Idd, Alexander heeft zich weten binnen te dringen op die infodag door de meest voorkomende namen op te geven, en blijkbaar is het hem ook gelukt. De smeerlap

Hij wil dat het vrouwelijk DNA van zijn Melanietje niet ontdekt zal worden natuurlijk.

Maar hij heeft precies pech, want Charlie zal dat filmpje in die kelder wel vinden.
Waarom ze echt aangereden kan worden is nog niet duidelijk. We weten ook nog steeds niet waarom de 5 (allez zes!!!) zieners haar nog steeds kunnen zien. En waarom andere mensen het nog steeds niet verdacht vinden als één van die 5 tegen de dode Kato staat te praten, zoals op die party waar volop drugs gedeald werd. Zoveel mensen aanwezig en niemand vindt het raar dat Charlie daar tegen lucht staat te praten. Ofwel waren ze allemaal al gedrogeerd natuurlijk, misschien is dat geen goeie referentie
Waarom Leon & Sofia geen relatie mogen hebben is iets voor volgende week denk ik, maar het ziet er idd iets verdachts uit. We weten ook niets over de papa van Leon en ook niet over de mama van Sofia, misschien is daar een verband?
Die kleinen is Cyriel, de zus van sofia (denk ik toch

) en het stiefbroertje van kato

Ik heb de indruk dat de breuk tussen Kato's ouders nog niet zo lang geleden gekomen is.
Die motorcrosser die beschuldigd wordt van diefstal (de beker uit dat clublokaal) is dezelfde die contacten legt met Ines ivm drugs. We zagen dat Luc die kerel al een tijdje achtervolgt omwille van die beker, maar nu heeft hij hem betrapt bij Ines met het dealen. Dat was eerder toevallig eigenlijk. Waar Ines die soldaatjes haalt weten we nog niet, maar ze komt wel goed overeen met Charlie, en die weet perfect hoe hij eraan komt. Misschien op dezelfde wijze?
We zagen toch hoe Kato informatie opzocht ivm die Hannes Vandekerk? Toen kwam ze idd bij een bandencentrale uit.
Waarom de moeder van Charlie haar gerief bijeen pakte, was toch al duidelijk? Die vermoedt al een tijdje dat hare Alexander niet alleen overuren doet op zijn werk.

Imagination is the only weapon in the war against reality.