Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
Billie
- Nog geen rang
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Quote van de week: "Ik ben gene moeial."
En da uit de mond van Marianne. Prachtig!
Marianne zal het boeltje met Jessica wel eens goed onderzoeken. Dat Mayra zich maar al schrap zet...
En zeer mooi ook dat er een (h)echte vriendschapsband aan het groeien is met Rosa, na al die jaren van onderling gekibbel. Marianne kan het niet laten Rosa nu en dan op haar gebreken te wijzen, maar omgekeerd geeft Rosa nu en dan ook wel eens een steek... Leuk om te zien
.
En da uit de mond van Marianne. Prachtig!
Marianne zal het boeltje met Jessica wel eens goed onderzoeken. Dat Mayra zich maar al schrap zet...
En zeer mooi ook dat er een (h)echte vriendschapsband aan het groeien is met Rosa, na al die jaren van onderling gekibbel. Marianne kan het niet laten Rosa nu en dan op haar gebreken te wijzen, maar omgekeerd geeft Rosa nu en dan ook wel eens een steek... Leuk om te zien
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En over het geld wordt blijkbaar niet meer gepraat?...
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat denk ik wel, maar waarschijnlijk pas weer zodra er nieuws is.
Peter zou Marianne toch op de hoogte houden van het verdere verloop, nu het allemaal niet zo snel/makkelijk ging als in eerste instantie gedacht?
Peter zou Marianne toch op de hoogte houden van het verdere verloop, nu het allemaal niet zo snel/makkelijk ging als in eerste instantie gedacht?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Weer zo typisch Marianne vandaag: het niet kunnen laten om Luc nog wat extra te pushen met zijn kalverliefde voor Rosa terwijl Rosa net het omgekeerde aan Luc probeert wijs te maken, namelijk dat een relatie niet kan.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2571
Wat had ze dan moeten doen? Hem zeggen dat hij zich belachelijk maakte, dat dit 0,0 toekomst had en meer dan waarschijnlijk nooit zou gebeuren?
Het is aan Rosa om hem dat te zeggen. (voor die ene keer dat Marianne zich eens NIET moeit...)
Rosa, die Luc toch blijkbaar op heel regelmatige basis mee neemt naar haar thuis.
Is dat wel zo verstandig?
Maar goed, het gaat hier over Marianne.
Ik zat eigenlijk te wachten tot ze zou opstaan om iets in de keuken te nemen en dat Luc dan ook in haar derrière zou knijpen.
Maar het kwam niet.
Het is aan Rosa om hem dat te zeggen. (voor die ene keer dat Marianne zich eens NIET moeit...)
Rosa, die Luc toch blijkbaar op heel regelmatige basis mee neemt naar haar thuis.
Is dat wel zo verstandig?
Maar goed, het gaat hier over Marianne.
Ik zat eigenlijk te wachten tot ze zou opstaan om iets in de keuken te nemen en dat Luc dan ook in haar derrière zou knijpen.
Maar het kwam niet.
0 x
-
ikke
- x 435
satine schreef: Maar goed, het gaat hier over Marianne.
Maar het kwam niet.
0 x
-
Soapseut
- x 435
Marianne heeft het wel erger gemaakt hésatine schreef:Wat had ze dan moeten doen? Hem zeggen dat hij zich belachelijk maakte, dat dit 0,0 toekomst had en meer dan waarschijnlijk nooit zou gebeuren?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Marianne "zachtjes" ontmoedigen? Tjach...
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Met die zet van Marianne wou "men" ons, kijkers, wellicht aan het verstand brengen dat Marianne Rosa nog met alle plezier een loer draait.Soapseut schreef:Marianne heeft het wel erger gemaakt hésatine schreef:Wat had ze dan moeten doen? Hem zeggen dat hij zich belachelijk maakte, dat dit 0,0 toekomst had en meer dan waarschijnlijk nooit zou gebeuren?Ze had niet moeten zeggen dat hij zicht belachelijk maakt, dat niet, maar hem zachtjes ontmoedigen had ze nu wel kunnen doen.
Een beetje flauw, maar ja...
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Van meet af was ik achterdochtig aangaande de vriendschap tussen Rosa en Marianne.
Niet dat dit niet prachtig zou zijn maar die twee zijn geen haar veranderd en hadden even elkaar
nodig voor het geld. Doorwinterd als wat weten ze dat tegenover elkaar met stijl te brengen.
Nu Marianne de eerste piepkleine kans krijgt zoals nu met Luc en die kans direct grijpt
vrees ik dat het rap uit zal komen. Wacht tot uitkomt dat het vergeefse moeite was sinds
Marianne's bezoek aan William de procedure wijzigde.
Niet dat dit niet prachtig zou zijn maar die twee zijn geen haar veranderd en hadden even elkaar
nodig voor het geld. Doorwinterd als wat weten ze dat tegenover elkaar met stijl te brengen.
Nu Marianne de eerste piepkleine kans krijgt zoals nu met Luc en die kans direct grijpt
vrees ik dat het rap uit zal komen. Wacht tot uitkomt dat het vergeefse moeite was sinds
Marianne's bezoek aan William de procedure wijzigde.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Zo dan, een vos verliest wellicht zijn vacht maar nooit zijn streken. Daar had ze Mayra even goed tuk. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Marianne nooit onderschatten hé. Zelfs als ze zegt (en vooral) dat ze zich niet meer gaat "moeien". 
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Dat zijn loze beloftesCaligula schreef:Marianne nooit onderschatten hé. Zelfs als ze zegt (en vooral) dat ze zich niet meer gaat "moeien".
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Caligula
- Poster rang 5

Ik ook verdorie,temeer omdat ik het nu kan!!!Kwast schreef:Ik zou trouwens wel eens willen zien hoe ze de tango danst.
0 x
Potentia Principatum