Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door Linne »

nounake schreef:
martha schreef:Ruben had die dossierkast moeten sluiten. Want voor hetzelfde geld zit Marianne, Ann, Tom, Charité daar in te snuffelen.
Absoluut maar dar neemt niks af van de grote fout van Jana .
De verantwoordelijkheid van het vertrouwen dat Ruben haar geeft beantwoordt Jana
met een gebrek aan het elementairste fatsoen. Dit is not done. Punt. :nope:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

slipstreamdrive schreef:Is ze eigenlijk bij Ruben beginnen werken enkel en alleen om achter het geheim van Arne gekomen nadat ze hem daar had zien buitenkomen? Of heeft ze pas beslist om zijn geheim te achterhalen nadat Olivia zo tegen haar was uitgevlogen?
Volgens mij heeft ze dat beslist kort nadat ze Arne er heeft zien buitenkomen... Maar ik kan me vergissen.

Het is in ieder geval iets wat ze nooit had mogen doen, als toekomstige psychologe. Benieuwd wat ze nu met de informatie gaat doen, want als ze Olivia inlicht, dan is de kans groot dat Ruben het uiteindelijk ook te weten gaat komen.
0 x
Sanne
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik dacht dat ze bij hem is beginnen werken omdat ze zo enthousiast was over zijn lezing en zijn boek? :denk:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Ik dacht dat ze bij hem is beginnen werken omdat ze zo enthousiast was over zijn lezing en zijn boek? :denk:
Dat dacht ik ook.
Maar 't was een heel slecht idee van Ruben(lees de scenaristen) om iemand als Jana te laten werken bij de psychiater die voornamelijk kennissen van haar als patiënt heeft.
De te verwachten problemen konden niet lang uitblijven, hé?!
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Jana de framboos is kei verliefd op Ruben ... daarom wou ze daar werken. Weer ne mogelijke kandidaat die haar ontglipt :-(
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Guapa schreef:Jana de framboos is kei verliefd op Ruben ... daarom wou ze daar werken. Weer ne mogelijke kandidaat die haar ontglipt :-(
Dat is een veronderstelling, die de scenaristen subtiel hebben aangebracht. Maar 'k denk dat er niets van zal komen, we zouden al meer "hints" gekregen hebben, denk ik. :naughty:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

ikke schreef:
satine schreef:Ik dacht dat ze bij hem is beginnen werken omdat ze zo enthousiast was over zijn lezing en zijn boek? :denk:
Dat dacht ik ook.
Da's waar, zoiets heeft ze inderdaad tegen Ruben gezegd. Maar dat sluit natuurlijk nog niet uit dat Arne er ook voor iets tussen zit.
0 x
Sanne
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Guapa schreef:Jana de framboos is kei verliefd op Ruben ... daarom wou ze daar werken. Weer ne mogelijke kandidaat die haar ontglipt :-(
Wie zegt dat?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Serieus? Was het zo gemakkelijk? Naja nu weet ze wat ze wil weten. Als ze dat maar niet misbruikt door Jana in te lichten. Naja ze kan nog altijd bij de politie gaan werken. Daar kunnen ze nog wel een Sherlock gebruiken. Als ze dan maar niet in het holst van de nacht op de Wittehoeve gaat spoken want daar woont jachtopziener Nancy
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vrees dat ze Olivia op den duur toch zal inlichten. "om haar vriendin te helpen". Welke vriendin? Wat vriendin?
Er is niet veel meer van de vriendschap over. Tamara heeft duidelijk de plaats van Jana ingenomen.
Als zij officieel stagiaire is bij Ruben gaat ze problemen krijgen, ook voor haar eigen eventuele carrière.
Mijn slechte karakter wil dan wel dat het allemaal uitkomt...met alle gevolgen van dien
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

jessie V. schreef:Ik vrees dat ze Olivia op den duur toch zal inlichten. "om haar vriendin te helpen". Welke vriendin? Wat vriendin?
Er is niet veel meer van de vriendschap over. Tamara heeft duidelijk de plaats van Jana ingenomen.
Als zij officieel stagiaire is bij Ruben gaat ze problemen krijgen, ook voor haar eigen eventuele carrière.
Mijn slechte karakter wil dan wel dat het allemaal uitkomt...met alle gevolgen van dien
Dan komt er in elk geval leven in de brouwerij. Eigenlijk kunnen we wel stellen dat Jana best eenzaam is. Van die vriendschap met Olivia is inderdaad niets over. Olivia had op zich een punt dat ze weinig aandacht kreeg in het Bobtijdperk maar verder... Anderzijds past Tamara ook beter bij het niveau van Olivia.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. ik sluit me helemaal aan bij je "slecht karakter"! Uitkomen zal het doen.
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik hoop ook wel dat het "grote geheim" uitkomt maar of die simpele duif dat zal geloven is een andere zaak.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Of de simpele duif het gaat geloven of niet maakt voor wat Jana gedaan heeft geen verschil. Als dat verhaal rondgestrooid gaat worden (Tamara, Renze enz.) en het komt aan bij Ruben kan Jana maar beter verdwijnen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Jana heeft blijkbaar nog nooit gehoord van 'beroepsgeheim'. En niet iedereen die naar de psych gaat, heeft problemen. Iedereen gaat eens in zijn leven wel eens naar de psych
0 x
Gesloten