Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Bericht door Christel »

Waldek...
Gaat hij Mayra nu serieus tips zitten geven hoe ze het beste (onoprecht!) haar spijt kan betuigen tegenover het meisje wat ze wekenlang valselijk beschuldigd heeft, terwijl Mayra duidelijk liet blijken dat ze daar geen seconde spijt van heeft? :wtf:
Waar is die man zijn geweten in vredesnaam naartoe? Als hij dat tenminste al ooit gehad heeft... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Christel schreef:Waldek...
Gaat hij Mayra nu serieus tips zitten geven hoe ze het beste (onoprecht!) haar spijt kan betuigen tegenover het meisje wat ze wekenlang valselijk beschuldigd heeft, terwijl Mayra duidelijk liet blijken dat ze daar geen seconde spijt van heeft? :wtf:
Waar is die man zijn geweten in vredesnaam naartoe? Als hij dat tenminste al ooit gehad heeft... :thumbdown:
Waldek, een reuze flinke lap. :boo: Die komt van een andere planeet, alleen zo is het nog te volgen.
Heel de beschaving leert hij niets uit, zijn kop zit in buitenaardse patronen. Ongeneeslijk.
Hij maakt zijn eigen wetten en negeert altijd wat er echt aan de hand is. :naughty:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

De vraag is wat Mayra allemaal aan waldek heeft verteld. Heeft ze de ganse waarheid verteld of slechts enkele delen daarvan? En misschien ook bepaalde dingen verdraaid. Ik geloof niet dat hij alles weet. Anders zou dit idd straf zijn
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik zou Waldek en Mayra kop tegen kop willen slaan.
Wat hij haar al vergeven (en vergeten?) heeft is heel ongeloofwaardig.
Dat zij een kinderwens heeft/had, maakt voor hem alles wat zij doet en zegt goed. :twisted: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Waldek...
Julia heeft hem toch met open armen ontvangen toen hij onlangs zijn spijt kwam betuigen? ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

hannanaske schreef:De vraag is wat Mayra allemaal aan waldek heeft verteld. Heeft ze de ganse waarheid verteld of slechts enkele delen daarvan? En misschien ook bepaalde dingen verdraaid. Ik geloof niet dat hij alles weet. Anders zou dit idd straf zijn
Die bedenking heb ik me ook gemaakt in eerste instantie, want Mayra kennende heeft ze de situatie inderdaad zoveel mogelijk in haar voordeel voorgespiegeld.

Maar Waldek wist in elk geval wel dat Mayra haar excuses moest maken, dus weet hij blijkbaar ook dat zij het is die iets mispeuterd heeft, en niet Jessica. In hoeverre hij weet heeft van de dingen die er precies gebeurd zijn, laat ik dan maar even in het midden.
Daarbij weet hij ook dat die excuses absoluut niet van Mayra zelf afkomen, dat ze dus helemaal geen spijt heeft en dat die excuses compleet onoprecht zijn. Daarmee gaat hij in mijn ogen dus al serieus zijn boekje te buiten.
Eigenlijk zegt hij hiermee gewoon dat ze sorry moet zeggen om er zelf wat bij te winnen.

En het is inderdaad niet de eerste keer dat hij dat doet...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Een dikke lap voor Tom.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

satine schreef:Een dikke lap voor Tom.
ééntje maar? Wat een eikel is dat zeg. Van mij krijgt hij een hele kudde lappen om zijn oren. Bah pannenkoek. :boo: :boo: :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik zou alle scenaristen een paar ferme lappen willen geven. En die Tom zo stom laten doen, nog een paar extra. :twisted:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ikke schreef:Ik zou alle scenaristen een paar ferme lappen willen geven. En die Tom zo stom laten doen, nog een paar extra. :twisted:
Ik doe mee ! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tom kan van mij ook een hele emmer lappen krijgen :boo:
Al verwacht/hoop ik dat die niet op kunnen tegen de reactie van zijn familie wanneer zijn bedrog uitkomt. :twisted: :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rosa, voor de wanhopige manier waarop ze Waldek terug probeert te krijgen.
Waldek, die op mij nog geen seconde overkwam alsof hij Rosa echt miste, maar die toch op haar toenaderingspogingen in gaat.
Hij kan blijkbaar zo slecht zonder vrouw dat hij bereid is alle andere aspecten daarvoor opzij te zetten :boo:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Van Rosa kan ik het nog begrijpen, ze is heel boos geweest op Waldek, maar daarom waren haar gevoelens voor hem niet weg.

Maar Waldek... :thumbdown:
Amper een paar uur nadat hij nog smachtend naar de 'liefde van zijn leven' heeft staan kijken, kust hij Rosa terug.
Vrouw nodig of niet, dit is een totaal gebrek aan respect voor Rosa, hoe graag zij dit ook wou.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Van Rosa kan ik het nog begrijpen, ze is heel boos geweest op Waldek, maar daarom waren haar gevoelens voor hem niet weg.
Dat haar gevoelens voor hem niet weg zijn, daar heb ik ook alle begrip voor.
Maar haar gebrek aan trots en eigenwaarde stoort mij wel enorm.
Ze moet toch zelf ook wel inzien dat ze eigenlijk enkel en alleen als "troost" geldt? Voordat Waldek de bodem van de put bereikte, heeft hij geen seconde meer naar haar omgekeken nadat hij de deur van de Zus&Zo dicht trok.
Dat ze voor hem zowat laatste keus is, druipt er vanaf... :(
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Christel schreef:Rosa, voor de wanhopige manier waarop ze Waldek terug probeert te krijgen.
Waldek, die op mij nog geen seconde overkwam alsof hij Rosa echt miste, maar die toch op haar toenaderingspogingen in gaat.
Hij kan blijkbaar zo slecht zonder vrouw dat hij bereid is alle andere aspecten daarvoor opzij te zetten :boo:
Ik vroeg me zelfs eventjes af of hij mayra niet wou
satine schreef:Van Rosa kan ik het nog begrijpen, ze is heel boos geweest op Waldek, maar daarom waren haar gevoelens voor hem niet weg.

Maar Waldek... :thumbdown:
Amper een paar uur nadat hij nog smachtend naar de 'liefde van zijn leven' heeft staan kijken, kust hij Rosa terug.
Vrouw nodig of niet, dit is een totaal gebrek aan respect voor Rosa, hoe graag zij dit ook wou.
Zou hij ergens een ideetje op Mayra hebben gehad ????
0 x
Plaats reactie