Beau sejour

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Beau sejour

Bericht door lord F. »

Ben nu wel benieuwd naar die 2 moorden. Dacht eerst ook nog dat het zelfmoord was, maar als het idd moord is dan is het in ieder gevel een moordenaar met veel gevoel voor drama om die daar zo te hangen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

ikke schreef: .... én zijn onzichtbare dochter te misbruiken!
Maar wel grappig (allez, dat vond ik toch)

En eigenlijk weten we dat ook niet 100% zeker. Het is nog altijd een groot vraagteken waarom sommige mensen Kato kunnen zien. Iemand vroeg zich al terecht af hoe het komt dat Kato precies altijd weet waar ze moet zijn. Misschien is zij gewoon een waanbeeld/illusie en kan ze op meerdere plaatsen tegelijkertijd zijn.
Er zijn al genoeg beelden geweest met zieners en niet-zieners waar Kato gewoon tussen hen inzit,
en dan wordt ze er plotseling uitgeknipt.
Misschien zag Luc haar daar wel zitten hé. Willen de makers ons hiermee nog maar eens op het verkeerde spoor zetten. :lol:
lord F. schreef:Ben nu wel benieuwd naar die 2 moorden. Dacht eerst ook nog dat het zelfmoord was, maar als het idd moord is dan is het in ieder gevel een moordenaar met veel gevoel voor drama om die daar zo te hangen.
Ik dacht ook eerst dat het om zelfmoord ging. Maar die "copycat" maakte het wel plotseling héél verdacht. Er wordt ook té veel drama gemaakt rond die relatie tusssen Sofia & Leon (en toch geheimzinnige dingen omtrent de dood van die ouders) dat ik toch een sterk verband begin te vermoeden. :razz:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat eng om die twee daar te zien "hangen" zeg! :sick: :eek: (Blij dat ik altijd op maandagmiddag kijk. :mrgreen: )
Ik dacht ook eerst zelfmoord, maar waarom zouden ze dan die blinddoeken gebruikt hebben hé?
Wel erg dat dit moest gebeuren. Nog twee onschuldige jonge mensen... :(
Gaan ze nu een beetje de horrorkant op? Want op die manier vermoord worden vind ik wel héél eng. :sick:

Maar goed, op een rijtje:

- Door wie zijn Leon en Sofia gefilmd? (En daarna... :evil: :cry: )
- Wie heeft Ines zwanger gemaakt? Is het daarom dat ze geld nodig had?
- Wat heeft het dier paard hier toch mee te maken?
- Waarom blijft die kleine toch "vaag" doen of is hij gewoon zo?
- Waarom blijft onze Lieve Flik toch zo vijandig doen tegen zijn eigen zoon, of is het misschien stiekem zijn zoon niet?

Vragen die wel al een antwoord hebben maar voor mij niet duidelijk zijn :mrgreen: :
- Was Kato ook naakt toen ze werd teruggevonden?
- Wat zat er in dat bakje dat diezelfde Lieve Flik verbrand heeft?
- Wat was dat met die SIM-kaarten en de nummers van die Hollander?
- Van wie is die caravan nu eigenlijk, en kan iedereen daar zomaar binnen?
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Lazylady schreef: - Door wie zijn Leon en Sofia gefilmd? (En daarna... :evil: :cry: )
In de aflevering van vorige week zagen we dat Hild (de moeder van charlie/vrouw van Alexander) door het raampje keek van Beau Séjour en daar Leon & Sofia in actie zag. Ze filmde alles met haar smarthphone. :yup:
Lazylady schreef: -Wat zat er in dat bakje dat diezelfde Lieve Flik verbrand heeft?
Dat kettinkje met paard die Alexander vond aan de grindplassen.
Lazylady schreef: Wat was dat met die SIM-kaarten en de nummers van die Hollander?
Van der Kerk gebruikte twee SIM kaarten. Een Nederlandse en een Belgische SIM kaart.
Die ene kaart gebruikte hij voor zijn zaakjes en moest verdoezeld worden. Die had hij ook vakkundig onderaan in zijn schoen verborgen. Toen Alexander VDK doodschoot heeft hij die SIM-kaart gestolen en ook verbrand.
Lazylady schreef: Van wie is die caravan nu eigenlijk, en kan iedereen daar zomaar binnen?
Van Leon normaalgezien, maar idd wel vreemd dat Charlie daar ook zomaar gebruik van kan maken. :denk:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

karolien85 schreef:En wij maar denken dat er vanaf aflevering zeven wat meer duidelijkheid zou komen... Niet dus!

Ik denk wel dat Vinken Leon en Sofia heeft vermoord. . Hij was heel verdwaasd en merkte zelfs Kato niet op, terwijl hij wel naar het paard kijkt.. ( ik dacht eerst dat het zelfmoord was, maar toen ik die blinddoeken zag,.
Kweenie, waarom zou Vinken Leon en Sofia willen vermoorden en dan nog op die manier?
Het lijkt me zijn stijl niet qua moorden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

lord F. schreef:
karolien85 schreef:En wij maar denken dat er vanaf aflevering zeven wat meer duidelijkheid zou komen... Niet dus!

Ik denk wel dat Vinken Leon en Sofia heeft vermoord. . Hij was heel verdwaasd en merkte zelfs Kato niet op, terwijl hij wel naar het paard kijkt.. ( ik dacht eerst dat het zelfmoord was, maar toen ik die blinddoeken zag,.
Kweenie, waarom zou Vinken Leon en Sofia willen vermoorden en dan nog op die manier?
sluit ik me bij aan, ik zie niet in waarom hij Leon zou vermoorden, daar heeft hij volgens mij toch geen voordeel bij ? Integendeel.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

lord F. schreef:

Ik weet ook niet juist waarom, maar zijn manier van doen in de auto vond ik vreemd. Alsof hij in een soort trance was. . En dan iets later zag je de lichamen hangen.. Hij was ook in de buurt van Leon en Sofia. . :think:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik moet de persoon die Alexander Vinken is, helemaal niet, maar om een of andere reden is hij voor mij niet de moordenaar. Want stel dat het inderdaad zo is, dat hij iets voelt voor zijn schoonzus, en ook zijn neef veel meer zijn favoriet is, dan zijn eigen zoon, dan is het zelf niet eens logisch dat hij Kato in het bad in dat hotel zou leggen... want dat geeft voor Melanie en Leon toch alleen maar problemen?

Maar zijn gedrag is verdacht, het lijkt alsof hij iemand wil beschermen, door het achterover drukken van bewijsmateriaal, en het saboteren van het onderzoek....
ik zou willen dat ik de komende 4 afleveringen heel snel achter elkaar zou kunnen zien, want ik word echt nieuwsgierig naar hoe het nu in elkaar zit, en in hoeverre het verleden ( wat er gebeurt is met de mama van Sofia en de papa van Leon) te maken heeft met het huidige verhaal.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Het zijn maar drie afleveringen meer, maar 't is idd superspannend. Ik was gisteren ook wat lastig en vreemd genoeg word ik er een beetje 'excited'van. :mrgreen: En langs den andere kant is het eigenlijk ook wel leuk om er telkens naar uit te kijken. 't Zal jammer zijn als het straks gedaan is. :razz:

Die Alexander is sowieso al een moordenaar, daarom niet van Kato, maar wel van den Ollander. Wettige zelfverdediging noemt em dat dan. :roll: Hij stond daar met hangende pootjes thuis, zijn valiezen op straat, en zijn vrouw kreeg er al meteen compassie mee.
Ik moest mezelf er weer bewust van maken dat het allemaal niet echt was, of ik trok die Hild door mijn tv en gaf haar een ferme lap rond haar oren. :twisted:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Ik teleporteer mij alvast naar zondagavond :greetings-cya:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

hannanaske schreef:Ik denk dat ze met copycat bedoelen dat die moeder van sofia en die vader van leon op dezelfde manier gestorven/vermoord zijn.
Hoe, die waren toch verongelukt, of, of..?!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

hannanaske schreef:Het zijn maar drie afleveringen meer, maar 't is idd superspannend. Ik was gisteren ook wat lastig en vreemd genoeg word ik er een beetje 'excited'van. :mrgreen: En langs den andere kant is het eigenlijk ook wel leuk om er telkens naar uit te kijken. 't Zal jammer zijn als het straks gedaan is. :razz:

Die Alexander is sowieso al een moordenaar, daarom niet van Kato, maar wel van den Ollander. Wettige zelfverdediging noemt em dat dan. :roll: Hij stond daar met hangende pootjes thuis, zijn valiezen op straat, en zijn vrouw kreeg er al meteen compassie mee.
Ik moest mezelf er weer bewust van maken dat het allemaal niet echt was, of ik trok die Hild door mijn tv en gaf haar een ferme lap rond haar oren. :twisted:
Jij niet alleen! Ze moet toch wel héél wanhopig zijn...
Ik was dus vergeten dat zij de twee tortelduifjes ( :( ) had gefilmd, maar waarom dan? Om Melanie een hak te zetten? Omdat ze het -terecht- niet kan hebben dat haar Schone Vent zijn "neef" (ik geloof het niet meer) wel fatsoenlijk behandelt? Al waren Leon en Sofia daar dan mooi de dupe van!

Ik snap nog altijd niet waarom het kettinkje met het paard moest verdwijnen. Dat was toch van Kato en niet van de eventuele dader?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Lazylady schreef: Ik snap nog altijd niet waarom het kettinkje met het paard moest verdwijnen. Dat was toch van Kato en niet van de eventuele dader?
Hing dat kettinkje met dat paard niet aan de jas van de motorrijder?
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Lazylady schreef:
hannanaske schreef:Ik denk dat ze met copycat bedoelen dat die moeder van sofia en die vader van leon op dezelfde manier gestorven/vermoord zijn.
Hoe, die waren toch verongelukt, of, of..?!
Ja, dat werd verteld nadat Sofia vorige week vroeg hoe haar mama eigenlijk is gestorven. Ze wist ook niets over een 'relatie' tussen haar moeder en de vader van Leon. Als die mama al 5 jaar dood is en ze wist nog niet eens hoe en waar het gebeurd is, vind ik dat eigenlijk al serieus verdacht. En als Leon niet tegen Sofia had gezegd dat een relatie tussen hen niet kon door hun ouders, had ze eigenlijk nog niets geweten.
Waarom al die geheimzinnige toestanden daarover? En waarom zou Marcus nu plotseling zo eerlijk zijn als hij al die jaren zo'n belangrijke informatie achterhield?

Daarbij is het, zoals je zelf al zegt, nogal vreemd hoe er gereageerd wordt op de relatie tussen Leon & Sofia. En waarom moest die Hild daar foto's van nemen? Heeft het te maken dat ze hiermee Melanie een hak wil zetten, of heeft het toch iets te maken met die ouders?

Toen we het einde zagen en Sofia en Leon aan die brug zagen was het toch meteen duidelijk dat er iets bedoeld wordt met die copycat. Ik snapte het eigenlijk ook niet zo goed wat ze hiermee bedoelden. Het was mijn vriend die er plotseling opkwam dat die ouders wellicht ook op die manier vermoord werden.

En eerlijk gezegd: Het lijkt me ook het meest aannemelijke. :shh:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

hannanaske schreef:Toen we het einde zagen en Sofia en Leon aan die brug zagen was het toch meteen duidelijk dat er iets bedoeld wordt met die copycat. Ik snapte het eigenlijk ook niet zo goed wat ze hiermee bedoelden. Het was mijn vriend die er plotseling opkwam dat die ouders wellicht ook op die manier vermoord werden.
Het was een boom :)

Zouden ze niet eerder bedoelen dat Kato ook zo vermoord werd, (met blinddoek, En naakt) Want als ze het erover hebben dan zien we de foto van Kato er ook bij..

Van al die speculaties wordt ik eerlijk gezegd nog nieuwsgieriger dan ik al was :wtf: ;)
0 x
Plaats reactie