Beetje flauw dat ze wel wat informatie achter hieldën.
Bakkie was dus er enkel maar bij betrokken omdat hij op datingsites zit?

annekeHU schreef:Mooie reeks , hoewel ik nog niet alles begrepen hebt:
wie is eigenlijk die Claudia De Wit en wat heeft zij met de zaak te maken?
Dat geld dat Cyril bij oma René vond : van waar komt dat?
die motorrijder die iets in de koffer van Ines gooide: Was dat ook Bakkie?

Ja, veel "gaten". Maar ik heb genoten van de reeks. En daar hou ik het bij.Lazylady schreef:Dus die gast deed al die tijd alsof hij Kato niet kon zien? (En de makers ook!)
Weten we eigenlijk hoe Sofia en Leon vermoord zijn? En hoe had hij dat dan geregeld met het snurkmasker, want dat was toch een alibi?
Nu, Alexander heeft zijn reputatie toch wat kunnen rechtzetten! Dat uitgerekend hij Schneider verder heeft geholpen. Maar waarom werd hij toen vastgemaakt met die handboeien?
Wel een beetje triestig voor Charlie, zijn spook...huh vriendin is nu echt "weg". (En het "ander" verbrand! Wel bijzonder, in dezelfde aflevering.) Hopelijk wordt de band met zijn pa terug iets beter, maar dat zullen we niet meer weten natuurlijk.
Maar we weten niet of Ines haar kindje gaat houden, of heb ik iets gemist?
Opeens stond dat paard voor haar neus, zou dat Kato zijn die zo is teruggekomen misschien?
Gaat het hotel nu weer verkommeren, nu Melanie in die instelling zit?
En dat Bakkie er niets mee te maken had, dacht ik wel. Die is eenzaam maar schaamde zich en reed daarom weg.
Ik ga nog eens opnieuw kijken denk ik! Top!!
Klopt. Was ook te zien op het einde. Op een bepaald moment zie je Marcus rohypnol "voorbereiden". Niet voor Kato dus, maar om Kristel K.O. te krijgen, zodat hij haar het masker kan opzetten.koen78 schreef:Het snurkmasker heeft Marcus op de neus van Kristel geplaatst opdta het zou blijven registreren 's nachts.
Daarna heeft hij het vermoedelijk terug opgezet.