Beau sejour
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Beau sejour
Ik zou precies eerder nog gaan denken dat dat personage van Barbara Sarafian (naam?) nog tot zo'n soort van moorden in staat is, maar die werd wel op hetzelfde moment opgepakt door dat gevonden dna.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Melanie.
Het was ook zij die Leon en Sofia verweet dat zij juist hetzelfde deden als hun vader en moeder. Want het was toch de vader van Leon en de moeder van Sofia die er samen vandoor zijn gegaan.
Het was ook zij die Leon en Sofia verweet dat zij juist hetzelfde deden als hun vader en moeder. Want het was toch de vader van Leon en de moeder van Sofia die er samen vandoor zijn gegaan.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ach, 't was een boomkarolien85 schreef:
Het was een boom![]()
Zouden ze niet eerder bedoelen dat Kato ook zo vermoord werd, (met blinddoek, En naakt) Want als ze het erover hebben dan zien we de foto van Kato er ook bij..
Van al die speculaties wordt ik eerlijk gezegd nog nieuwsgieriger dan ik al was![]()
Een dikke pluim aan de twee dames die verantwoordelijk zijn voor deze topserie. Wel speciaal dat de tweede helft nu net samenloopt met de mol... 's nachts lig ik enkel nog te denken: wie, wat, hoe, waarom,....
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
Glenny
- Poster rang 1

dat denk ik toch niet, zij heeft het lijk toch al gedumpt en waarom zou ze Leon vermoorden ?lord F. schreef:Ik zou precies eerder nog gaan denken dat dat personage van Barbara Sarafian (naam?) nog tot zo'n soort van moorden in staat is, maar die werd wel op hetzelfde moment opgepakt door dat gevonden dna.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Qua drama om lijken naakt aan een boom te hangen lijkt het iets voor haar.Glenny schreef:dat denk ik toch niet, zij heeft het lijk toch al gedumpt en waarom zou ze Leon vermoorden ?lord F. schreef:Ik zou precies eerder nog gaan denken dat dat personage van Barbara Sarafian (naam?) nog tot zo'n soort van moorden in staat is, maar die werd wel op hetzelfde moment opgepakt door dat gevonden dna.
Maar soit, zal volgende zondag wel zien hoe het allemaal eindigt. Laatste aflevering zeker?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Glenny
- Poster rang 1

nope, nog 3 exemplaren te gaan !lord F. schreef:Qua drama om lijken naakt aan een boom te hangen lijkt het iets voor haar.Glenny schreef:dat denk ik toch niet, zij heeft het lijk toch al gedumpt en waarom zou ze Leon vermoorden ?lord F. schreef:Ik zou precies eerder nog gaan denken dat dat personage van Barbara Sarafian (naam?) nog tot zo'n soort van moorden in staat is, maar die werd wel op hetzelfde moment opgepakt door dat gevonden dna.
Maar soit, zal volgende zondag wel zien hoe het allemaal eindigt. Laatste aflevering zeker?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ik geloof er geen sikkepit van, dat Charlie de moordenaar is..
En zou kleine Cyriel echt de papa zijn van Ines haar kindje?
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

karolien85 schreef:Ik geloof er geen sikkepit van, dat Charlie de moordenaar is..![]()
nee, Luc is het quasi zeker als je het mij vraagt, ik begin Luc trouwens zeer fel te verdenken, gewoon intuïtie....
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Waarom Luc?
Omdat hij nog niks 'bekend' heeft aan Kato?
Omdat hij nog niks 'bekend' heeft aan Kato?
Laatst gewijzigd door karolien85 op zo 19 feb 2017, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

wel, ten eerste dat moment dat Kato hem vraagt of hij iets verbergt meen ik een soort van twijfel te zien, ik kan mis zijn hoor. Ten tweede kwam hij vandaag heel weinig aan bod: stilte voor de storm misschien ?karolien85 schreef:Waarom Luc?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ja, zou inderdaad kunnen. Daar twijfelde ik ook even. Het gaat volgens mij sowieso iemand zijn die we niet direct verdenken. Misschien wel onze brave flik. . Bakkie.. Waarom, zou ik begon niet weten
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik weet het allemaal niet meer, Luc als moordenaar van Sofie en Leon, dat zou nog kunnen, al snap ik zijn motief niet en verdenk ik de vrouw van Alexander eigenlijk eerder ...
Maar Luc als moordenaar van zijn dochter Kato, dat zie ik helemaal niet! wat Kato betreft, blijft Vanderkerk mijn hoofdverdachte.
En waarom Charlie zich nu gaan aangeven is, dat blijft ook een raadsel!
Maar Luc als moordenaar van zijn dochter Kato, dat zie ik helemaal niet! wat Kato betreft, blijft Vanderkerk mijn hoofdverdachte.
En waarom Charlie zich nu gaan aangeven is, dat blijft ook een raadsel!
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Vanderkerk gaat het niet zijn. Het gaat iemand zijn die nog leeft denk ik. Ze moeten toch een echte bekentenis hebben en geen valse, zoals Charlie gedaan heeft. Hij heeft dan misschien een gespleten persoonlijkheid, maar hij heeft t niet gedaan.
Vrouw van Alexander heeft t filmpje gemaakt. Ik denk niet dat zij Sofia en Leon ook vermoord heeft.
Misschien kleine Cyriel, samen met Ines. Uit jaloezie, de aandacht ging nooit naar hem. Zelfs niet op zijn verjaardag.. Is ook een raar mannetje hoor. Zijn ook kosten aan denk ik.
Vrouw van Alexander heeft t filmpje gemaakt. Ik denk niet dat zij Sofia en Leon ook vermoord heeft.
Misschien kleine Cyriel, samen met Ines. Uit jaloezie, de aandacht ging nooit naar hem. Zelfs niet op zijn verjaardag.. Is ook een raar mannetje hoor. Zijn ook kosten aan denk ik.
0 x