar Kaapverdië vertrekken, dan dat ze naar Peggy gaat... Peggy heeft toch in geen jaren meer naar Sandrine omgekeken? Ik denk dat het nogal traumatisch zou zijn voor zo'n kind om naar een zo goed als vreemde vrouw in Portugal te verhuizen... :)
Ik heb toch nooit ervaren dat Sandrine Peggy als vreemde vrouw zag hoor.
Er is toch een tijd geweest dat Sandrine zich verstopte voor Peggy, en dat ze pertinent niet meer mee wilde gaan logeren in de Zus&Zo. Ann en Mayra hebben er toen zelfs moeite voor moeten doen om haar weer een beetje aan Peggy te laten wennen. :)
Helemaal vreemd is ze dus niet voor Sandrine, maar ook zeker niet zo vertrouwd als Ann, Mayra en bijvoorbeeld Marianne en Rosa voor haar zijn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Stel dat Ann en Mayra uit elkaar gaan en in een later stadium elk een nieuwe partner kiezen, hoe gaat Sandrien dan reageren op mama vier en mama vijf? :wtf:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:Stel dat Ann en Mayra uit elkaar gaan en in een later stadium elk een nieuwe partner kiezen, hoe gaat Sandrien dan reageren op mama vier en mama vijf? :wtf:
Och, HELP!
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Captain Cuckoo schreef:Stel dat Ann en Mayra uit elkaar gaan en in een later stadium elk een nieuwe partner kiezen, hoe gaat Sandrien dan reageren op mama vier en mama vijf? :wtf:
Ik kom zelf uit een gezin met meerdere moeders, aangezien mijn moeder lesbisch is en ik denk dat een kind niet zoveel anders reageert op 'mama vier' dan op 'ouder vier'. Ik bedoel maar dat meerdere mama's hebben voor een kind uit een lesbische relatie compleet normaal is. Ik denk dat het voor Sandrine eigenlijk raarder zou voelen mochten Ann of Mayra met een man een relatie beginnen. Ik kan me zelf niet voorstellen dat mijn moeder een relatie begonnen zou zijn met een man. Een andere vrouw daarentegen, heb ik nooit een probleem mee gehad.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Was die Cois ook geen ex van Julia? Of ben ik zo verkeerd?
Maar het lijkt erop dat die dood van hem nogal verdacht is. Ons Julia is toch niet weggelopen van Waldek om zich op meerdere mannen tegelijkertijd te gaan wreken? :violence-guntoting:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Cois is inderdaad een ex van Julia, ze is in de serie gekomen, met haar 2 tienerdochters (Paulien en Katrien), en was toen volgens mij reeds gescheiden van Piet Snackaert, de vader van haar dochters.
Ze heeft dan een tijdje samengewoond met hem, en is er later mee getrouwd.
Op een gegeven moment is Cois dan op vakantie gegaan naar Spanje(alleen) en vervolgens daar gebleven , samen met zijn ex Angèle.
Ik vind het ook maar een vreemde zaak, dat hij nu plots overleden blijkt te zijn , en dat in eerder verdachte omstandigheden.
Ofwel is het een vergissing (maar dat hebben we met Eddy al eens gehad een seizoen of 5? geleden , toen hij van Wit-Rusland terug kwam) en dan kan daar nog een hele verhaallijn uit voortkomen..
Ofwel is het inderdaad om "het gezeur om de terugkeer van Cois " definitief af te blokken
Ik denk persoonlijk dat het om de 2de reden zal zijn, dat hij plots vernoemd wordt.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jammer wel. Ik heb THUIS nooit gezien met Cois, maar wel veel positiefs over gehoord. Zou het echt niet kunnen dat hij zou terugkomen (het is THUIS, het ene zeggen maar uiteindelijk het omgekeerde bedoelen), maar de media dit strikt verborgen houdt?
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Lazylady schreef:Jammer wel. Ik heb THUIS nooit gezien met Cois, maar wel veel positiefs over gehoord. Zou het echt niet kunnen dat hij zou terugkomen (het is THUIS, het ene zeggen maar uiteindelijk het omgekeerde bedoelen), maar de media dit strikt verborgen houdt?
Vandaag in de krant
http://www.gva.be/cnt/dmf20170418_02838 ... -uit-thuis
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Uit het artikel blijkt dus dat Cois niet alleen op vakantie ging naar Spanje, maar naar zijn moeder... sorry voor de vergissing, ik heb dit blijkbaar verkeerd onthouden na het lezen van 16 seizoenen :lol:( ik kijk vanaf seizoen 17)
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Mijn speculatie van de dag:

Doordat Mayra nu zwanger is verliest ze de interesse in Sandrine en zal het voor Ann makkelijker worden om haar juridische strijd te winnen. Maar dan zal Mayra weer een miskraam krijgen waardoor ze opnieuw helemaal door het lint zal gaan… en dat tegen de seizoensfinale! 8)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

annekeHU schreef:Uit het artikel blijkt dus dat Cois niet alleen op vakantie ging naar Spanje, maar naar zijn moeder... sorry voor de vergissing, ik heb dit blijkbaar verkeerd onthouden na het lezen van 16 seizoenen :lol:( ik kijk vanaf seizoen 17)
Nee inderdaad, de moeder van Cois was eerst ziek en hij is haar gaan bezoeken om haar te steunen.
Toen overleed de moeder en Cois bleef langer dan voorzien in Spanje, omdat hij de begrafenis moest regelen.
Hij kwam dan Angèle tegen en de rest is geschiedenis.
(Toch wel knap dat jij er zoveel van weet, zonder het ooit gezien te hebben! :thumbup: :yup: )

Ik vind het jammer dat Cois niet meer terug komt.
0 x
Gesloten