Dieter van Aert (Raf Jansen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Flower-Power
- Poster rang 2
Re: Dieter van Aert (Raf Jansen)
Hij had duidelijk wat last van jaloezie ten opzichte van Kobe.
Misschien begrijpelijk gezien het feit dat Nancy hem nu ineens niet meer ziet staan en alleen nog maar oog heeft voor Kobe.
Misschien begrijpelijk gezien het feit dat Nancy hem nu ineens niet meer ziet staan en alleen nog maar oog heeft voor Kobe.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Hoe is dat nu mogelijk ? Of 't moet zijn als een kind dat jaloers is op de aandacht van zijn mama voor een ander kind ....
0 x
-
- x 435
Ja, Dieter wil zijn (benefiet) vriendin eigenlijk voor zich alleen en Nancy liep gisteren zowat op wolkjes(en naast haar schoenen van pretentie) omdat ze de knappe kok mag helpen.Flower-Power schreef:Hij had duidelijk wat last van jaloezie ten opzichte van Kobe.
Ik had met hem te doen.
0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 5
Ik vind het nog altijd bizar, maar zo ziet het er wel naar uit.Lazylady schreef:Zou hij misschien toch wat meer voor Nancy beginnen voelen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
"Op liefde staat geen leeftijd."lord F. schreef:Ik vind het nog altijd bizar, maar zo ziet het er wel naar uit.Lazylady schreef:Zou hij misschien toch wat meer voor Nancy beginnen voelen?

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dit was voor mij echt een doorspoel scène.
Dieter die jaloers is omdat er een nieuwe kok naast Nancy loopt en die laatste haar gewone "oh wat vind ik dit heerlijk"-rolletje speelde. Bah - zo ongeloofwaardig.
Dieter die jaloers is omdat er een nieuwe kok naast Nancy loopt en die laatste haar gewone "oh wat vind ik dit heerlijk"-rolletje speelde. Bah - zo ongeloofwaardig.
0 x
-
- Poster rang 5
Lol, maar ik zie mij toch nog niet direct vallen op de kuisvrouw die pakweg 20 jaar ouder is.Lazylady schreef:"Op liefde staat geen leeftijd."lord F. schreef:Ik vind het nog altijd bizar, maar zo ziet het er wel naar uit.Lazylady schreef:Zou hij misschien toch wat meer voor Nancy beginnen voelen?![]()

Vind het wat ongeloofwaardig dat Dieter verliefd is op Nancy.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
LOL, dat kan er voor mij nog wel bij.lord F. schreef:Lol, maar ik zie mij toch nog niet direct vallen op de kuisvrouw die pakweg 20 jaar ouder is.Lazylady schreef:"Op liefde staat geen leeftijd."lord F. schreef:Ik vind het nog altijd bizar, maar zo ziet het er wel naar uit.Lazylady schreef:Zou hij misschien toch wat meer voor Nancy beginnen voelen?![]()
Vind het wat ongeloofwaardig dat Dieter verliefd is op Nancy.
Maar misschien is ie alleen maar bang om zijn benefiet-vriendin kwijt te spelen?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
De manier waarop hij naar die gescheurde blouse keek ....zou hij gezien hebben dat er in geknipt was of heel regelmatig en dus express gescheurd?
0 x
-
- x 435
Als Dieter en Tim daar geen bedenkingen bij hebben, dan zijn ze stekeblind!nounake schreef:De manier waarop hij naar die gescheurde blouse keek ....zou hij gezien hebben dat er in geknipt was of heel regelmatig en dus express gescheurd?
Maar ik had wel de indruk dat ze sceptisch staan tov de verklaringen van Mayra. Er is dus nog hoop voor Jessica.
0 x
-
- Poster rang 1
Dieter ziet zijn Nancy graag, heeft door dat die heel curieus is en dat wat ze hem verteld wel eens waar zou kunnen zijn. gezonde achterdacht zou ik het noemen .... Had 'm beter ook gehad bij het Waldek/Julia verhaal ma ja, da's voorbij hé
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Dieter is wel een schatje zeg. Ik snap wel dat het lastig is nu Britney zo reageert. Mja, erg vreemd is zoiets natuurlijk niet.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad!
Echt een lot uit de loterij voor Nancy...

Echt een lot uit de loterij voor Nancy...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..