Jessica Engels (Ditte Jaspers)
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Re: Jessica Engels (Ditte Jaspers)
Ocharme Jessica wat heb ik medelijden met dat meisje. Ook al gaat ze niet meer mogen babysitten ze gaat niet van Mayra verlost geraken ze gaat haar nog heel vaak tegenkomen in de withoeven dan kan Mayra haar nog de hele tijd staan afdreigen
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Nancy heeft oog voor zo een dingen, die gaat Jessica wel de pieringen uit haar neus halen en haar helpen.
Hoop ik.
Hoop ik.
0 x
-
- x 435
Jessica had dus wel degelijk reden om zo'n schrik te hebben van Mayra! Ik wist het!
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik heb mij verkeerd uitgedrukt, Jessica heeft inderdaad niets op te biechten.ikke schreef:Ik vind niet dat ze iets op te biechten heeft, zij heeft immers niets misdaan.Kiki_Dee schreef:Ik hoop dat ze alles opbiecht aan Nancy en Kaat!
Maar ik hoop wel dat ze de moed heeft om te vertellen wat haar overkomen is. Mag er niet aan denken dat Mayra weer "buiten schot blijft" door de goedgelovigheid van haar naasten.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat hoop ik ook. Feit is wel dat Nancy het nooit heeft gehad voor Mayra en ook heel goed weet waar die toe in staat is, dus die zal Jessica wel geloven denk ik. Hoe dan ook hoop ik dat Jessica snel de moed vindt om wat mensen in vertrouwen te nemen, anders heeft ze inderdaad geen leven meer in de Withoeve, met Mayra zowat constant in de buurt...karolien85 schreef:Nancy heeft oog voor zo een dingen, die gaat Jessica wel de pieringen uit haar neus halen en haar helpen.
Hoop ik.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Ik had hier nu even gelezen dat Nancy wel de piercingen uit haar neus gaat halen, wat ook kan natuurlijk.karolien85 schreef:Nancy heeft oog voor zo een dingen, die gaat Jessica wel de pieringen uit haar neus halen en haar helpen.
Hoop ik.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het zal, jammer genoeg, haar verhaal zijn tegen dat van Mayra. En op An hoeft ze sowieso niet te rekenen, die is al "ingelicht"door Mayra. Maar Nancy heeft wel opgemerkt dat Jessica Mayra steeds ontliep. Eigenlijk meer op de vlucht sloeg als Mayra in haar buurt kwam. En Nancy merkt zulke dingen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Maar mensen tot wie je je aangetrokken voelt, ontwijken sommige mensen ook, omdat ze het niet durven laten opvallen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5
Juist,temeer daar ze al iets in de mot heeft.jessie V. schreef:Nancy zal toch gaan graven.

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Ik zit echt in met Jessica. Op dit moment is ze één van de leukere personages, echt naturel, zeker in de scènes in de Withoeve. Ik hoopte echt dat ze Kaat zou vertellen wat er gebeurd was, maar ik vrees dat dat nog even op zich zal laten wachten.
In ieder geval ben ik wel blij dat ze Kaat nu heeft als vriendin.
Ik weet dat dit niet het topic is van Ditte Jaspers, maar ik wil wel zeggen dat van de jongere en nieuwe garde acteurs en actrices, zij er toch wel uitsteekt, hoor. Hoewel ik sommige scènes tussen Olivia en Tamara wel leuk vind, mogen ze vaker Jessica, Kaat en Nancy samen tonen, veel leuker.
In ieder geval ben ik wel blij dat ze Kaat nu heeft als vriendin.
Ik weet dat dit niet het topic is van Ditte Jaspers, maar ik wil wel zeggen dat van de jongere en nieuwe garde acteurs en actrices, zij er toch wel uitsteekt, hoor. Hoewel ik sommige scènes tussen Olivia en Tamara wel leuk vind, mogen ze vaker Jessica, Kaat en Nancy samen tonen, veel leuker.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik vrees dat Jessica een speelbal gaat worden tussen Ann en Mayra.
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Ja Caligula, dat is zo, maar daar kunnen Ann en Mayra toch niets aan doen ? Zo lang het aantal lesbische vrouwen in Thuis een even getal is, no problemo. Maar o wee als het oneven wordt. Het is Jessica's schuld dat ze nu met drie zijn. En de enige manier om daar uit te geraken is dat er ene verdwijnt of er ene bijkomt. De symmetrie is verbroken en moet hersteld worden.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Want een personage kan niet (al dan niet een tijdje) single zijn? 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik heb het ooit al eens elders gepost denk ik maar Jessica is er bij gesleurd om tussen Ann en Mayra komen te staan want die zijn nu in Thuis normen al te lang buiten schot gebleven.
0 x
Potentia Principatum