Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Captain Cuckoo »

Mayra blijft er stellig op rekenen dat haar nakende huwlijk Ann zal verblinden voor wat werkelijk gebeurd is en nu geleidelijk aan de oppervlakte komt. Zij zou zich wel eens erg kunnen vergissen. :think:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:Mayra blijft er stellig op rekenen dat haar nakende huwlijk Ann zal verblinden voor wat werkelijk gebeurd is en nu geleidelijk aan de oppervlakte komt. Zij zou zich wel eens erg kunnen vergissen. :think:
Mis; ze zal zich lelijk vergissen. :mrgreen: Ze is zelfs begonnen met zich dat te realiseren, als ik goed gezien en gehoord heb, gisteren.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

En toch vrees ik dat dweil Ann zich voor de zoveelste keer zal laten doen door "lieveke" Mayra :roll: Ann heeft verlatingsangst.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef:En toch vrees ik dat dweil Ann zich voor de zoveelste keer zal laten doen door "lieveke" Mayra :roll: Ann heeft verlatingsangst.
Het gevecht bewijst natuurlijk niet dat Mayra Jessica aangerand heeft, alleen dat ze gelogen heeft over dat gevecht.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

lord F. schreef:
martha schreef:En toch vrees ik dat dweil Ann zich voor de zoveelste keer zal laten doen door "lieveke" Mayra :roll: Ann heeft verlatingsangst.
Het gevecht bewijst natuurlijk niet dat Mayra Jessica aangerand heeft, alleen dat ze gelogen heeft over dat gevecht.
Klopt maar misschien gaat Ann dan wel nadenken voor de verandering.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Had Mayra geen trouwdatum voorgesteld eind juni? En waarom eind juni? Precies, ze gaan dit nog rekken tot aan de seizoensfinale!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

catherine schreef:Had Mayra geen trouwdatum voorgesteld eind juni? En waarom eind juni? Precies, ze gaan dit nog rekken tot aan de seizoensfinale!
Ik hoop echt dat dat geen waar is!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kwast schreef:
lord F. schreef:
Klopt maar misschien gaat Ann dan wel nadenken voor de verandering.
Dat zou je wel verwachten inderdaad, dat het in elk geval tot nadenken aanzet. Zeker in het geval van Ann en Mayra, aangezien dit niet de eerste keer is dat Mayra zich nogal discutabel gedraagt.

Maar toch heb ik ook het idee dat dit de zoveelste keer wordt dat Ann (voorlopig toch nog) alles van tafel gaat vegen, inderdaad omdat ze verlatingsangst heeft. Als je ziet hoe ze voorheen aan haar moeder hing bij elke stap die ze zette, en hoe ze die vervolgens aan de kant getrapt heeft voor Mayra én zwaar onder invloed van Mayra, dan laat dat wel zien hoe afhankelijk Ann inmiddels van haar is.
En Mayra weet dat ook, helaas. Die speelt daar handig op in...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
spike
Nog geen rang

Bericht door spike »

Lazylady schreef:
catherine schreef:Had Mayra geen trouwdatum voorgesteld eind juni? En waarom eind juni? Precies, ze gaan dit nog rekken tot aan de seizoensfinale!
Ik hoop echt dat dat geen waar is!
Mayra had het over 23 juni en dat is inderdaad een vrijdag.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Dat filmpje gaf toch duidelijk weer dat Mayra eerst attackeerde ? en die bloes die eerst heel was maar gescheurd toe madam bijoux thuiskwam
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Guapa schreef:Dat filmpje gaf toch duidelijk weer dat Mayra eerst attackeerde ? en die bloes die eerst heel was maar gescheurd toe madam bijoux thuiskwam
Ja, dat wel. Maar staat nog los van het bewijs dat Mayra Jessica aangerand heeft.
Daardoor vrees ik dat Ann nog wil geloven dat Mayra enkel daarover gelogen heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

lord F. schreef:Ja, dat wel. Maar staat nog los van het bewijs dat Mayra Jessica aangerand heeft.
Daardoor vrees ik dat Ann nog wil geloven dat Mayra enkel daarover gelogen heeft.
right, nu snap ik je punt .
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
Guapa schreef:Dat filmpje gaf toch duidelijk weer dat Mayra eerst attackeerde ? en die bloes die eerst heel was maar gescheurd toe madam bijoux thuiskwam
Ja, dat wel. Maar staat nog los van het bewijs dat Mayra Jessica aangerand heeft.
Ik heb nochtans sterk de indruk dat Ann heel erg haar twijfels heeft.
Mayra zal binnen afzienbare tijd haar koffers mogen pakken, denk ik, en ze zal alleen naar Kaap Verdië mogen reizen, wedden?
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Die zal waarschijnlijk weer even bij de politie moeten komen.. Maar de echte waarheid gaat volgens mij op de trouwdag boven komen. Ze is sluw, maar niet sluw genoeg.. Aanvallen wanneer ze het niet verwacht :yup:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

karolien85 schreef:Die zal waarschijnlijk weer even bij de politie moeten komen.. Maar de echte waarheid gaat volgens mij op de trouwdag boven komen. Ze is sluw, maar niet sluw genoeg.. Aanvallen wanneer ze het niet verwacht :yup:
Nee, zo lang zal de liefde niet meer duren ten huize Ann-Mayra.
0 x
Gesloten