Weg met die vent en dat hij aub Karin meeneemt ! Da's pas een koppel

Inderdaad zeg, ik begrijp het ook niet. Toon is dan wel een onnozele macho, maar het is nog altijd een volwassen vent. Het moet toch niet gekker worden zeker? Er is er maar een die schuld heeften dat is hijzelf!!Linne schreef:Vanwaar al die verklaringen voor Toon zijn onaanvaardbaar gedrag ?
Als Sam niet dit of Kaat niet dat, had het niet zover gekomen. Nou, als Judith non was,
had ze daar niet geweest. Het is Toon's testosteron dat hem verantwoordelijk maakt.
Dat maakt het voor mij juist heel aannemelijk.Tiboko schreef:Dit vind ik toch wel heel on-Toons...
De man die elke vrouw in Thuis om zijn vinger draait, probeert er nu ineens eentje aan te randen. En niet zomaar een, uitgerekend degene die hij zo leuk vindt en die hem ooit gekust heeft. Nee toch.
Ik geef je helemaal gelijk. Dit is nu eens een mening hoe mannen erover denken.lord F. schreef:Het is toch duidelijk dat hij niet kan omgaan met het feit dat Kaat een "omgebouwde vent" is?
En het drijft hem tot het willen bewijzen dat Judith z'n eerste keuze blijft.
Onrechtstreeks is Sam dus wel een beetje mee verantwoordelijk voor die bijna verkrachting.
Awel, sommigen hebben "troostsex" nodig, anderen blijkbaar "frustratiesex".tvx1 schreef:En wie was dat meisje bij hem blijven slapen was nu weer? Waar heeft hij die nog opgescharreld tussen zijn aanranding van Judith en de volgende ochtend? En ze deed precies om ze hem al lang kende?