Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
ikke
- x 435
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Maar moeilijk gaat ook, dus... het komt... ooit...karolien85 schreef:Inderdaad, dat wordt heel moeilijk ..
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

"Het komt allemaal goed" Is dat wat je wil zeggen?ikke schreef:Maar moeilijk gaat ook, dus... het komt... ooit...
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Waarmee ik bedoel dat Peter het er nog wel zal over hebben met Femke.ikke schreef:Maar moeilijk gaat ook, dus... het komt... ooit...karolien85 schreef:Inderdaad, dat wordt heel moeilijk ..
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel goed dat Peter aan Femke verteld hoe hij nu over Eddy voelt. Dat was echt goed. Nu dat Femke het daar wat moeilijk mee heeft is dan ook weer te begrijpen. Maar het is wel goed dat hij het gezegd heeft.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
En goed dat Femke naar hem geluisterd heeft. Zonder boos te worden en met respect voor zijn keuze.
Goeie zet van Peter.
Goeie zet van Peter.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik had verwacht dat hier meer problemen van zouden komen, van Peter zijn verhaal tegen Femke!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Eigenlijk zei Femke daarna net hetzelfde als wat Peter zei maar dan met andere woorden. Hun beider bedoeling is niet om haatdragend te zijn maar om te denken aan de toekomst met Vic.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Met het verschil dat Peter begint het verdriet van Eddy te erkennen.
Hij heeft medelijden, dat heeft Femke (nog) niet.
Maar het feit dat ze allebei proberen om zonder haat verder te gaan met hun leven vind ik mooi.
Het kan kleine Vic alleen maar ten goede komen.
Maar het feit dat ze allebei proberen om zonder haat verder te gaan met hun leven vind ik mooi.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik vind niet dat Peter veel medelijden moet hebben met Eddy. Het is niet de eerste keer dat hij veroordeeld werd, en elke keer komt hij met zijn excuses van "het spijt mij zo", "dat moest zo niet gelopen zijn" en vooral "ik zal het nooit meer doen". Maar toch hervalt hij iedere keer en vallen er steeds opnieuw slachtoffers. Hij heeft m.i. al meer dan genoeg medelijden en kansen gehad.satine schreef:Met het verschil dat Peter begint het verdriet van Eddy te erkennen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

SlachtofferS? Dewelke waar hij als enige de schuld draagt? Bij de boilerkwestie wou hij absoluut dat er een goede en echte boiler geplaatst werd bij Bram. Hij was er zelfs kwaad om op Luc omdat hij het anders wou. Maar goed het gaat hier over Peter. Het is zoals Peter zegt: er zijn alleen maar verliezers in dit verhaal, Eddy incluis.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
Hij heeft het er nog eerder met Femke over gehad dan ik verwachtte.ikke schreef:Waarmee ik bedoel dat Peter het er nog wel zal over hebben met Femke.ikke schreef:Maar moeilijk gaat ook, dus... het komt... ooit...karolien85 schreef:Inderdaad, dat wordt heel moeilijk ..
0 x
-
tvx1
- x 435
Nancy, die indertijd meermaals slachtoffer is geworden van zijn huiselijk geweld. Renzo, die hij eens te lijf is gegaan met een gebroken fles. Femke, die door zijn toedoen ooit in het ziekenhuis beland is (en dus bij het ongeluk vorig jaar al voor de tweede keer). Jelena, van wie hij zijn handen niet kon afhouden. Bianca, Mo en Robin die hij omvergereden heeft met zijn vrachtwagen. Noem maar op. En nee hij wilde die valse boiler niet in de Zus&Zo. Maar hij had er geen enkel probleem mee om die levensgevaarlijke brol ergens anders te plaatsen. Is dat dan wel oké, soms?Crackers schreef:SlachtofferS? Dewelke waar hij als enige de schuld draagt? Bij de boilerkwestie wou hij absoluut dat er een goede en echte boiler geplaatst werd bij Bram. Hij was er zelfs kwaad om op Luc omdat hij het anders wou. Maar goed het gaat hier over Peter. Het is zoals Peter zegt: er zijn alleen maar verliezers in dit verhaal, Eddy incluis.
0 x
-
ikke
- x 435
Heeft Peter beroep aangetekend naar aanleiding van Femke's reactie en gaan ze Eddy's vorige misdaden erbij halen?tvx1 schreef:Nancy, die indertijd meermaals slachtoffer is geworden van zijn huiselijk geweld. Renzo, die hij eens te lijf is gegaan met een gebroken fles. Femke, die door zijn toedoen ooit in het ziekenhuis beland is (en dus bij het ongeluk vorig jaar al voor de tweede keer). Jelena, van wie hij zijn handen niet kon afhouden. Bianca, Mo en Robin die hij omvergereden heeft met zijn vrachtwagen. Noem maar op. En nee hij wilde die valse boiler niet in de Zus&Zo. Maar hij had er geen enkel probleem mee om die levensgevaarlijke brol ergens anders te plaatsen. Is dat dan wel oké, soms?Crackers schreef:SlachtofferS? Dewelke waar hij als enige de schuld draagt? Bij de boilerkwestie wou hij absoluut dat er een goede en echte boiler geplaatst werd bij Bram. Hij was er zelfs kwaad om op Luc omdat hij het anders wou. Maar goed het gaat hier over Peter. Het is zoals Peter zegt: er zijn alleen maar verliezers in dit verhaal, Eddy incluis.
Laatst gewijzigd door ikke op di 24 jan 2017, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik dacht dat Peter,de burgerlijke partij in deze, alleen een symbolische euro had geëist. Hij weet natuurlijk ook wel dat Eddy geen eurocent heeft.
En dat Eddy een indrukwekkend strafblad heeft weet hij ook. Toch wilden hij en Femke dat Eddy peter werd van Lucas. Waarom? Omdat ze zagen dat hij zoveel begaan was met dat manneke.
Eddy is ook niet helemaal zwart hé,zoals hij zeker ook niet helemaal wit is. En dat heeft Peter nu wel begrepen denk ik. Voor Femke blijft het uiteraard wat moeilijker,temeer omdat zij meer weet over Eddy dan Peter.
En dat Eddy een indrukwekkend strafblad heeft weet hij ook. Toch wilden hij en Femke dat Eddy peter werd van Lucas. Waarom? Omdat ze zagen dat hij zoveel begaan was met dat manneke.
Eddy is ook niet helemaal zwart hé,zoals hij zeker ook niet helemaal wit is. En dat heeft Peter nu wel begrepen denk ik. Voor Femke blijft het uiteraard wat moeilijker,temeer omdat zij meer weet over Eddy dan Peter.
0 x
Potentia Principatum