Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door ikke »

Christel schreef:Slim, Ann, om tussen neus en lippen door even te vermelden dat Marianne op Sandrine past. :nope: :doh:
Als olie op het vuur kan dat wel tellen, dat zou ze zelf toch ook moeten beseffen...
Misschien is het olie op het vuur, maar ik vind het niet dom dat ze eerlijk is met Mayra.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Op zich vind ik haar eerlijkheid ook prima, maar ze zette het feit dat Marianne oppast en haar bovendien veel steun geeft gewoon extra in de verf. Mayra is daar nou al een paar keer volledig over de flos het doktershuis binnen komen stormen, dus ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed dat Ann dat vuurtje nog wat extra opstookt. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Blij dat Ann bij haar standpunt blijft en dit keer haar ogen zijn ogen zijn open gegaan wat betreft Mayra.
En ik hoop dat ze niet na een tijd terug in de val trapt en opnieuw haar ogen zal sluiten
Ann is beter alleen af zonder Mayra.

En dat ze het zei tegen Mayra dat Marianne oppast is misschien eerder om te stellen dat Marianne er wel voor zal zorgen dat Mayra niet aan Sandrine komt zonder dat Ann daar de toestemming voor geeft. En is het niet bedoeld als provocatie.
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Toch vrees ik dat het geen goed idee is om Sandrien voor het w-e bij Mayra te laten. Mayra zou wel eens wraakplannen kunnen hebben en Sandrien maandag niet terug naar Ann brengen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Arciat schreef:Toch vrees ik dat het geen goed idee is om Sandrien voor het w-e bij Mayra te laten. Mayra zou wel eens wraakplannen kunnen hebben en Sandrien maandag niet terug naar Ann brengen.
Als Mayra zich niet aan de gemaakte afspraak zou houden, heeft Ann "een been" om op te staan.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Nee, Ann heeft geen been om op te staan.
Ze zijn officieel allebei moeder, ze wonen officieel samen, er is geen omgangsregeling.

Als Mayra achteraf zegt dat de afspraak was dat ..... (waar ze naartoe gaat met Sandrine, hoe lang ze haar mocht mee nemen), dan is dat woord tegen woord.
Tenzij Ann duidelijke afspraken op papier zet en dan nog...
Waarom zou Ann meer beslissingsrecht hebben dan de andere mama?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Nee, Ann heeft geen been om op te staan.
Ze zijn officieel allebei moeder, ze wonen officieel samen, er is geen omgangsregeling.

Als Mayra achteraf zegt dat de afspraak was dat ..... (waar ze naartoe gaat met Sandrine, hoe lang ze haar mocht mee nemen), dan is dat woord tegen woord.
Tenzij Ann duidelijke afspraken op papier zet en dan nog...
Waarom zou Ann meer beslissingsrecht hebben dan de andere mama?
Ik bedoel dat ze een been heeft om op te staan ingeval Mayra, de netjes op papier vastgestelde afspraken aan haar laars lapt. Heb ik dat mis?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

ikke schreef:Ik bedoel dat ze een been heeft om op te staan ingeval Mayra, de netjes op papier vastgestelde afspraken aan haar laars lapt. Heb ik dat mis?
Dan zal Ann die afspraken eerst op papier moeten zetten en dan moeten beiden die ondertekenen.
Ben benieuwd of ze dat gaat doen.
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

.... en dan nog. Alles netjes op papier en ondertekend, dat veegt Mayra toch aan haar laars, en ze vertrekt stiekem met Sandrientje naar KV + ze heeft tijd zat om twee tickets te boeken. Haal Sandrientje dan maar terug. Dat kan eeuwig duren.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Dus als ik het goed snap, trekt Ann nog altijd niet haar plan? Als ze Marianne beu is, valt ze volledig terug op Mayra en als Mayra flipt "kan ze enorm rekenen op Mariane". Is die niet oud genoeg om zelf haar boontjes te doppen?

Wat een zielig mens toch, die Ann.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

dus marja beschuldigt eerst ann van ontvoering en gaat het dan zelf doen ? tj&, dat had ik ook kunnen schrijven. Ik had haar al omschreven als naief en dom maar dat ze nu niet onmiddellijk naar een vrederechter gaat , off toenaderingsverbod en feitelijke scheiding laat vaststellen vind ik echt oliedom.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind het gezien de toestand van Mayra ook niet slim van Ann om haar dochter er zomaar bij te laten in het weekend. Is de veiligheid van zo'n kind dan niet nog belangrijker dan de twee ouders blijven zien?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Welke reden heeft Ann om aan te nemen dat Sandrine niet veilig zou zijn bij Mayra?
Je kan Mayra moeilijk een slechte moeder noemen, buiten die ene keer dat ze Sandrine alleen liet om achter Jessica aan te gaan.

En ik kan me voorstellen dat Ann niet Mayra nog kwader wil maken.
Ik begrijp haar wel.
Hoe je het ook draait of keert en eender wat voor dramatische en leugenachtige komediante Mayra ook is, ze heeft wel haar rechten als meemoeder.
Rechten die Ann zelf heeft toegestaan.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ohoh, Ann heeft haar broer betrapt. Waarom liep ze eigenlijk door? ik had Tom finaal uitgescholden.... Of ja, gewezen op zijn verantwoordelijkheid.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik denk dat ik ook niets zou gezegd hebben, daar zou ik eerst even van moeten bekomen.
Ann en Judith zijn collega's en schoonzussen.
Dat is geen situatie waar je zomaar een stok in het hoenderhok gaat gooien.

Daar komt nog bij dat Ann momenteel ook wel andere dingen aan haar hoofd heeft.
0 x
Gesloten