Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door satine »

Ik dacht gisteravond aan bepaalde mama's in Thuis.
De moeder van Jana die absoluut een kind moest hebben, er zelfs iemand voor betaalde om haar zwanger te maken.
De moeder van Olivia, die een kind adopteerde en dus zeker niet 'per ongeluk' een dochter kreeg.

Die mama's werken en wonen nu allebei in het buitenland en schijnen zich van hun dochters maar weinig aan te trekken.
Geen van beide jongedames zitten goed in hun vel, maar de mama's denken blijkbaar alleen aan hun carrière... :thumbdown:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Ik dacht gisteravond aan bepaalde mama's in Thuis.
De moeder van Jana die absoluut een kind moest hebben, er zelfs iemand voor betaalde om haar zwanger te maken.
De moeder van Olivia, die een kind adopteerde en dus zeker niet 'per ongeluk' een dochter kreeg.

Die mama's werken en wonen nu allebei in het buitenland en schijnen zich van hun dochters maar weinig aan te trekken.
Geen van beide jongedames zitten goed in hun vel, maar de mama's denken blijkbaar alleen aan hun carrière... :thumbdown:
Wat ik nog veel eigenaardiger vind is dat die dochters toch zo gelukkig zijn als ze hun mama dan toch eens zien en voelen.
Hoeveel kinderen zouden nog zoveel om hun moeder geven als die er zelden of nooit is??? Onbegrijpelijk!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Onze moderne maatschappij noemen ze dat. Moet je toch fier over zijn , niet? :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Onze moderne maatschappij noemen ze dat. Moet je toch fier over zijn , niet? :mrgreen:
Met veel zaken die "normaal" zijn in onze moderne maatschappij ben ik het helemaal niet eens.
Maar 't gaat hier normaal gezien over de aflevering van "vandaag". :mrgreen: *hint*
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Mooie aflevering, alleen is er weer niet veel gebeurd. Het was wel een emotionele aflevering en daar waar ik dacht dat Peter een heel klein beetje toenadering zou zoeken met Eddy, kregen de kijkers en Eddy het deksel op de neus. Ik had niet gedacht dat Peter na zijn rustige aanpak tegenover Eddy zou eindigen met de boodschap dat hij definitief uit hun leven moest verdwijnen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hij kan ook niet anders.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

Bericht door Tiboko »

Scènes met Ruben en Arne waren heel emotioneel, knap hoe Ruben ijspegel Arne dan toch ontdooid heeft en hem aan de praat heeft gekregen hoe de vork precies aan de steel zat. Benieuwd hoe dit verder gaat...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:...kregen de kijkers en Eddy het deksel op de neus...
Ik zat toch echt niet op een andere afloop te hopen, hoor. Ik heb echt geen interesse in een vergeving van Eddy zijn daden.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Crackers schreef:Mooie aflevering, alleen is er weer niet veel gebeurd. Het was wel een emotionele aflevering en daar waar ik dacht dat Peter een heel klein beetje toenadering zou zoeken met Eddy, kregen de kijkers en Eddy het deksel op de neus. Ik had niet gedacht dat Peter na zijn rustige aanpak tegenover Eddy zou eindigen met de boodschap dat hij definitief uit hun leven moest verdwijnen.
Ik ook niet ! Wel dat hij ver weg van Femke moest blijven .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tiboko schreef:Scènes met Ruben en Arne waren heel emotioneel, knap hoe Ruben ijspegel Arne dan toch ontdooid heeft en hem aan de praat heeft gekregen hoe de vork precies aan de steel zat. Benieuwd hoe dit verder gaat...
Ja,idd. Ruben heeft dat heel goed gedaan,zonder veel tralala maar altijd met de juiste bewoordingen om Arne verder te laten gaan. Ik vind het ook heel goed gebracht. Bravo voor de scenaristen ditmaal.
0 x
Potentia Principatum
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

Ik vind het toch maar vreemd dat iedereen, en vooral Femke en Simonne, steeds maar opnieuw zitten te zeggen "dat ze Mayra al zolang kennen en dat die nooit zoiets zou doen".

Weten die dan echt niks af van het feit dat Mayra één van hun taxi's als rijdend bordeel heeft gebruikt enkele seizoenen geleden?
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ja, dat snap ik ook niet..
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik krijg er ook iets van. Zo hun kop in het zand steken en niet eens de moeite doen om het verhaal van de andere kant bekijken!!
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Lazylady schreef:Ik krijg er ook iets van. Zo hun kop in het zand steken en niet eens de moeite doen om het verhaal van de andere kant bekijken!!
Ergerlijk hoe Simonne weer bezig is en dat ze niet aan roddel meedoet. :boo:
Was het daarom dat ze Julia's wanhoop met die dreiging tot moord niet vertelde aan de politie ?
En iedereen maar zoeken naar de kleinste hint maar dit vond ze niet ter zake.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

slipstreamdrive schreef:Ik vind het toch maar vreemd dat iedereen, en vooral Femke en Simonne, steeds maar opnieuw zitten te zeggen "dat ze Mayra al zolang kennen en dat die nooit zoiets zou doen".

Weten die dan echt niks af van het feit dat Mayra één van hun taxi's als rijdend bordeel heeft gebruikt enkele seizoenen geleden?
Neen, volgens mij wist alleen Waldek daar meer over
0 x
Plaats reactie