Hij lijkt er wel op is mij nu opgevallen, maar het is niet Matteo Simoni, maar Roel Vanderstukken.karolien85 schreef:En, wat vonden jullie ervan?
Het verhaal heeft me wel direct beet, zit precies wel goed in elkaar. Het enige wat me stoort is het neplimburgs van vooral Roel Vanderstukken en Inge Paulissen. Dat moest niet zo opvallend zijn .. want zo praten we echt niet ( behalve de Smos( Simoni) dan)
Iemand al een verdachte?
Beau sejour
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Lazylady
- x 435
Re: Beau sejour
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
lord F.
- Poster rang 5

Moest het Matteo Simoni zijn had ik niet gekeken.Lazylady schreef:Hij lijkt er wel op is mij nu opgevallen, maar het is niet Matteo Simoni, maar Roel Vanderstukken.karolien85 schreef:En, wat vonden jullie ervan?
Het verhaal heeft me wel direct beet, zit precies wel goed in elkaar. Het enige wat me stoort is het neplimburgs van vooral Roel Vanderstukken en Inge Paulissen. Dat moest niet zo opvallend zijn .. want zo praten we echt niet ( behalve de Smos( Simoni) dan)
Iemand al een verdachte?Of ben ik nu zelf abuis?
Het is idd Roel die wellicht ook een kop groter is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ja .. ma ik kan er effe nie opkomen ..Lazylady schreef:Weet iemand de uitvoerder van dat geweldige nummer (openingstune)?
Even nagedacht, ik weet t weer
Mauro Pawlowski en Siska Vanhoyland
Laatst gewijzigd door karolien85 op zo 08 jan 2017, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Hihi neeje, ik bedoelde dat alleen Matteo Simoni ( smos in "Safety First") zo mag pratenLazylady schreef:Hij lijkt er wel op is mij nu opgevallen, maar het is niet Matteo Simoni, maar Roel Vanderstukken.karolien85 schreef:En, wat vonden jullie ervan?
Iemand al een verdachte?Of ben ik nu zelf abuis?
Vind je dat ze op elkaar lijken?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
- Crackers
- Poster rang 5

Jawel het is opnieuw zondag.karolien85 schreef:Spannend ..
Is het nog niet opnieuw zondag
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik blijf ook kijken... wat ik wel niet weet, is welke relatie er is, tussen Kato en Ines. Van de andere 4 weet ik wel .
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Die Alexander vind ik maar een engerd. Hij papt dus duidelijk aan met twee vrouwen:
Met zijn vrouw waarmee hij een zoon heeft die uit een instelling komt, en de moeder van Kato's exliefje die hij nogal adoreert en aanmoedigt tijdens de cross.
Alexander vindt eveneens dat juweeltje (paardje) en moffelt het weg, maar ziet op de camera dat Kato's exliefje dat paardje heeft. Het lijkt er dus fel op dat die gast niets verkeerds kan doen in de ogen van Alexander.
Hmmm Hmmmm
Met zijn vrouw waarmee hij een zoon heeft die uit een instelling komt, en de moeder van Kato's exliefje die hij nogal adoreert en aanmoedigt tijdens de cross.
Alexander vindt eveneens dat juweeltje (paardje) en moffelt het weg, maar ziet op de camera dat Kato's exliefje dat paardje heeft. Het lijkt er dus fel op dat die gast niets verkeerds kan doen in de ogen van Alexander.
Hmmm Hmmmm
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
FlauwerikCrackers schreef:Jawel het is opnieuw zondag.karolien85 schreef:Spannend ..
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

karolien85 schreef:FlauwerikCrackers schreef:Jawel het is opnieuw zondag.karolien85 schreef:Spannend ..
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Gewoon een vriendin ?annekeHU schreef:Ik blijf ook kijken... wat ik wel niet weet, is welke relatie er is, tussen Kato en Ines. Van de andere 4 weet ik wel .
Wat zou pa aan het zoeken geweest zijn ? Ik dacht dat paardje, maar dat is dus niet van hem blijkbaar
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het laatste begreep ik niet goed, wat Alexander zag op de bewakingsbeelden van het tankstation. Kato en Leon op de moto, maar wat deden ze precies?
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Leon gaf Kato een juweel in de vorm van een paardje, en vorige week vond Alexander dat juweel in het gras toen ze haar lijk uit dat water haalden. En zoals ik al hierboven aanhaalde: het lijkt er sterk op dat Alexander Leon wil beschermen want hij heeft een buitenechtelijke relatie met zijn moeder.Crackers schreef:Het laatste begreep ik niet goed, wat Alexander zag op de bewakingsbeelden van het tankstation. Kato en Leon op de moto, maar wat deden ze precies?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Crackers
- Poster rang 5