En laat ons eerlijk zijn: Tom heeft serieus zijn best gedaan voor zijn gezin en het enige wat hij krijgt van Judith is een grauw en een snauw.
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Soapseut
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Ik weet dat het fout is... maar ik vind het leuk
En laat ons eerlijk zijn: Tom heeft serieus zijn best gedaan voor zijn gezin en het enige wat hij krijgt van Judith is een grauw en een snauw.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk dat hij toch zijn best zal moeten doen om Judith "bij te benen".
En een grauw en snauw is ook niet helemaal juist hé. Judith is hem ontzettend dankbaar geweest voor alles wat hij gedaan heeft. Denk maar eens aan Emma's ontvoering. Maar je hebt wel een punt in de zin dat Judith,wel ...Judith is hé
En een grauw en snauw is ook niet helemaal juist hé. Judith is hem ontzettend dankbaar geweest voor alles wat hij gedaan heeft. Denk maar eens aan Emma's ontvoering. Maar je hebt wel een punt in de zin dat Judith,wel ...Judith is hé
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Zit hij daar nu toch niet naar de benen van Karin te kijken zeker. Tom jong ik hoop voor je dat ge al beter gezien hebt. 
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2

Natuurlijk kijken mag hij is ook maar een mens (man) maar aankomen mag hij niet (meer)
Het wordt een beetje overdreven hoe hij Karin aan kijkt - alsof hij haar elk moment (opnieuw) wil bespringen
Natuurlijk doet zij er wel alles aan om hem uit te dagen
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Het is toch vooral zij die hem aankijkt alsof ze een marsepeinen varkentje in de St Nicolas étalage ziet ....Flower-Power schreef:hij mag wat minder naar haar benen en kont kijken
![]()
Natuurlijk kijken mag hij is ook maar een mens (man) maar aankomen mag hij niet (meer)
Het wordt een beetje overdreven hoe hij Karin aan kijkt - alsof hij haar elk moment (opnieuw) wil bespringen![]()
Natuurlijk doet zij er wel alles aan om hem uit te dagen
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mwah, sinds hun slippertje vind ik de interesse en de blikken toch echt wel wederzijds. Misschien geeft Tom inmiddels zelfs meer signalen af dan Karin...
Ik had eigenlijk verwacht dat Tom meteen erna, eieren voor zijn geld zou kiezen en volledig voor Judith zou gaan, maar ik krijg toch hoe langer hoe meer het idee dat Karin nog maar weinig moeite hoeft te doen om hem opnieuw in de fout te laten gaan. Ze pakt het ook wel slim aan natuurlijk, met haar belofte om Judith zeker niet in te lichten. Vooralsnog houdt ze zich daar netjes aan en wekt ze ook niet de indruk dat ze dat erg vindt.
Dan wordt de verleiding voor iemand als Tom - die in het verleden wel vaker heeft bewezen het niet zo nauw te nemen met monogamie - natuurlijk wel erg groot. Hij voelt hoe langer hoe duidelijker dat zijn vreemdgangerspraktijken toch ongestraft blijven...
Ik had eigenlijk verwacht dat Tom meteen erna, eieren voor zijn geld zou kiezen en volledig voor Judith zou gaan, maar ik krijg toch hoe langer hoe meer het idee dat Karin nog maar weinig moeite hoeft te doen om hem opnieuw in de fout te laten gaan. Ze pakt het ook wel slim aan natuurlijk, met haar belofte om Judith zeker niet in te lichten. Vooralsnog houdt ze zich daar netjes aan en wekt ze ook niet de indruk dat ze dat erg vindt.
Dan wordt de verleiding voor iemand als Tom - die in het verleden wel vaker heeft bewezen het niet zo nauw te nemen met monogamie - natuurlijk wel erg groot. Hij voelt hoe langer hoe duidelijker dat zijn vreemdgangerspraktijken toch ongestraft blijven...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Flower-Power
- Poster rang 2

Tom Tom waar ben je mee bezig
En dan nog met Karin
Dacht dat Tom zijn apenjaren voorbij waren - blijkbaar niet dus..
En dan nog met Karin
Dacht dat Tom zijn apenjaren voorbij waren - blijkbaar niet dus..
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Vermits Karin zegt het niet verder te vertellen mag het van Tom, komaan zeg
Het spijt mij voor de schrijvers hun moeite, maar ik kan niet zeggen al die nadruk
op sex spannend is en ook bijna alle gesprekken draaien ook daarop uit.
Verhaallijnen please, maar dan echte.
Het spijt mij voor de schrijvers hun moeite, maar ik kan niet zeggen al die nadruk
op sex spannend is en ook bijna alle gesprekken draaien ook daarop uit.
Verhaallijnen please, maar dan echte.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Eerst met een ander de koffer in duiken en dan 's morgens koffiekoeken halen voor zijn "schat" en haar kinderen

0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, daar werd ik ook echt misselijk van...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5

Wat een hypocriete zak! Hij gaat verdorie vreemd en verwijt Judith iets wat ze helemaal niet. Judith zou Tom beter lozen want dit slaat echt nergens op. Misselijk mannetje!

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het toppunt van lef heeft een naam: Tom. Die is nog een groter hypocriet zwijn dan Toon. 
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
- Flower-Power
- Poster rang 2

Inderdaad zeg - hoe hypocriet kan je zijn ! ! !
Tom heeft totaal geen recht van spreken om zo uit te varen tegen Judith
Jammer dat Judith niet meteen tegen Tom heeft gezegd wat er gebeurd is
Tom heeft totaal geen recht van spreken om zo uit te varen tegen Judith
Jammer dat Judith niet meteen tegen Tom heeft gezegd wat er gebeurd is
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532