Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door vdbemdsa »

heidiw schreef:
satine schreef:Ann is met Sandrine naar Portugal geweest om Peggy te bezoeken.
Mayra woont nog steeds in de loft, het zal er dus van afhangen of Ann er aan gedacht heeft om dat document mee te nemen.
Dank u Satine. Dit was mij volledig ontschoten :oops:
Maar bon, even gezocht: voor Kaap Verdië heb je een internationaal paspoort én een visum nodig. Benieuwd ho ze dat op 1 dag zal bekomen :denk:
We zijn in thuisland he, niet in real life! En ze kan ook evengoed ergens anders naar toe gaan he, want naar haar pa gaan, is eigenlijk te logisch, daar zou Ann direct achter kunnen komen toch.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Dat ze iets van plan is heeft de aandachtige thuis kijker kunnen opmaken toen er in de taxi's werd gezegd "dat Mayra ook binnen was geweest om het een en ander te regelen mbt de werkverdeling" maw Mayra zal buiten beeld binnen geweest zijn en verlof geregeld hebben. Maar wie heeft er gezegd dat ze naar kaapverdië vertrekt ? Ze kan evengoed met sandrientje een week ergens in een vakantiepark met zwembad gaan logeren.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Mayra is druk bezig haar minieme kansen op "ooit" een eventuele verzoening tot nihil te herleiden.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat sowieso, en op het vlak van stabiliteit en vertrouwen scoort ze ook met de minuut slechter. Als Ann nog niet voldoende gemotiveerd (of eerder gealarmeerd) was om zo snel mogelijk fatsoenlijke afspraken rond Sandrine op papier te zetten, dan heeft Mayra haar daar vanavond meer dan voldoende redenen voor gegeven.

Probleem is alleen dat Mayra hoe langer hoe meer een ongeleid projectiel wordt, wat ze eventueel ook voor afspraken gaan maken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Wel wel wel, zo voorspelbaar. Had ik dat niet in een eerdere post geschreven?
Naar Opa dus in KV. Ann, krijg Sandrientje nu maar terug.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Wat een gemene achterbakse streek - bah.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Op zich wel, maar ik had Mayra toch iets geslepener ingeschat eigenlijk.
Ze heeft gewoon verteld waar ze naartoe is, en Ann weet dus waar ze haar en Sandrine kan vinden. Bovendien zit ze bij haar vader die hopelijk voldoende verstand heeft om ervoor te zorgen dat zijn dochter ook weer gewoon naar huis vertrekt na een paar dagen vakantie, mocht ze dat zelf niet al gewoon van plan zijn.

Mayra had Sandrine ook naar een onbekende bestemming mee kunnen nemen, zonder Ann in te lichten.
Dat was nog veel erger geweest...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Christel schreef:Op zich wel, maar ik had Mayra toch iets geslepener ingeschat eigenlijk.
Ze heeft gewoon verteld waar ze naartoe is, en Ann weet dus waar ze haar en Sandrine kan vinden. Bovendien zit ze bij haar vader die hopelijk voldoende verstand heeft om ervoor te zorgen dat zijn dochter ook weer gewoon naar huis vertrekt na een paar dagen vakantie, mocht ze dat zelf niet al gewoon van plan zijn.

Mayra had Sandrine ook naar een onbekende bestemming mee kunnen nemen, zonder Ann in te lichten.
Dat was nog veel erger geweest...

Helemaal juist.
MAAR een normaal mens vertelt zelfs aan zijn ex of toekomstige ex waar hij of zij naar toe gaat met HUN kind.
Terwijl ze dat pas doet als ze telefoon krijgt van Ann. Oké ze had kunnen weigeren haar telefoon opnemen, of
niet zeggen waar ze is, maar dan nog... zo iets doe je niet als je al in onvrede ligt met je partner. Beseft ze dan
niet dat ze het hiermee alleen maar erger maakt tegenover Ann? Want die gaat haar nu niet meer vertrouwen,
en waar staat ze dan wat betreft Sandrine nog mogen zien.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Maar eigenlijk weten we niet zeker waar ze naartoe is, we weten alleen wat Mayra verteld heeft.
Mayra kan dus met Sandrine eender waar zijn.
Natuurlijk hoop ik dat ze inderdaad naar haar vader is.
En dat Mayra het vertrouwen van Ann nu helemaal kwijt speelt, zal haar worst wezen denk ik.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Maar eigenlijk weten we niet zeker waar ze naartoe is, we weten alleen wat Mayra verteld heeft.
Mayra kan dus met Sandrine eender waar zijn.
En dat Mayra het vertrouwen van Ann nu helemaal kwijt speelt, zal haar worst wezen denk ik.
Mayra "kennende" zou het best wel kunnen dat ze zowel Sandrientje als Ann iets voorgelogen heeft en is ze nu op weg naar een onbekende bestemming(toch voor Ann en Sandrientje dan).
Dan volgt ze hetzelfde stramien als Leontien indertijd... met dat verschil dat die meteen vertrok zonder Luc iets te zeggen.
:thumbdown:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Na alles wat Mayra ons liet zien wist een kind dat ze Sandrine verweg mee zou nemen.
Het is nu echt heel serieus aan het worden. Ik zou Sandrine aan de telefoon vragen en
of ze bij opa is. Desnoods belt ze haar schoonvader zelf. In Engeland weet ik ga het kind
het land niet uit zonder bewijs van toelating van de ex. Anders is het ontvoering.
Hoe dan ook, Tom kan misschien iets doen niet als vader maar in naam van Ann.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Mayra kan zichzelf teleporteren? Zo haalt ze Sandrien op van school en binnen een paar minuten is mevrouw op het vliegveld en gaat al boarden. Ik zou willen dat ik zo snel was. :eek: Ik ben benieuwd of we Mayra nog terug gaan zien of dat het weer een gedoe wordt dat aanhoudt tot de zomerstop. :wtf:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Linne schreef:Na alles wat Mayra ons liet zien wist een kind dat ze Sandrine verweg mee zou nemen.
Het is nu echt heel serieus aan het worden. Ik zou Sandrine aan de telefoon vragen en
of ze bij opa is. Desnoods belt ze haar schoonvader zelf. In Engeland weet ik ga het kind
het land niet uit zonder bewijs van toelating van de ex. Anders is het ontvoering.
Hoe dan ook, Tom kan misschien iets doen niet als vader maar in naam van Ann.
Alleen is Mayra officieel geen ex. Ze is officieel gewoon haar moeder.
Kwast schreef:Mayra kan zichzelf teleporteren? Zo haalt ze Sandrien op van school en binnen een paar minuten is mevrouw op het vliegveld en gaat al boarden. Ik zou willen dat ik zo snel was. :eek: Ik ben benieuwd of we Mayra nog terug gaan zien of dat het weer een gedoe wordt dat aanhoudt tot de zomerstop. :wtf:
Hoe weet jij dat er maar een paar minuten tussen zaten? God weet hoelang waren ze al weg van school, toen Ann daar aankwam. En tegenwoordig kan dat rap gaan. Zeker als je je al online incheckt. Zaventem is ook maar een half uurtje rijden van Ternat. En vermits een Thuis-aflevering niet in real-time verloopt...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Kwast schreef:Mayra kan zichzelf teleporteren? Zo haalt ze Sandrien op van school en binnen een paar minuten is mevrouw op het vliegveld en gaat al boarden. Ik zou willen dat ik zo snel was. :eek: Ik ben benieuwd of we Mayra nog terug gaan zien of dat het weer een gedoe wordt dat aanhoudt tot de zomerstop. :wtf:
Dat is goed opgemerkt :thumbup: De school is pas uit en ze zit al met 1 been in het vliegtuig.

Dat is ofwel iets wat niet klopt in Thuis ofwel loog Mayra.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik dacht dat die dame van de school zei 'Sandrine De Decker? Maar die is al lang afgehaald'.
Omdat er verder geen ouders of kinderen te zien zijn, was het misschien de bedoeling dat Sandrine in de nabewaking bleef, terwijl Mayra haar meteen na school had afgehaald?
Dan is er wel een tijdje tussen einde schooltijd en het moment dat Ann daar aan kwam.
0 x
Gesloten