Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
Natuurlijk is het een begrijpelijke reactie van Olivia. Zoiets horen en dan laten bevestigen wens je niemand toe.
0 x
-
- x 435
Heeft Olivia nu echt geen familie die haar op dit moment kan komen steunen? Haar vader woonde toch ergens in de buurt?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, dat dacht ik ook,maar die is blijkbaar nog onzichtbaarder dan de (adoptieve) moeder. Eigenlijk staan Olivia en Jana wat dat betreft een beetje gelijk.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Het laatste wat ik mij herinner van Jan Hoefkens is dat Olivia enkele dagen mee mocht op vakantie. En toen ws ze nog samen met Lowie, dus dat zal al zo'n 2 jaar geleden zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik was vandaag even niet helemaal mee.
Olivia zei tegen Tamara dat ze beter naar haar had geluisterd.
Maar was Tamara niet degene die de hele tijd aan het pushen was dat Olivia er geen gras mocht over laten groeien wat Arne betrof?
Olivia zei tegen Tamara dat ze beter naar haar had geluisterd.
Maar was Tamara niet degene die de hele tijd aan het pushen was dat Olivia er geen gras mocht over laten groeien wat Arne betrof?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel, het gras is nu wel gemaaid denk ik.
Maar ik heb Tamara toch ook al horen zeggen (weet nu niet meer of het tegen Olivia was) dat ze Arne toch maar een rare vond.

Maar ik heb Tamara toch ook al horen zeggen (weet nu niet meer of het tegen Olivia was) dat ze Arne toch maar een rare vond.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Da's waar, en dat heeft ze toch wel een tijdje volgehouden. Vooral in het begin, toen Arne Olivia steeds aantrok en afstootte, en Olivia daardoor helemaal het noorden kwijt raakte. Tamara is ook nog een keer bij Arne langs gegaan om hem eens flink op zijn plaats te zetten wat dat betreft.
Maar toen Olivia daarna liet blijken dat ze écht verliefd was op Arne, is Tamara juist beginnen pushen onder het motto: "als je hem dan persé wilt, dan moet je er ook voor gaan.".
Ze zette soms nog wel haar kanttekeningen bij Arne, maar niet meer tegenover Olivia...
Maar toen Olivia daarna liet blijken dat ze écht verliefd was op Arne, is Tamara juist beginnen pushen onder het motto: "als je hem dan persé wilt, dan moet je er ook voor gaan.".
Ze zette soms nog wel haar kanttekeningen bij Arne, maar niet meer tegenover Olivia...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Flower-Power
- Poster rang 2
Ben eens benieuwd of Oliva snel weer met Arne zal praten en naar zijn verhaal zal willen luisteren,
en benieuwd of ze hem dan terug nemen na een tijdje.
En.....was het niet Tamara die in het begin Arne verdacht van het verdoven van Oliva? omdat ze de link legde na die foto historie met Oliva en Lowie?
en benieuwd of ze hem dan terug nemen na een tijdje.
En.....was het niet Tamara die in het begin Arne verdacht van het verdoven van Oliva? omdat ze de link legde na die foto historie met Oliva en Lowie?
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Na deze laatste aflevering ben ik nog meer benieuwd over wat Oliva met Arne gaat doen....
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ze moeten hem natuurlijk eerst vinden hé. Hij zal toch niet "vermist" zijn, zo kennen we er nog een!
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2
Hij is in C al gevonden. Hij stuurde haar een sms. Ze moet gewoon reageren als ze dat wil en hij komt boven water.Caligula schreef:Ze moeten hem natuurlijk eerst vinden hé. Hij zal toch niet "vermist" zijn, zo kennen we er nog een!
Krijg stilaan het vermoeden dat ze hem op termijn gaat vergeven.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Daar ziet het naar uit, al zal het wel iets zijn dat voor altijd tussen hen in zal blijven staan.
Hoe hebben jullie mekaar leren kennen? Ah, we waren allebei studenten en schoten goed op. Op een bepaald moment werden we op elkaar verliefd, maar hij kon me niet op 'normale manier' benaderen, dus heeft hij me een aantal keren verdoofd en bijna verkracht, maar nu heb ik hem vergeven,want hij houdt echt veel van mij.
Ja, ligt helemaal in de lijn van Olivia's karakter. Die ene keer dat hij haar een blauw oog sloeg heeft ze hem ook al lang vergeven...
Vermoed dat een niet fictief personage met dit gegeven heel anders zou omgaan, tenslotte zou ze hem ook kunnen aangeven en dan kwam er "iets" op zijn strafblad.
Hoe hebben jullie mekaar leren kennen? Ah, we waren allebei studenten en schoten goed op. Op een bepaald moment werden we op elkaar verliefd, maar hij kon me niet op 'normale manier' benaderen, dus heeft hij me een aantal keren verdoofd en bijna verkracht, maar nu heb ik hem vergeven,want hij houdt echt veel van mij.
Ja, ligt helemaal in de lijn van Olivia's karakter. Die ene keer dat hij haar een blauw oog sloeg heeft ze hem ook al lang vergeven...
Vermoed dat een niet fictief personage met dit gegeven heel anders zou omgaan, tenslotte zou ze hem ook kunnen aangeven en dan kwam er "iets" op zijn strafblad.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nuance: hij duwde haar weg omdat hij niet gekust wou worden.Tiboko schreef:Die ene keer dat hij haar een blauw oog sloeg heeft ze hem ook al lang vergeven...
Wat hij trouwens toen ook wel gezegd heeft, dat hij dat niet wou.
Was het andersom geweest, had er geen haan naar gekraaid.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Je eigen schuldgevoel projecteren op iemand anders, zeer laag bij de grond! Jana heeft informatie gedeeld met Olivia waarop Olivia (niet Jana!) Arne te kakken zette voor een vol café en waarop Olivia hem bijna hardhandig buiten gooide.
Dat kan ook tellen als factor.
Dat kan ook tellen als factor.
0 x
-
- x 435
Ik zal maar niets meer zeggen over Olivia...
Wat in godsnaam heeft Jana haar nu uiteindelijk misdaan om haar te "dumpen" voor Madame Laag Bij De Grond?
Het leek zelfs alsof ze er plezier in had om Jana zo te vertellen dat als Arne dood zou gaan het háár schuld zou zijn en zo. Triestig.
Ze gunt haar niets meer - en zelfs voor dit incident al niet meer leek het. Waarom niet?

Het leek zelfs alsof ze er plezier in had om Jana zo te vertellen dat als Arne dood zou gaan het háár schuld zou zijn en zo. Triestig.
Ze gunt haar niets meer - en zelfs voor dit incident al niet meer leek het. Waarom niet?
0 x