Sam De Witte (An Vanderstighelen)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Waarom moest Sam nou weer beginnen tegen Toon. Zie wat er van komt. Frank gaat weer op zijn Franks tekeer, ze vliegen elkaar letterlijk in de haren. En die moeten met z'n allen een bedrijf runnen. 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
En daar gaat Sam weer - gaat het niet vanzelf, dan pushen we een beetje.
Ik weet dat ze het goed bedoelt en dat ze zelf tussen twee vuren zit, maar ik ben toch benieuwd waar dit naartoe gaat.
Ik weet dat ze het goed bedoelt en dat ze zelf tussen twee vuren zit, maar ik ben toch benieuwd waar dit naartoe gaat.
0 x
-
- Poster rang 5
In het verleden had die techniek al succes hé. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Bij Frank en Simonne wel, maar bij Toon en Kaat dan weer totaal niet...
Ik snap toch ook niet goed waarom Sam zich altijd zo mengt in dergelijke situaties. In feite is het heel vervelend dat de sfeer op het werk onder het gedoe van Waldek en Frank lijdt, maar als het werk gewoon gedaan wordt, dan zie ik toch ook niet zo goed in waarom die sfeer zo belangrijk is dat er nog liever gisteren dan vandaag "lijmpogingen" ondernomen worden.
Als ze het nu eerst eens even gewoon op zijn beloop liet...
Ik snap toch ook niet goed waarom Sam zich altijd zo mengt in dergelijke situaties. In feite is het heel vervelend dat de sfeer op het werk onder het gedoe van Waldek en Frank lijdt, maar als het werk gewoon gedaan wordt, dan zie ik toch ook niet zo goed in waarom die sfeer zo belangrijk is dat er nog liever gisteren dan vandaag "lijmpogingen" ondernomen worden.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Ik kan niet anders dan Sam gelijk geven dat ze het probleem wil opgelost zien. Een slechte werksfeer is nefast voor het werk.Zeker in zo'n kleine firma waar het onmogelijk is dat betrokkenen elkaar kunnen mijdenChristel schreef:Bij Frank en Simonne wel, maar bij Toon en Kaat dan weer totaal niet...
Maar de manier waarop ze het wil oplossen, daar heb ik wel mijn twijfels over.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind het wel iets meer dan een slechte werksfeer. Als je niet oppast staan die mannen daar elkaar naar het leven
Ik kan me voorstellen dat Sam het grondig zat is al dat gedoe. En altijd is Frank min of meer de hoofdpersoon. Is het niet met Toon, dan is het met Waldek.
Ze moet altijd op haar tenen lopen om de vrede te bewaren en kijken of er niet twee "vijanden"samen aan één klus worden gezet. Ik kan me voorstellen dat ze daar voor eens en altijd een einde aan wil maken. Gaat het niet goedschiks (zoals ze geprobeerd heeft) dan maar kwaadschiks.
Doodmoe zou ik er van worden.

Ik kan me voorstellen dat Sam het grondig zat is al dat gedoe. En altijd is Frank min of meer de hoofdpersoon. Is het niet met Toon, dan is het met Waldek.
Ze moet altijd op haar tenen lopen om de vrede te bewaren en kijken of er niet twee "vijanden"samen aan één klus worden gezet. Ik kan me voorstellen dat ze daar voor eens en altijd een einde aan wil maken. Gaat het niet goedschiks (zoals ze geprobeerd heeft) dan maar kwaadschiks.
Doodmoe zou ik er van worden.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Tsjah...de kabouters is ook geen gewoon bedrijf, eerder een 'vrienden'bedrijfje
De ene is de stiefvader van de baas, de ander woont samen met de baas, nog een ander ex-werknemer was de peter van de dochter van de baas...
allezja,....zolang het allemaal gesmeerd loopt kan ik me voorstellen dat zoiets aangenaam is om te gaan werken,
maar helaas strookt dat niet met de echte realiteit. En je ziet het hé: problemen worden meegebracht naar het werk, en problemen van het werk worden meegenomen naar huis.
Ik vind dat Sam het tot nu toe altijd al goed heeft kunnen oplossen. Champetter moeten spelen over je vrienden lijkt me niet gemakkelijk. De werksituatie is daar allesbehalve ideaal.
De ene is de stiefvader van de baas, de ander woont samen met de baas, nog een ander ex-werknemer was de peter van de dochter van de baas...
allezja,....zolang het allemaal gesmeerd loopt kan ik me voorstellen dat zoiets aangenaam is om te gaan werken,
maar helaas strookt dat niet met de echte realiteit. En je ziet het hé: problemen worden meegebracht naar het werk, en problemen van het werk worden meegenomen naar huis.
Ik vind dat Sam het tot nu toe altijd al goed heeft kunnen oplossen. Champetter moeten spelen over je vrienden lijkt me niet gemakkelijk. De werksituatie is daar allesbehalve ideaal.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als je voor zo'n kleuterklas staat en het voortbestaan van je bedrijf hiervan af hangt moet je je wel opstellen als een soort kleuterjuf. Dat heeft niets met een hoge eigendunk te maken. Ze probeert te redden wat er te redden valt. Ik had dat stelletje al lang de deur uit gebonjourd Vooral Frank Bomans, die steeds het vuur opnieuw aanwakkert. Als ze daarmee begint ziet de boel er al weer een stuk beter uit. Als de nood aan de man komt kan ze altijd zelf nog inspringen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Inderdaad, Frank zou het bij een andere firma en andere baas niet moeten proberen.
Ik vind dat Sam heeeeeeel veel geduld heeft met haar stiefvader.
Veel meer dan hij verdient.
Ik vind dat Sam heeeeeeel veel geduld heeft met haar stiefvader.
Veel meer dan hij verdient.
0 x
-
- x 435
Ze heeft toon zitten pushen om iets te beginnen met kaat, met miserie met Frank tot gevolg. Dat is maar 1 voorbeeld van een "toestand" die zij heeft gcreëerd. Ze moeit zich met letterlijk alles. Dat ze eens haar mond leert houden over privézaken, "leading by example" heet zoiets...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Soapseut schreef:Ze heeft toon zitten pushen om iets te beginnen met kaat, met miserie met Frank tot gevolg. Dat is maar 1 voorbeeld van een "toestand" die zij heeft gcreëerd. Ze moeit zich met letterlijk alles. Dat ze eens haar mond leert houden over privézaken, "leading by example" heet zoiets...

0 x
-
- x 435
Ik vind dat dus ook. Ze mag eisen dat privé en werk gescheiden moeten zijn, maar dat ze het dan vooral zelf ook doet!nounake schreef:Soapseut schreef:Ze heeft toon zitten pushen om iets te beginnen met kaat, met miserie met Frank tot gevolg. Dat is maar 1 voorbeeld van een "toestand" die zij heeft gcreëerd. Ze moeit zich met letterlijk alles. Dat ze eens haar mond leert houden over privézaken, "leading by example" heet zoiets...![]()
![]()
![]()
en daarbij is zij het die Waldek terug heeft binnen gehaald als hij nochtans beweerde dat er serieuze miserie zou van komen .
0 x
-
- Poster rang 2
Mij stoort dat Sam hoog van de toren blaast. Alsof ze voor de kleuterklas staat.
Deze mannen hadden problemen ook al hebben ze het er moeilijk mee.
Vergeet niet dat Sam op 't eerste zicht goed goed met haar " mannen " om kan.
Maar zoals zij aanmaant om aan 't werk te gaan lijkt bijna paardendressuur.
ZO liet ik me niet toespreken.Ze mag slagen in haar opzet en minder bemoeien
met hun privé zoals bij Toon waar ze olie op 't vuur gooide en hem nu kwijt is.
Deze mannen hadden problemen ook al hebben ze het er moeilijk mee.
Vergeet niet dat Sam op 't eerste zicht goed goed met haar " mannen " om kan.
Maar zoals zij aanmaant om aan 't werk te gaan lijkt bijna paardendressuur.
ZO liet ik me niet toespreken.Ze mag slagen in haar opzet en minder bemoeien
met hun privé zoals bij Toon waar ze olie op 't vuur gooide en hem nu kwijt is.
0 x
-
- Poster rang 1
ehm, ik spreek mijn mannen ook zo toe. als vrouw in een mannenwereld kan je namelijk niet anders
0 x