Mayra Magiels (Muriel Bats)
- annekeHU
- Poster rang 4
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Ik denk dat ze stilaan de pedalen verliest, en ook afstevent op een opname... de manier waarop ze Judith aanviel, uitvloog tegen Tom , beweert dat ze ook "haar rechten heeft", en het hier "niet bij gaat laten"... veel spijt zie ik in die scenes niet!
Hopelijk zijn Ann en haar familie op de hoede, en houden ze Sandrine goed in het oog.
Hopelijk zijn Ann en haar familie op de hoede, en houden ze Sandrine goed in het oog.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 975
- x 579
Wel straf hoe ze in één haal al die kapstokken van de kleerkaststang kon trekken
Je moet dat zelf maar eens proberen thuis 

0 x
-
- x 435
Dan moeten ze hen wel eerst vinden. Niemand wist waar Ann was. Ze had al haar spullen gepakt en in het doktershuis was ze niet...annekeHU schreef:Ik denk dat ze stilaan de pedalen verliest, en ook afstevent op een opname... de manier waarop ze Judith aanviel, uitvloog tegen Tom , beweert dat ze ook "haar rechten heeft", en het hier "niet bij gaat laten"... veel spijt zie ik in die scenes niet!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Dat heeft niemand gezegd, dat ze niet wisten waar Ann was.
Er is alleen gezegd dat ze niet in het doktershuis was.
Ik vermoed dat ze in het appartement van Tom zit.
Ik ben benieuwd waar het heen gaat met Mayra - ze is niet alleen Ann en Sandrine 'kwijt', ik heb de indruk dat ze verder haar hart alleen bij Waldek kan luchten.
En die zal het momenteel ook niet zien zitten om constant als steunpilaar te moeten dienen.
Zoals hierboven reeds gezegd is ze de pedalen kwijt en niemand die echt aan haar kant staat.
Dat had ze nooit verwacht.
En zoals het spreekwoord zegt: 'een kat die in het nauw gedreven wordt, maakt rare sprongen'.
Er is alleen gezegd dat ze niet in het doktershuis was.
Ik vermoed dat ze in het appartement van Tom zit.
Ik ben benieuwd waar het heen gaat met Mayra - ze is niet alleen Ann en Sandrine 'kwijt', ik heb de indruk dat ze verder haar hart alleen bij Waldek kan luchten.
En die zal het momenteel ook niet zien zitten om constant als steunpilaar te moeten dienen.
Zoals hierboven reeds gezegd is ze de pedalen kwijt en niemand die echt aan haar kant staat.
Dat had ze nooit verwacht.
En zoals het spreekwoord zegt: 'een kat die in het nauw gedreven wordt, maakt rare sprongen'.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Haleluja die vrouw is echt half tam. Man, man, man wat een vreemde vogel is dat zeg. Zo een hysterie.
Als zij niet krijgt wat ze wil dan breek de pleuris uit. Kansloos, compleet kansloos. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Ze kan Ann niet meer terugkrijgen, dus dan moet Sandrine er nu maar aan geloven!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ze vliegt als de heilige onschuld die groot onrecht is aangedaan van hot naar her. Wat ze zelf heeft uitgespookt schijnt ze vergeten te zijn.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Mayra bevindt zich momenteel in een toestand waarin ze nog méér stommiteiten gaat doen die haar nog méér in de s**t zal doen belanden.
0 x
-
- x 435
Voor mij kan ze niet rap genoeg helemaal uit het leven van Ann en Sandrientje verdwijnen.Captain Cuckoo schreef:Mayra bevindt zich momenteel in een toestand waarin ze nog méér stommiteiten gaat doen die haar nog méér in de s**t zal doen belanden.
Ze mocht al niet weggekomen zijn met haar vorige misstap(pen)

0 x
-
- Poster rang 1
Laat ze aub nog maar wa stommiteiten doen. ik ben ze beu gezien. Ik kan geen sympathie opbrengen voor zo'n mensen. laat staan dat ik da mee mijn kind zou laten opvoeden. hoe gestoord. dat ze maar in't instituut met Julia vettige plannetjes gaat smeden
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Dat ze maar vertrekt naar haar pa in Kaapverdië of waar zat die weer, maar ik vrees dan dat ze Sandrientje zal meehebben als ze naar daar vertrekt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Zou Tom, als de vader, daar geen stokske kunnen voor steken ? Uiteindelijk is Mayra niet de "echte" moeders als puntje bij paaltje komt...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Wat een gestoord wijf. Sandrientje is officieel niet eens haar dochter. Sandrientje is van Ann. Ik vind het belachelijk waar ze Ann nu van beticht. Ze lijkt maar niet te willen begrijpen dat Ann haar niet meer wil. Nu mevrouw haar zin niet krijgt gaat ze het vuile spelletje spelen dat ze altijd speelt wanneer ze haar zin niet krijgt. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- x 435
Ik denk dat hij dat beter niet ter sprake brengt. Hij heeft haar jaren geleden afgestaan, zijn rechten als vader dus ook.nounake schreef:Zou Tom, als de vader, daar geen stokske kunnen voor steken ? Uiteindelijk is Mayra niet de "echte" moeders als puntje bij paaltje komt...
Mayra is meer een moeder voor Sandrientje geweest dan hij een vader. Die kaart moeten ze dus zeker niet trekken om Mayra buiten spel te zetten, zal nooit lukken met dat argument.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Sandrine is geadopteerd door beide dames, dus ook al heeft ze een bloedband met Ann, ze is daardoor niet meer van Ann dan van Mayra (helaasKwast schreef:Wat een gestoord wijf. Sandrientje is officieel niet eens haar dochter. Sandrientje is van Ann.

En dat geldt niet alleen voor de officiële adoptie, maar ook voor de moeder-dochterband eigenlijk. Mayra heeft gedurende een aantal jaren minstens evenveel voor Sandrine gezorgd als Ann.
Ze zullen dus op alle vlakken nog een hele kluif krijgen aan het buitenspel zetten van Mayra. Niet alleen officieel, maar ook wat Sandrientje zelf betreft, vrees ik...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..