Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Caligula »

Dat is dan wel zo zeker.Ondanks alle problemen lijkt dit verdorie het meest standvastige koppel van Thuis. Niet te hard roepen want seffens horen de scenaristen dat. :mrgreen:
Ik dacht wel dat Peter tegen haar gezegd heeft wat hij en Eddy besproken hadden hoor.
Ik hoop echt dat het goed komt met Femke en de baby.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:Tot nu... wanneer ze te horen kreeg dat Peter Eddy wat opgestookt heeft. Dat heeft Peter haar nooit eerlijk opgebiecht.
Toch wel
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Peter heeft dat inderdaad opgebiecht, een tijdje na Lucas' dood, nadat hij zich al een hele tijd verschrikkelijk schuldig voelde. Femke verzekerde hem toen nog dat er een groot verschil zit tussen iemand wat opstoken, en effectief iemands remmen saboteren. Ze wilde ook niet dat hij zich nog langer schuldig voelde... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Haa ok, bedankt Caligula, tvx1 en Christel voor de opheldering, dit was ik even vergeten. :thumbup:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Wat gaat het worden met de baby van Femke?
Te vroeg geboren?
Hoe ver is ze eigenlijk in de zwangerschap??
Of zal er iets serieus mis gaan?
Afwachten tot maandag.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Inderdaad afwachten, ze was uitgerekend op 14 maart, dus ze is ongeveer 7 maand- iets meer dan 30 weken zwanger(volgens een of andere baby-site is 7 maanden = 30 weken en 1dag)
Zo'n kindje is levensvatbaar , maar uiteraard eigenlijk nog veel te klein om buiten de baarmoeder goed te overleven. Dus dat wordt couveuse.
Als ervaringsdeskundige (helaas) ben ik wel benieuwd hoe ze dit verhaal gaan brengen... maar ja, voor hetzelfde geld is het gewoon een dreigende waarschuwing met hevige krampen geweest, en moet Femke de 2 volgende maanden bedrust houden om het kind alle kansen te geven.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ze gaan ons toch niet opschepen met 2 maand couveuse hé! Alhoewel vrees ik daar wel wat voor want dat hebben we (denk ik) nog niet gehad in Thuis
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Caligula schreef:Ze gaan ons toch niet opschepen met 2 maand couveuse hé! Alhoewel vrees ik daar wel wat voor want dat hebben we (denk ik) nog niet gehad in Thuis
Ik heb ooit ergens gelezen dat Robin(=zoon van Bianca en Tom) door dat ongeval met die taxi en die truck ( met Eddy achter het stuur) te vroeg is geboren, maar heb dit niet zelf gezien, en weet dus niet of het juist is, en hoe ze dat destijds hebben verwerkt in de soap...
In ieder geval hoop ik dat we geen herhaling scènes gaan hebben zoals met Bob en zijn moeder, waar we hem alleen maar op de gang van het ziekenhuis zagen, nooit naast het bed van zijn moeder!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

annekeHU schreef:
Caligula schreef:Ze gaan ons toch niet opschepen met 2 maand couveuse hé! Alhoewel vrees ik daar wel wat voor want dat hebben we (denk ik) nog niet gehad in Thuis
Ik heb ooit ergens gelezen dat Robin(=zoon van Bianca en Tom) door dat ongeval met die taxi en die truck ( met Eddy achter het stuur) te vroeg is geboren, maar heb dit niet zelf gezien, en weet dus niet of het juist is, en hoe ze dat destijds hebben verwerkt in de soap...
Robin heeft toen niet zo heel gek lang in de couveuse gelegen. Zo heel veel te vroeg was hij geloof ik ook niet. Hij lag er in elk geval maar net lang genoeg in om voor wat ongemakkelijke situaties (o.a. tussen Tom & Bianca) aan het raam van de couveuse kamer te zorgen... :mrgreen: ;)

Maar goed, Femke's hoge bloeddruk gecombineerd met een hoop stress: goed is het niet, maar dit kan inderdaad heel goed alleen maar een waarschuwing zijn geweest. Het is nog maar af te wachten of hun kindje ook effectief veel te vroeg geboren gaat worden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Even terzijde. Is dat nu nog altijd Femke De Grote of mevrouw Vlerick? Niet dat het veel belang heeft hoor maar ik denk niet dat daar al over gesproken is.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Even terzijde. Is dat nu nog altijd Femke De Grote of mevrouw Vlerick? Niet dat het veel belang heeft hoor maar ik denk niet dat daar al over gesproken is.
Hier in België is dat maar uitzonderlijk dat de naam van de echtgenoot officieel wordt aangenomen? Simonne is toch ook na al die jaren nog steeds niet "mevrouw Bomans" (anderzijds heette Yvette volgens haar overlijdensbericht wel De Schrijver :think: ).
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Oohh :smile: een zoontje, Vic.
Mooie naam. Hopelijk komt t allemaal goed!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:Even terzijde. Is dat nu nog altijd Femke De Grote of mevrouw Vlerick? Niet dat het veel belang heeft hoor maar ik denk niet dat daar al over gesproken is.
Hier in België is dat maar uitzonderlijk dat de naam van de echtgenoot officieel wordt aangenomen? Simonne is toch ook na al die jaren nog steeds niet "mevrouw Bomans" (anderzijds heette Yvette volgens haar overlijdensbericht wel De Schrijver :think: ).
Hmm...mijn vrouw had toch automatisch mijn naam hoor. Heb niks gevraagd of gedaan.
Ik vroeg me gewoon af of het nu mevrouw Vlerick was.
Nu heb ik wel menen te horen dat het Vic Vlerick zou zijn.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:
Hmm...mijn vrouw had toch automatisch mijn naam hoor. Heb niks gevraagd of gedaan.
Ik vroeg me gewoon af of het nu mevrouw Vlerick was.
Nu heb ik wel menen te horen dat het Vic Vlerick zou zijn.
Maar Lucas heette dan weer Lucas De Grote. :think:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is juist maar toen waren ze nog niet getrouwd en eigenlijk amper terug samen.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie