Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door martha »

Die helm :lol: ik moest direct denken aan André van Duin en "Willempie" :lol:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Luc was in zijn element als snoepgoed uitdeler... maar ik vraag me nog altijd af, waar de gelijkgrondse toegang is van de Frens... Ik veronderstel niet dat Bob en Renzo met zijn twee de rolstoel van Luc van de trappen naar beneden hebben gedragen...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als Zwarte Piet komt hij door de schoorsteen. Ik had nu toch gedacht dat jij dat zou weten hoor annekeHU.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Wat is sinds de zelfmoordpoging van Luc de zin om hem als revaliderende nog meer in beeld te brengen ?
Om Rosa die alleen kwam te staan in de soap te houden ?
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Mss dat er wel een echt genezingsproces op komst is, bv dat 't bibberen stopt en hij mss door de goede zorgen van de revalidatie ooit weer stapt?
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

karolien85 schreef:Mss dat er wel een echt genezingsproces op komst is, bv dat 't bibberen stopt en hij mss door de goede zorgen van de revalidatie ooit weer stapt?
Ik hoop het!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Linne schreef:Wat is sinds de zelfmoordpoging van Luc de zin om hem als revaliderende nog meer in beeld te brengen ?
Dat vind ik een wat rare bemerking, wat de zin daar van is. Waarom komt iemanders in beeld en wat is de zin daar van? Ik heb geen idee, dat is een moeilijke vraag om op te antwoorden. Of heb je het specifiek over het feit dat hij nu andersvalide is? En hem nog meer in beeld brengen. We zien hem toch niet vaker dan vroeger? Denk ik toch.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Soapseut schreef:
karolien85 schreef:Mss dat er wel een echt genezingsproces op komst is, bv dat 't bibberen stopt en hij mss door de goede zorgen van de revalidatie ooit weer stapt?
Ik hoop het!
Ik niet, want 't is zo al ongelooflijk genoeg(geweest) dat hij zijn verhanging overleefd heeft.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Crackers schreef:
Linne schreef:Wat is sinds de zelfmoordpoging van Luc de zin om hem als revaliderende nog meer in beeld te brengen ?
Dat vind ik een wat rare bemerking, wat de zin daar van is. Waarom komt iemanders in beeld en wat is de zin daar van? Ik heb geen idee, dat is een moeilijke vraag om op te antwoorden. Of heb je het specifiek over het feit dat hij nu andersvalide is? En hem nog meer in beeld brengen. We zien hem toch niet vaker dan vroeger? Denk ik toch.
Ieder zijn meug hoor. Mijn opmerking was niet waarom komt iemand in beeld maar wel :
waarom komt Luc nu meer in beeld ? Met minder hadden de scenes meer impact gehad.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ikke schreef:
Soapseut schreef:
Ik hoop het!
Ik niet, want 't is zo al ongelooflijk genoeg(geweest) dat hij zijn verhanging overleefd heeft.
Ik zou denken als iemand na een accident al zolang in diezelfde toestand zit, dan zal daar niet veel beters meer uitkomen . IK veronderstel toch dat hij in die instelling nog kiné krijgt ????Veel heeft het tot op vandaag niet geholpen .
0 x
p'tit boul
Nog geen rang

Bericht door p'tit boul »

nounake schreef:
ikke schreef:
Soapseut schreef:
Ik hoop het!
Ik zou denken als iemand na een accident al zolang in diezelfde toestand zit, dan zal daar niet veel beters meer uitkomen . IK veronderstel toch dat hij in die instelling nog kiné krijgt ????Veel heeft het tot op vandaag niet geholpen .
Kan kiné nog iets van veranderingen brengen? Hij is een hele tijd zonder zuurstof geweest en daardoor is Luc nu zo.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat op zijn leeftijd de hersenschade permanent is. Dat is zo in RL, maar in Thuis hebben ze mss wel wat gevonden. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vond de scenes dat hij snikkend wegreed hilarisch. Oké, het is sneu als je een blauwtje loopt maar gossie. Wat wordt die rol mooi vertolkt zeg!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wel grappig dat Luc nu Julia begon te zien. Net zoals hijzelf indertijd nadat hij "gedood" was bij Leontien ging spoken.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Persoonlijk vond ik zijn nogal zwartgallige en chagrijnige reacties hilarisch vanavond :lol:
Mooi hoe hij open en eerlijk precies zegt wat hij denkt :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten