Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Christel »

Daar vrees ik ook voor...
Gelukkig zijn bij Ann eindelijk de puzzelstukken goed op hun plek gevallen blijkbaar, want ze lijkt Mayra echt absoluut niet meer te vertrouwen, maar ik denk ook wel dat het van kwaad naar veel erger zal gaan nu.
En ze kunnen Sandrine niet 24/7 in de gaten houden natuurlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Echt genoten toen ze daar met haar glas wijn zat en Mayra zich daar voor schut stond te zetten aan die deur :D #TeamAnn
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

frankbomans schreef:Echt genoten toen ze daar met haar glas wijn zat en Mayra zich daar voor schut stond te zetten aan die deur :D #TeamAnn
Ik hoorde de voordeur al kraken. :shock:
Maar dan zal de politie er zich ook weer mee bemoeien, dus: doe maar Mayra, doe Ann aub dat "plezier".
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik was al bang dat ze die glazen deur zou instampen :shock:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Het was een heel begrijpelijke reactie om een nieuw slot te plaatsen, maar Ann gaat hiermee wel haar boekje te buiten.
Mayra is daar meer dan waarschijnlijk gedomicilieerd, zij heeft het recht 'haar' woning te betreden, eender hoe de verstandhouding tussen beide dames is.
Jammer genoeg...
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

ja, kan zijn maar dan ga je toch naar politie en vraag je toch contactverbod ? wat doe je ald je word mishandeld door je man ? of je laat de sloten veranderen .
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ann kan wel naar de politie gaan, maar wat moet ze daar gaan doen? :)
Ze wordt niet mishandeld door Mayra, en bewijzen voor het feit dat Mayra (eventueel) doorslaat, heeft Ann (nog) niet. De enige strohalm die ze heeft, is de valse aangifte i.v.m. Jessica, maar daar krijgt ze ook geen contactverbod mee geregeld vrees ik.

Ze zal de dingen hoe dan ook in eerste instantie met Mayra zelf moeten regelen, en van daaruit kijken hoe het verder moet.
En dat zal niet meevallen...
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik vond het eerlijk gezegd een zeer domme zet van Ann om terug naar huis te keren. Waarom bespreekt ze het niet eventjes met haar broer & haar moeder?
Die zouden er vast geen moeite mee hebben als Ann & Sandrine tijdelijk bij hen komt in wonen.
Ik zou Mayra zoveel mogelijk proberen te ontlopen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Leuke scéne van een kalme Ann en een dolle Mayra voor de deur.

Als Mayra de deur in slaat dan kan Ann haar aanklagen wegens stalking of geweldpleging en een contact verbod vragen.
Dus Mayra sla snel de deur in a.u.b :mrgreen:

En ja of het wel of geen goed idee was om de sloten te vervangen - dat zullen we misschien straks zien...

Tot slot denk ik dat Ann (nog) geen hulp wil vragen omdat ze (voorlopig) haar eigen boontjes wil kunnen doppen als volwassen vrouw. En eindelijk zijn haar ogen open gegaan wat betreft Mayra en laat ons hopen dat dit zo blijft
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Guapa schreef:ja, kan zijn maar dan ga je toch naar politie en vraag je toch contactverbod ? wat doe je ald je word mishandeld door je man ? of je laat de sloten veranderen . been there done that .
Nee, als Mayra daar gedomicilieerd is, kan Ann geen contactverbod aanvragen bij de politie.
Ze moet via een rechtbank uitzetting aanvragen.

En tot hiertoe is Ann niet mishandeld, toch?
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik ken niet veel van juridische zaken maar volgens mij kan Ann haar niet zomaar de toegang weigeren. Als Mayra de politie zelf belt kan Ann misschien wel in de problemen komen. Ik vrees dat je zo'n dingen nu eenmaal niet op eigen houtje kan beslissen. Het zou echt erg zijn als Mayra hiermee wegkomt en dat Ann het mag gaan uitleggen. En ik vrees dat Mayra wel in staat is om haar op die zwaktes terug te pakken.

Daarom dat ik het zeg: gewoon boeltje pakken en tijdelijk bij de mama gaan wonen, en Mayra zoveel mogelijk ontzien.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat zou eigenlijk wel een goede oplossing zijn inderdaad. In ieder geval tot Mayra een beetje afgekoeld is of eventueel zelf de aftocht wil blazen.
Bijkomend voordeel is wel dat er in het doktershuis altijd mensen aanwezig zijn. Toch wel een veilige gedachte... :mrgreen: ;)
0 x
Erica
Nog geen rang

Bericht door Erica »

Ach,dit is Thuis.Volgende week zijn die weer samen en gaat alles zijn gewone gangetje.En laat Ann zich voor de zoveelste keer vangen aan de mooie praatjes van Mayra.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Erica schreef:Ach,dit is Thuis.Volgende week zijn die weer samen en gaat alles zijn gewone gangetje.En laat Ann zich voor de zoveelste keer vangen aan de mooie praatjes van Mayra.
:naughty: Nee, deze keer niet, daarvoor ging Mayra een stap(of meer) te ver.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Erica schreef:Ach,dit is Thuis.Volgende week zijn die weer samen en gaat alles zijn gewone gangetje.En laat Ann zich voor de zoveelste keer vangen aan de mooie praatjes van Mayra.
Ik denk van niet ! De Schotelvod heeft zich omgevormd tot schuurspons en dat werd tijd! :yup:
0 x
Gesloten