Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door Linne »

Een spannende aflevering, enerzijds oplossing van de vreselijke vraag waar is Sandrine ?
Tegelijk de angst voor inschrijving in die school.
Jazeker, Marianne of Ann moeten Mayra's vader opbellen want het is gebleken tot wat ze
in staat is om haar kop uit te werken. Die is geschift en ronduit gevaarlijk.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Guapa schreef:zeg en nu mayra sandrien heeft ontvoerd? iemand ooit aan gedacht METEEN de politie te bellen om hen aan te houden VOOR da vliegtuig opsteeg ? en die 'vader' van haar vindt da ook nie raar ? ben benieuwd naar vanavond
Precies of Tim en Dieter zouden iets ondernomen hebben. Ze hebben Mayra's gelijkaardige aangifte verdorie gewoon weggelachen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
Guapa schreef:zeg en nu mayra sandrien heeft ontvoerd? iemand ooit aan gedacht METEEN de politie te bellen om hen aan te houden VOOR da vliegtuig opsteeg ? en die 'vader' van haar vindt da ook nie raar ? ben benieuwd naar vanavond
Precies of Tim en Dieter zouden iets ondernomen hebben. Ze hebben Mayra's gelijkaardige aangifte verdorie gewoon weggelachen.
Er is ook wel een verschil hé. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dat je wel heel vlug van Kaapverdië terug in Ternat bent. 's morgens daar nog een gesprek vader-dochter moeten beginnen en 's middags terug thuis zijn terwijl je nog geen valies ingepakt of 3 tickets hebt. 8)

Grappiger was het nog geweest als Ann ondertussen aan Davids gesloten deur in Kaapverdië stond :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dragen flikken altijd hun flikkenkledij na hun uren? Ik ken er zo geen enkele. In Thuis lopen er twee flikken rond en ze blijven ze altijd dragen in hun vrije tijd. Geen wonder dat Britney niets van Dieter moet hebben, ze is er bang van :razz:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Juist Crackers. In mijn straat wonen 2 politie-agenten en ik heb die nog nooit in hun uniform gezien. Noch als ze vetrekken, noch als ze thuiskomen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Arciat schreef:Juist Crackers. In mijn straat wonen 2 politie-agenten en ik heb die nog nooit in hun uniform gezien. Noch als ze vetrekken, noch als ze thuiskomen.
Misschien voor het geval er toch een psycho-wacko zou rondlopen? :P
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Juist. Ik woon namelijk dicht bij de Withoeve. En Nancy heeft me over die psycho-wacko veel verteld en ik slaap sindsdien niet meer. Echt waar of niet dus. :yup:

Maar on topic nu: weer een onbeschrijfelijke vieze valse streek van Mayra, Waldek dronken maken, hem op het bed gooien, uitkleden enz. .... in de hoop zwanger te geraken????
"Ik ben mijn dochter kwijt ...". (ik wil koste wat kost een kind ...) Guy wou indertijd ook een kind en ze heeft het steeds gewijgerd (voor de reden die ze toen aangaf).
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Arciat schreef:Maar on topic nu: weer een onbeschrijfelijke vieze valse streek van Mayra, Waldek dronken maken, hem op het bed gooien, uitkleden enz. .... in de hoop zwanger te geraken????
"Ik ben mijn dochter kwijt ...". (ik wil koste wat kost een kind ...) Guy wou indertijd ook een kind en ze heeft het steeds gewijgerd (voor de reden die ze toen aangaf).
Niet te doen , alle 2 :boo: :boo: :boo:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Die poster van Chiara in de locker van Adil hangen: hilarisch. Lijkt wel bedacht door de Bomans Brothers.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Captain Cuckoo schreef:Die poster van Chiara in de locker van Adil hangen: hilarisch. Lijkt wel bedacht door de Bomans Brothers.
Nee, dat had Paulien bedacht dacht ik, en de reden ontgaat mij eerlijk gezegd. Als er nu één betrouwbare gast is is het toch wel Adil zeker.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Quote of the day:

"In Thuis wordt er meer geschuurd dan in Temptation Island. :razz:

Ik vind Mayra & Waldek lachwekkend zielig eigenlijk. Ik zat echt te gniffelen voor mijn televisie. Kan er niet aan doen, maar ik vond het echt grappig! :oops:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

hannanaske schreef:Ik vind Mayra & Waldek lachwekkend zielig eigenlijk. Ik zat echt te gniffelen voor mijn televisie. Kan er niet aan doen, maar ik vond het echt grappig! :oops:
Daar kan ik me alleen maar helemaal bij aansluiten... :oops: :lol: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Een blote Waldek die met een kater wakker wordt is wel het aller-aller-allerlaatste wat ik op mijn propere TV wil zien. :thumbdown: :crazy: :sick:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:Een blote Waldek die met een kater wakker wordt is wel het aller-aller-allerlaatste wat ik op mijn propere TV wil zien. :thumbdown: :crazy: :sick:
't Is nochtans de realiteit= oude(re) mensen hebben ook een adamskostuum. Jonge(re) mensen zouden dat wel eens kunnen vergeten. :mrgreen:
0 x
Plaats reactie