Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door nounake »

Toppunt van ergeren !
Judith die daar komt de schuldige spelen ipv er alles uit te gooien ;
Tom die de heilge onschuld speelt ,
Karin die haar eeuwige onverdraaglijke zichzelf is en
top of the bill, nancy die daar als een ontsnapte clown uit één of andere carnavalstoet rondloopt ( letterlijk want het is alsof ze op haar tippen loopt )

Mooi was zeker de scene tussen Eddy en zijn dochtertje !
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:Toppunt van ergeren !
Jep, grote spijt van de tijd die ik gisteren aan "Thuis" spendeerde.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Dat stuk met Nancy was zelfs niet grappig maar ronduit vermoeiend om te zien. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

lord F. schreef:Dat stuk met Nancy was zelfs niet grappig maar ronduit vermoeiend om te zien. :-)
Vermoeiend en oer belachelijk !
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Nancy in haar clown outfit en gedrag gisteren: copy/paste Carmen :boo:
0 x
2fast
Nog geen rang

Bericht door 2fast »

Haha grapje van de scenaristen zeker? Danira en Kobe, klinkt bekend. :)
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Wel toepasselijke muziek in het cafeetje waar Toon zat te wachten op Bob om zijn verontschuldigingen aan te bieden : "Sorry seems tot be the hardest word" :lol: :lol: :violin:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

karolien85 schreef:Wel toepasselijke muziek in het cafeetje waar Toon zat te wachten op Bob om zijn verontschuldigingen aan te bieden : "Sorry seems tot be the hardest word" :lol: :lol: :violin:
Niks mis met dat liedje, maar waar was die kleffe scène tussen Bob en Toon nu eigenlijk voor nodig?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:
karolien85 schreef:Wel toepasselijke muziek in het cafeetje waar Toon zat te wachten op Bob om zijn verontschuldigingen aan te bieden : "Sorry seems tot be the hardest word" :lol: :lol: :violin:
Niks mis met dat liedje, maar waar was die kleffe scène tussen Bob en Toon nu eigenlijk voor nodig?
Inderdaad, maar het kon nog veel erger. Ik zag het al gebeuren dat ze, toen ze in elkaar armen vlogen, nog beide tranen met tuiten gingen wenen ("vrienden voor het leven" en van die dingen).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Waar ik me echt ontzettend aan stoor, is de geforceerde manier van doen in de Withoeve altijd als er klanten in de buurt zijn. Het kan heel goed aan mij liggen, maar de manier waarop Femke die fantastische Withoeve lekkernijen aan loopt te prijzen, komt op mij meestal over als een houterige, foute reclameboodschap. Ze praat zo bewust "netjes" dat het bijna pijn aan mijn kaken doet.
En dan hebben we ook nog Peter die daar strak in het pak met een chagrijnig hoofd en met zijn neus in de lucht rondloopt, terwijl hij openlijk neerkijkt op zijn schoonmoeder en haar bij iedere gelegenheid die hij krijgt vol ergernis afblaft.

Misschien is het bewust zo gedaan, om te tonen dat ze allebei wel heel erg hun best willen doen of zo (in het geval van Femke kan ik dat ook wel plaatsen overigens), maar op mij komt het eerder gekunsteld en knullig over. Om niet te zeggen dat ik met name Peter eerder een hoogdravend en omhooggevallen type begin te vinden zodra het om "hun imperium" gaat...

Hoe dan ook zou ik me daar als klant, door de manier waarop zowat iedereen op de toppen van zijn tenen loopt, absoluut niet op mijn gemak voelen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Waar ik me echt ontzettend aan stoor, is de geforceerde manier van doen in de Withoeve altijd als er klanten in de buurt zijn. Het kan heel goed aan mij liggen, maar de manier waarop Femke die fantastische Withoeve lekkernijen aan loopt te prijzen, komt op mij meestal over als een houterige, foute reclameboodschap. Ze praat zo bewust "netjes" dat het bijna pijn aan mijn kaken doet.
En dan hebben we ook nog Peter die daar strak in het pak met een chagrijnig hoofd en met zijn neus in de lucht rondloopt, terwijl hij openlijk neerkijkt op zijn schoonmoeder en haar bij iedere gelegenheid die hij krijgt vol ergernis afblaft.

Misschien is het bewust zo gedaan, om te tonen dat ze allebei wel heel erg hun best willen doen of zo (in het geval van Femke kan ik dat ook wel plaatsen overigens), maar op mij komt het eerder gekunsteld en knullig over. Om niet te zeggen dat ik met name Peter eerder een hoogdravend en omhooggevallen type begin te vinden zodra het om "hun imperium" gaat...

Hoe dan ook zou ik me daar als klant, door de manier waarop zowat iedereen op de toppen van zijn tenen loopt, absoluut niet op mijn gemak voelen.
Hmm, daar vind ik nu niks vreemd aan. Peter is geen cafébaas hé, eerder een soort van manager. En ergens logisch dat hij iets afstandelijker is tov zijn personeel. Idem voor Femke.
Ik vind hem zelfs nig meevallen. De meeste van mijn (gewezen) bazen zijn op zijn minst tien keer neerbuigender tov hun personeel in vgl met Peter.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Tom en Judith zouden beter uit elkaar gaan als ze beide eerlijk zijn met zichzelf.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dat Withoevegedoe met hun 'events' en hoogdravendheid over een opgedirkte b&b vind ik er toch ook steeds vaker over. Het is te. En de een noemt Peter een manager, de ander een garçon. Hij is het allebei net als Femke de "zaakvoerster" is maar evengoed de serveuse die rondgaat met palinghapjes (streekgerechten?). Ze hebben maar een tafel voor 10 man. Ik vind De Withoeve veel geblaat en weinig wol.

In Ter Smissen had je een manege, een hotel, een café, een tearoom, een taxidienst, een brasseriekeuken, ontbijt, middagmaal en avondmaal a la carte of volgens menu en dat alles voor meer dan 10 man.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, dat vind ik dus ook...
Peter is inderdaad geen cafébaas, en ik verwacht ook echt niet dat hij lallend biertjes gaat staan tappen. Daar is de Withoeve ook het soort zaak niet naar. Maar hij komt op mij gewoon totaal niet gastvrij over, wat me toch wel de bedoeling lijkt in een restaurant, ook al willen ze dat daar allemaal nog zo chique brengen. Karin kon het straks niet laten om op te merken dat hij een soort veredelde garçon is, en dat vond ik eigenlijk heel tekenend. Peter komt op mij juist meer over als een advocaat die toevallig de wijn uitschenkt, en dan heeft hij ook nog zo'n air rond zich dat je bijna bang bent een rechtszaak aan je broek te krijgen als je het eten niet lekker vindt... :mrgreen:

Femke vind ik overigens helemaal niet zo neerbuigend overkomen, tegenover niemand eigenlijk. Zij valt in mijn ogen juist zelf uit de toon, gewoon omdat ze zich heel geforceerd gedraagt en daardoor totaal niet op haar gemak lijkt. Zou ze misschien zo haar best doen om Peter niet teleur te stellen en tegelijkertijd haar achtergrond wat te verdoezelen? Want daar lijkt het wel op, en dat kan ik me ergens ook wel voorstellen als ik zie hoe Peter op Nancy reageert. Hij kijkt haar soms aan alsof hij iets vies onder zijn schoen heeft zien zitten... :thumbdown:

Dat neerbuigende van Peter kan dan misschien vaker voorkomen, maar bij mij scoort hij er absoluut geen punten mee.
Je kunt ook autoriteit uitstralen en je toch gewoon fatsoenlijk gedragen tegenover iedereen, zonder je arrogant en hautain op te stellen. Dat laatste getuigt wat mij betreft van veel meer klasse... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Klopt volledig. Dan is Nancy nog de enige die zich normaal gedraagt zoals ze is. Behalve als je er een cameraploeg op zet :mrgreen:

Gasten voelen dat ook aan, dat geforceerde van het "ontvangstcomité", al zag die laatste groep er nu ook wel uit als een bende stijve harken die nie weten hoe zich een houding aan te meten.
0 x
Plaats reactie