Voorlopig is hij,wel heu vermist.
Wat mijn vermoeden weer versterkte dat de gelijkenis tussen Olivia en Frederieke niet zo toevallig is...Christel schreef:De aanblik van Olivia leek haar idd even van haar stuk te brengen...
Nee, Serge Guns is de vader van Arne.lord F. schreef:Hé, Frank Op de Beeck is de vader van Arne?
Ooooooooooooh ! Stel u zoiets voor zeg !Linne schreef:Olivia en die zus van Arne lijken als twee druppels op elkaar en Olivia is geadopteerd![]()
In Thuis verwacht ik alles, ook dat zij een tweeling zijn. Ja, te gek voor woorden.
Aangezien die Frederieke nog wat ouder was dan Arne, kan Olivia enkel de tweelingzus van Frederieke zijn. Een oudere zus kan niet. Olivia heeft één keer gedubbeld... ik veronderstel dat Arne een jaar jonger is dan Olivia. Ze kan dus enkel de tweelingzus van Frederieke zijn. Maar waarom zou je de helft van een tweeling weggeven en de andere helft houden?Linne schreef:Olivia en die zus van Arne lijken als twee druppels op elkaar en Olivia is geadopteerd![]()
In Thuis verwacht ik alles, ook dat zij een tweeling zijn. Ja, te gek voor woorden.
Omdat twee baby's tegelijk te overweldigend was?Soapseut schreef:Maar waarom zou je de helft van een tweeling weggeven en de andere helft houden?
Of Olivia is Frederique.Soapseut schreef:Aangezien die Frederieke nog wat ouder was dan Arne, kan Olivia enkel de tweelingzus van Frederieke zijn. Een oudere zus kan niet. Olivia heeft één keer gedubbeld... ik veronderstel dat Arne een jaar jonger is dan Olivia. Ze kan dus enkel de tweelingzus van Frederieke zijn. Maar waarom zou je de helft van een tweeling weggeven en de andere helft houden?Linne schreef:Olivia en die zus van Arne lijken als twee druppels op elkaar en Olivia is geadopteerd![]()
Het kan natuurlijk wel dat ze een nicht is van Arne. Stel dat een zus van de moeder of vader van Arne een kind heeft weggegeven? Dan kan ze zo wel vrij dichte familie zijn.