Toon Vrancken (Bill Barberis)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)

Bericht door Lazylady »

nounake schreef:
Caligula schreef:Grappig wel toen Jana daar binnenkwam en hij daar stond met Judith en zijn broek op zijn schoenen. :lol:
Wat was dat nu weer ? Hij gaat zich omkleden om te gaan joggen dus, naar de bad- of de slaapkamer maar nee, hij komt terug om het in de living voor de neus van Judith te doen ?????? rare mijnheer toch ! :crazy:
Is het heel raar dat ik dacht dat hij "ergens" op hoopte met Judith...?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
nounake schreef:
Caligula schreef:Grappig wel toen Jana daar binnenkwam en hij daar stond met Judith en zijn broek op zijn schoenen. :lol:
Wat was dat nu weer ? Hij gaat zich omkleden om te gaan joggen dus, naar de bad- of de slaapkamer maar nee, hij komt terug om het in de living voor de neus van Judith te doen ?????? rare mijnheer toch ! :crazy:
Is het heel raar dat ik dacht dat hij "ergens" op hoopte met Judith...?
Dat vind ik onder de gegeven omstandigheden niet zo raar, hoor.
Hij had idd ook heel makkelijk even naar de slaapkamer kunnen lopen om zich om te kleden... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

K vraag mij af of Toon net zo verliefd is op Kaat als zei op hem.
Ergens heb ik het gevoel van niet - maar ik kan me vergissen,
want het kan ook zijn dat hij zich niet durft te binden door wat hij ooit mee maakte met zijn vriendin die zelfmoord pleegde.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hij heeft nog teveel moeite met dat transgender-verhaal, da's duidelijk. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Dat transgender alleen niet, ook de reactie van Frank denk ik, en dan Sam die haar constant zal proberen moeien, en Toon toegeven dat hij wel verliefd is, en niet meer de flierefluiter uithangen, neen, gaat echt niet samen!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Hij heeft nog teveel moeite met dat transgender-verhaal, da's duidelijk. :-)
Ben er ook van overtuigd dat ze ons dat wilden laten "voelen" met die close-up van de nadenkende Toon.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

vdbemdsa schreef:Dat transgender alleen niet, ook de reactie van Frank denk ik, en dan Sam die haar constant zal proberen moeien, en Toon toegeven dat hij wel verliefd is, en niet meer de flierefluiter uithangen, neen, gaat echt niet samen!
Inderdaad, het is meer dan het transgender-verhaal alleen.
Frank zit niet te wachten op een relatie voor Kaat, die vindt dat ze nu maar non moet blijven voor de rest van haar leven.
En Sam, de kampioen in mensen pushen (eerst Frank en Simonne, nu Kaat en Toon) gaat zich blijven moeien...
Of Toon echt verliefd is, dat betwijfel ik sterk.
In ieder geval: als hij gevoelens heeft dan is het niet voor Kaat, vrees ik.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Welja, Kaat is ook het backup plan voor Judith zeker?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk ook wel dat Judith momenteel nog altijd op nummer 1 staat.

Komt nog bij: hij heeft er bij mijn weten nog niks over gezegd, maar misschien heeft Toon wel een kinderwens?
Niet nu meteen, maar ooit... :denk:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Flower-Power schreef: want het kan ook zijn dat hij zich niet durft te binden door wat hij ooit mee maakte met zijn vriendin die zelfmoord pleegde.
Ik denk dat dat zeker een rol speelt in hoe Toon nu reageert. Ik had het gevoel dat hij Kaat nu wel aanvaardt, maar dat hij zich niet wil binden.
0 x
Sanne
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Sanneke schreef:
Flower-Power schreef: want het kan ook zijn dat hij zich niet durft te binden door wat hij ooit mee maakte met zijn vriendin die zelfmoord pleegde.
Ik denk dat dat zeker een rol speelt in hoe Toon nu reageert. Ik had het gevoel dat hij Kaat nu wel aanvaardt, maar dat hij zich niet wil binden.
Ik vrees dat geen van bovenstaande theorieën er iets mee te maken hebben.

Mijn indruk bij die close-up was toch echt "wat heb ik gedaan???!!!" Alsof de "horror" ervan doordrong. (dit is mijn interpretatie van de scène, geen mening over wat er gebeurd is, voor de duidelijkheid).
En als het dat inderdaad was, dan zal Kaat daar niet goed van zijn. Sam had niet zo mogen pushen, dan had Kaat misschien ook niet zo aangedrongen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Eigenlijk is het simpel, Toon heeft geen karakter, Toon kan niet nee zeggen.

Om het even welke vrouw zich aandient, het "kan" voor Toon (zoals zo vaak Jana, maar ook Karin en nu ook Kaat), ook al heeft hij daar dan licht voorbehoud bij. Die zorgelijke blik lijkt me eerder omdat hij zich realiseert dat Kaat serieus op hem verliefd is (in tegenstelling tot zijn vorige one night stands) en dat hij daar gewoon geen zin in heeft. Dat was vroeger ook zo en dat zal niet meer veranderen.

Enkel de fun, niet de plichten die bij een relatie horen, dat is en was het devies van Toon.

Hij vreest dus dat er serieuze problemen komen, want (1) Kaat zwaar ontgoocheld in hem, als hij haar volgende keer afwijst en (2) Sam die zal blijven pushen "man, wat ben jij toch een loser" en (3) de reactie van Frank als die ontdekt dat hij zijn dochter heeft versierd...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Goh, het heeft totaal niks met karakter te maken. :-)
Toon is gewoon een über-opportunist die maar al te graag in bed duikt met al wie zich aandient.

In het geval van Kaat spookt het nog wel in zijn gedachten dat hij met een omgebouwde vent naar bed gegaan is.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En waar is onze stoere macho nu? Jongens jongens, lafaard.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Toon zijn gezicht nadat Kaat vertrok sprak boekdelen :( Denkt hij nu deed ik het met een omgebouwde man
of omdat Kaat verliefd is en hij zich niet wil binden. Of ziet hij de reaktie van al Frank voor zich :?:
0 x
Gesloten