Hoewel ik het mooi vind van Marianne dat ze de waarheid boven tafel wil krijgen, en ik ook echt hoop dat Mayra nou eens eindelijk haar neus stoot met haar gestook en haar leugens altijd, snap ik ergens niet waar Marianne zich mee bemoeit. Natuurlijk verdient Jessica dit absoluut niet, en voor haar hoop ik dan ook nog het meeste dat Mayra tegen de lamp loopt, maar volgens mij doet Marianne dit vooral om Ann van Mayra te bevrijden, en dat snap ik eerlijk gezegd hoe langer hoe minder...
Ze houdt van haar dochter en is bezorgd om haar, oké, maar Ann is een volwassen vrouw die de afgelopen jaren al driedubbel en dik bewezen heeft maar al te graag met oogkleppen op te lopen als het om haar "liefke" en haar gezinnetje gaat. Daarbij gaat ze elke keer nietsontziend in tegen de mensen die haar daarbij in de weg staan, en dan met name tegen haar moeder, dus ik vraag me wel af wat Ann nog allemaal moet uithalen voordat het voor Marianne eindelijk een keer genoeg is geweest. Ik begrijp eigenlijk al niet dat het ooit nog echt goedgekomen is na die hele tirade van Ann in de gevangenis, maar nu Ann voor de zoveelste keer gewoon Sandrine inzet om haar eigen gelijk te halen, zou je toch zeggen dat het ook voor Marianne een keer ophoudt?
Uiteindelijk kan ze helemaal niet bewijzen dat Mayra liegt, en als je ziet waar Mayra in het verleden al allemaal mee weggekomen is, dan denk ik dat Marianne alleen zichzelf en Sandrine heeft met haar bemoeienissen elke keer. Ik zou zeggen; laat het een keer los en geniet gewoon van je kleinkind...