Hij moet maar hopen dat ze geen klacht tegen hem gaat indienen want met een vriendje die advocaat is.....
K had dit niet zien aankomen trouwens - echt niet te doen dat hij dit nu heeft gedaan bah

Ik weet dat het grof klinkt en ik persoonlijk bedoel het niet zo, maar ik probeer me in Toon te verplaatsen. Met die ex van Renzo kon hij wel een soort 'relatie' aan, dus daarom ging ik ervan uit dat het aan het transgender-aspect lag. Maar je kan gelijk hebben, hij zegt er nu (zelfs in een woede aanval) niks over, dus misschien ligt het daar niet aan.Flower-Power schreef:Klinkt wel grof - maar misschien bedoel je dat niet zo !Soapseut schreef:
. Het feit dat hij zo reageert op Kaat heeft volgens mij ook eerder te maken met het "omgebouwde vent"-probleem.
:
Ik weet niet of het dat is.Soapseut schreef:Na de mislukte verkrachting van vanavond (een poging om zijn 'mannelijkheid te bewijzen?)
Soapseut schreef:Ik weet dat het grof klinkt en ik persoonlijk bedoel het niet zo, maar ik probeer me in Toon te verplaatsen. Met die ex van Renzo kon hij wel een soort 'relatie' aan, dus daarom ging ik ervan uit dat het aan het transgender-aspect lag. Maar je kan gelijk hebben, hij zegt er nu (zelfs in een woede aanval) niks over, dus misschien ligt het daar niet aan.Flower-Power schreef:Klinkt wel grof - maar misschien bedoel je dat niet zo !Soapseut schreef:
. Het feit dat hij zo reageert op Kaat heeft volgens mij ook eerder te maken met het "omgebouwde vent"-probleem.
:
Waar het dan wel aan ligt... Geen idee. Na de mislukte verkrachting van vanavond (een poging om zijn 'mannelijkheid te bewijzen?) vrees ik opnieuw dat hij niet om kan met het mannelijke verleden van Kaat. Sam had Toon en Kaat niet mogen pushen, het waren haar zaken niet.
lord F. schreef:
Onrechtstreeks is Sam dus wel een beetje mee verantwoordelijk voor die bijna verkrachting.
Ieder zijn mening maar dan kan je ook zeggen dat het de schuld is van Kaat dat hij nu persee zijn mannelijkheid moet tonen aan zichzelf dan nog want Judith het arme schaap weet niets van zijn escapades met Kaat.jessie V. schreef:Onrechtstreeks inderdaad een beetje.Het een heeft het ander uitgelokt.