Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door jessie V. »

"Verhouding"is wel een groot woord, hoor
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Frank en ook Waldek en Toon laten Sam in de steek. Ze moet nieuw personeel aanwerven en
tegelijk een telefoontje naar professor Barabas om hen terug naar 5 jaar oud te sturen.
Dit zou voor de kijker tenminste geloofwaardig zijn. :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Erica schreef:Zou jij willen werken in een bedrijfje met ocharme 3 werknemers waarvan 1 die u een verhouding heeft gehad met uw vrouw?En het bedrijf van zijn stiefdochter laten op de fles gaan?Precies of Waldek is de laatste klusjesman - loodgieter op aarde.
Zou jij iemand in dienst houden die eigenlijk al pensioengerechtigd is, maar wel met de regelmaat van een klok komt vertellen hoe jij je bedrijf moet runnen?
En niks kent van hoe een zaak geleid wordt, maar wel elke keer opnieuw zijn persoonlijke eisen stelt?
Waldek is inderdaad vervangbaar, maar Frank even goed.
Want wie zegt dat een eventuele nieuwe collega WEL in de smaak van Frank zal vallen?
Zal hij dan meer water bij zijn wijn doen dan Waldek zou doen? Ik denk van niet.

En als 3 kussen al een verhouding zijn... :denk:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:
Erica schreef:Zou jij willen werken in een bedrijfje met ocharme 3 werknemers waarvan 1 die u een verhouding heeft gehad met uw vrouw?En het bedrijf van zijn stiefdochter laten op de fles gaan?Precies of Waldek is de laatste klusjesman - loodgieter op aarde.
Zou jij iemand in dienst houden die eigenlijk al pensioengerechtigd is, maar wel met de regelmaat van een klok komt vertellen hoe jij je bedrijf moet runnen?
En niks kent van hoe een zaak geleid wordt, maar wel elke keer opnieuw zijn persoonlijke eisen stelt?
Waldek is inderdaad vervangbaar, maar Frank even goed.
Want wie zegt dat een eventuele nieuwe collega WEL in de smaak van Frank zal vallen?
Zal hij dan meer water bij zijn wijn doen dan Waldek zou doen? Ik denk van niet.

En als 3 kussen al een verhouding zijn... :denk:
Frank is niet alleen werknemer, maar ook mede-eigenaar. Dus niet zo verwonderlijk dat hij zich met de leiding bemoeit. ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat zou heel misschien wel een beetje waar kunnen zijn (hoe zeer ik dit ook betwijfel) mist hij er ook maar een ietsie-pietsie verstand van had. En dat ontbreekt hier jammerlijk.
Laatst gewijzigd door jessie V. op za 11 mar 2017, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

tvx1 schreef: Frank is niet alleen werknemer, maar ook mede-eigenaar. Dus niet zo verwonderlijk dat hij zich met de leiding bemoeit.
Ja, een derde van 10%... zoals in het lappentopic staat.
Dan vind ik het toch nog verwonderlijk dat hij zich moeit.
Vooral omdat hij er nuldentut van kent, zoals hierboven terecht wordt opgemerkt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eigenlijk is het gedrag van Frank dan helemaal onbegrijpelijk... Als mede eigenaar zou hij toch moeten beseffen dat een bedrijf hoort te draaien wil er geld binnenkomen voor de lonen? Want ik neem aan dat hij zijn salaris ook gewoon graag ontvangt iedere maand. En dat lijkt me dus nogal lastig, als iedereen zijn eisen komt stellen of maar gewoon thuisblijft als er privé weer eens iets dwars zit...

Wat verwacht hij eigenlijk van Sam? Dat ze de klanten gaat bellen dat het werk vertraging op gaat lopen (met het grote risico dat ze die klanten kwijtraken, want voor hen 10 anderen die wel gewoon netjes op tijd komen werken), dat ze vervolgens sollicitaties gaat houden tot ze een geschikte medewerker vindt, en dat ze die vervolgens ook nog in moet gaan werken? Gewoon omdat hij en Waldek privé niet meer door een deur kunnen?
Dat heeft niks met de dagelijkse leiding van het bedrijf te maken, maar alles met Frank persoonlijk.
Mooie leidinggevende... :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Even eens iets anders - dus even niet over het werk...
Ik vond het héél mooi van Frank dat hij Kaat troost gaf en zei dat ze nog wel een man zal tegen komen,
en dat ze voor hem de mooiste en liefste dochter is (of zo iets in die stijl weet zijn letterlijke woorden niet meer)
dat vond ik toch echt wel mooi.
Uitspraken en een gebaar (omhelzing) die men eerder nooit had verwacht van Frank tegenover Kaat,
daarom vind ik het ook zo super mooi.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Christel schreef:Eigenlijk is het gedrag van Frank dan helemaal onbegrijpelijk... Als mede eigenaar zou hij toch moeten beseffen dat een bedrijf hoort te draaien wil er geld binnenkomen voor de lonen? Want ik neem aan dat hij zijn salaris ook gewoon graag ontvangt iedere maand. En dat lijkt me dus nogal lastig, als iedereen zijn eisen komt stellen of maar gewoon thuisblijft als er privé weer eens iets dwars zit...

mooie leidinggevende... :nope:
Frank en "beseffen"? Is dat niet een beetje te veel gevraagd van die man?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef: Frank en "beseffen"? Is dat niet een beetje te veel gevraagd van die man?
Maar nee, je moet hem alleen maar (minstens)dubbel zoveel tijd geven dan je aan een "doorsnee-mens" geeft om tot besef te komen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat is nu eens echt waar ! :yup: Zijn "euro" heeft altijd al veel moeite gehad om te zakken ....
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:Dat is nu eens echt waar ! :yup: Zijn "euro" heeft altijd al veel moeite gehad om te zakken ....
Et voilà, hier zeggen we: "Elkendjin kèn zinne zot"
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

ikke schreef: Maar nee, je moet hem alleen maar (minstens)dubbel zoveel tijd geven dan je aan een "doorsnee-mens" geeft om tot besef te komen.
Als ge chance hebt, anders moet ge het hem 100 keer uitleggen, wachten tot hij een paar keer met zijn kop tegen de muur geknald is en dan nog even tijd geven tot zijn gekwetst ego weer wat geheeld is.
En dan is er een waterkansje dat hij begrijpt waarover het gaat.

Hij zit te zeuren over 3 kussen, dat hij een dochter heeft bij zijn eigen schoonzus, dat is hij allang vergeten.
Want als hij zelf een scheve schaats kon rijden, dan liet hij het toch ook niet!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:
ikke schreef: Maar nee, je moet hem alleen maar (minstens)dubbel zoveel tijd geven dan je aan een "doorsnee-mens" geeft om tot besef te komen.
Als ge chance hebt, anders moet ge het hem 100 keer uitleggen, wachten tot hij een paar keer met zijn kop tegen de muur geknald is en dan nog even tijd geven tot zijn gekwetst ego weer wat geheeld is.
En dan is er een waterkansje dat hij begrijpt waarover het gaat.

Hij zit te zeuren over 3 kussen, dat hij een dochter heeft bij zijn eigen schoonzus, dat is hij allang vergeten.
Want als hij zelf een scheve schaats kon rijden, dan liet hij het toch ook niet!
't Is nen echte macho, hé?!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

ikke schreef:'t Is nen echte macho, hé?!
Ik vind van niet - als hij echt een macho was, dan zou hij van Waldek niet zo'n probleem maken.
Hij kan toch ook wel raden dat Sam die twee niet elke dag samen naar een werf gaat sturen?

Hij gedraagt zich echt als een klein kind.
0 x
Plaats reactie