Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door karolien85 »

Daar zit een serieuze vijs los :thumbdown:
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Toen Marya rondreed met haar rijdend bordeel heeft ze dat wel bekend aan Ann. Dan was er dat freaky ongeluk met Mayra en Marianne die van de trap vielen... hoeveel van die dingen moesten er gebeuren eer Ann eens iets doorheeft?

Mayra is meemoeder, officieel, en haar ongeschikt laten verklaren zal niet lukken, daar is Marya te stabiel voor. Ze kunnen uit elkaar gaan, maar ze blijft een van de moeders van Sandrine. En Ann zal eerder doordraaien dan Mayra.

Tja. Ann oogst wat ze zaait. Voordeel is wel dat ze een broer heeft die advocaat is en een moeder die Marianne is :lol: Mayra zal ze nog zien vliegen ...

Misschien wordt het tijd om die verloren zus van Mayra er eens bij te halen, van wie Mayra het kind per ongeluk vermoord heeft (hoe zat dat ook weer??), want die zal ook wel een boekje kunnen opendoen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Soapseut schreef:Misschien wordt het tijd om die verloren zus van Mayra er eens bij te halen, van wie Mayra het kind per ongeluk vermoord heeft (hoe zat dat ook weer??), want die zal ook wel een boekje kunnen opendoen.
Dat kindje (Brechtje, geloof ik) is ooit gestorven aan wiegendood nadat Mayra op hem gepast had. Daar kon ze niks aan doen, en buiten een soort trauma rond het oppassen op kinderen, heeft Mayra daar niks aan overgehouden. Niet dat Mayra een heel hecht contact heeft met haar zus (of toch niet op beeld :razz: ), maar ruzie hebben ze ook nooit gehad voor zover ik weet. Ik denk dus dat die jammer genoeg niet zoveel boekjes open zal komen doen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Goh ! dat was il compleet vergeten .....
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Deze keer is het niet de kijker laten wachten tot Ann dat filmke ziet terwijl Mayra zelfzeker Ann blijft manipuleren.
Neen, Ann kreeg het vrij snel onder ogen. Daardoor gaat de verhaallijn over Mayra haar verweer en hoe smerig ze dat
ook speelt, dat is minder ergerlijk omdat Ann het weet en nu volhouden hé Ann :thumbup:
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Mayra moet maar hopen dat de politie geen serieuze actie onderneemt tegen haar op basis van het filmpje.
Want dat zou dan wel serieus in haar nadeel kunnen spelen betreffende eventueel bezoekrecht voor Sandrine
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

met alle respect maar als ik nu misselijk wordt van 1 thuis pêrsonage.......
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Oei, het verloopt blijkbaar niet zoals Mayra gepland had...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Daar lijkt het wel op! Het wereldje wat ze zo zorgvuldig om zich heen gecreëerd dacht te hebben, brokkelt stukje bij beetje af.
Hoewel veel mensen de wanpraktijken van Mayra eigenlijk vaak maar oogluikend hebben laten gebeuren, kan ze blijkbaar toch ook niet op veel steun rekenen als het erop aan komt. Ze heeft eigenlijk niemand...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Maar ondertussen blijft ze wel komedie spelen in de withoeve als de vrolijke vriendelijke verloofde die binnenkort gaat huwen. Benieuwd hoe Simonne, Peter en Femke gaan reageren als ze gaan vernemen dat er een serieus haar in de boter zit met Ann.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Door die vraag om haar bij te staan, weet Peter daar eigenlijk al van, toch? Dan zal de rest wel snel volgen waarschijnlijk... :)

Dat bewerkte filmpje heeft er bij Simonne en Femke ook al geen goed aan gedaan, aangezien zij Mayra sowieso al schever en schever begonnen te bekijken.
Ik ben ook wel benieuwd wat die 2 gaan doen als echt alles naar buiten komt. Ze wilden zich eigenlijk overal buiten houden, maar dat gaat toch niet blijven duren als Mayra nog verder de pedalen verliest denk ik...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

De spijt van Mayra zal ongetwijfeld wel oprecht zijn, maar het vervelende aan spijt is dat het pas nà de stommiteit komt. Nochtans qua stommiteiten heeft zij ondertussen toch al enige ervaring.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Captain Cuckoo schreef:De spijt van Mayra zal ongetwijfeld wel oprecht zijn.
Pff, daar geloof ik geen bal van. Spijt dat alles uitgekomen is zeker...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat laatste denk ik ook Lazylady. Ze ziet in dat ze Sandrine gaat verliezen.
En ze lijkt het zelf maar "een kleine vergissing te vinden" Of dat maakt ze zichzelf toch wijs.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

jessie V. schreef:Dat laatste denk ik ook Lazylady. Ze ziet in dat ze Sandrine gaat verliezen.
En ze lijkt het zelf maar "een kleine vergissing te vinden" Of dat maakt ze zichzelf toch wijs.
Net als wij had zij aangenomen dat Ann naar gewoonte weer wel snel zou bijdraaien. Nu het tot haar verbazing wèl serieus lijkt, beseft Mayra pas de mogelijke gevolgen. Daarom de postume spijt.
0 x
Gesloten