Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Pfff wat een vreselijk streek van Mayra naar Jessica en ik dacht dat Myara haar leven aan het beteren was maar helaas ook deze vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Is dit nu allemaal omdat ze niet kan verkroppen dat ze Jessica niet in haar bed gaat krijgen?? En ze heeft Mayra helemaal niet verleid, en wat een gezever om te denken dat zij hetzelfde voelde. Het was toch overduidelijk dat Jessica haar probeerde te ontlopen de hele tijd. Inderdaad, een vos verliest zijn streken niet.
Maar ik wist dat ze iets van plan was.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Dat is gewoon ziekelijk gedrag. Ah, Jessica wil niet, dan maak ik haar zwart..

0 x
-
slipstreamdrive
- Nog geen rang
- x 1
Een regelrechte psychopate dat mens. Die is er duidelijk van overtuigd dat de wereld alleen om haar draait.
Eerst die gestoorde plannen om zwanger te worden, zonder dat het haar iets kon schelen dat er levens(s) mee verwoest heeft. Dan haar ziekelijke haat tegenover Marianne, waarbij het haar totaal niet kon schelen dat ze onschuldig in de gevangenis zat of in groot gevaar was bij William. Ze deed zelfs geen moeite om het te verbergen tegenover Ann.
En nu dit weer. Ongelooflijk dat die overal blijft mee wegkomen. En die domme Ann die er steeds opnieuw intrapt. Het is onbegrijpelijk dat Mayra met zulk fout gedrag niet met veel meer inwoners van Thuisdorp overhoop ligt.
Eerst die gestoorde plannen om zwanger te worden, zonder dat het haar iets kon schelen dat er levens(s) mee verwoest heeft. Dan haar ziekelijke haat tegenover Marianne, waarbij het haar totaal niet kon schelen dat ze onschuldig in de gevangenis zat of in groot gevaar was bij William. Ze deed zelfs geen moeite om het te verbergen tegenover Ann.
En nu dit weer. Ongelooflijk dat die overal blijft mee wegkomen. En die domme Ann die er steeds opnieuw intrapt. Het is onbegrijpelijk dat Mayra met zulk fout gedrag niet met veel meer inwoners van Thuisdorp overhoop ligt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat laatste vind ik ook onbegrijpelijk, al blijven haar contacten met andere mensen wel altijd een beetje oppervlakkig in mijn ogen. Alsof iedereen haar wel duld, maar ook weer niet echt te dichtbij wil laten komen...slipstreamdrive schreef:Een regelrechte psychopate dat mens. Die is er duidelijk van overtuigd dat de wereld alleen om haar draait.
Dat Ann in alles meegaat verbaast me dan weer minder. Ann is altijd aan de rokken van Marianne blijven hangen, maar Mayra heeft haar daar - door middel van een hele hoop gestook - succesvol vanaf geweekt. Niet om Ann onafhankelijker te maken en samen een fijn leven te leiden, zoals ze elke keer als excuus gebruikte voor haar haat tegenover Marianne, maar gewoon om Ann afhankelijk van haar zelf te maken. Dat is volgens mij ook altijd de reden geweest waarom ze Marianne zo haatte; dat was eigenlijk haar enige sta-in-de-weg.
En nu de relatie tussen Ann en Marianne voldoende is bekoeld, en Ann met enige regelmaat blijft hangen in een soort puberachtige afkeer van haar moeder, heeft Mayra haar precies waar ze haar hebben wil.
Marianne is op veilige afstand, Ann volgt haar slaafs in alles wat ze doet, ze leidt haar leventje zoals het haar het beste bevalt en ze kan ongestoord doen wat ze wil.
Inderdaad een psychopate...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
x 2Christel schreef:Tsja, eerlijk gezegd vind ik dit alles ook niet echt verrassend. De manier waarop Mayra het aanpakt wel, maar dat ze langs geen kanten deugt niet.![]()
Ze heeft destijds zo'n ravage aangericht met haar obsessieve kinderwens, en heeft daarbij zoveel levens verwoest en mensen gekwetst en belogen zonder enige blijk van spijt achteraf, dat ik haar ook nooit meer "normaal" heb kunnen bekijken. Hetzelfde geldt voor Ann die haar alles klakkeloos vergaf terwijl ze zich afreageerde op haar familie.
Ik hoop dus maar één ding, en dat is dat Mayra deze keer de dans niet ontspringt...
Ik heb het ook nooit meer voor dat personage gehad na dat rampzalige seizoen dat thans in de namiddagherhaling is en alhoewel ik weet hoe het afgelopen is zit ik me terug te enerveren als ik zie hoe die bitch ann en al de rest zit te manipuleren. Tussen Marianne en Mayra is het nooit meer goedgekomen. Zelfs in dit seizoen reageert Mayra altijd kribbig als "lieveke" Ann over haar moeder begint.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
We hebben natuurlijk niet gezien of Mayra Jessica aangerand heeft (naar het schijnt kan een vrouw een andere vrouw niet verkrachten, wel aanranden) doch ik vrees het wel.
0 x
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
"Stout meisje!"
Ziekelijk hoe ze dat zei! Echt een hatelijk personage, één van de weinige die ik niet zou missen mocht ze eruit gaan!
Ziekelijk hoe ze dat zei! Echt een hatelijk personage, één van de weinige die ik niet zou missen mocht ze eruit gaan!
0 x
-
Beffie
- Nog geen rang
O nee ! Het is juist het tegenovergestelde. Jessica was goed op de hoogte van de vaste relatie tussen Ann en Mayra en wou met haar gefleem en haar gevlei een wig drijven tussen die twee. Dat ze al gekust heeft met Ann vooraleer ze valse signalen begon te geven aan Mayra is daar het bewijs van. Gelukkig laat Mayra zich zomaar niet doen. Trutten moeten trutterig behandeld worden, en lesbische trutten ... inderdaad. Bravo Mayra !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel, ik heb toch de indruk dat het vooral Mayra is die Jessica pusht, niet andersom.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Euhh ?Beffie schreef:O nee ! Het is juist het tegenovergestelde. Jessica was goed op de hoogte van de vaste relatie tussen Ann en Mayra en wou met haar gefleem en haar gevlei een wig drijven tussen die twee. Dat ze al gekust heeft met Ann vooraleer ze valse signalen begon te geven aan Mayra is daar het bewijs van. Gelukkig laat Mayra zich zomaar niet doen. Trutten moeten trutterig behandeld worden, en lesbische trutten ... inderdaad. Bravo Mayra !
0 x
-
Soapseut
- x 435
Ja van die uitleg snap ik nu toch ook geen snarskarolien85 schreef:Euhh ?Beffie schreef:O nee ! Het is juist het tegenovergestelde. Jessica was goed op de hoogte van de vaste relatie tussen Ann en Mayra en wou met haar gefleem en haar gevlei een wig drijven tussen die twee. Dat ze al gekust heeft met Ann vooraleer ze valse signalen begon te geven aan Mayra is daar het bewijs van. Gelukkig laat Mayra zich zomaar niet doen. Trutten moeten trutterig behandeld worden, en lesbische trutten ... inderdaad. Bravo Mayra !
Jessica heeft geprobeerd bij Ann, het is niet gelukt, life goes on. Ze heeft verder niet aangedrongen en is gewoon verder komen babysitten, alsof er inks aan de hand was. Dat 'moet kunnen' vind ik. Ze hebben dat afgehandeld als volwassen mensen. Mayra is compleet rikketik.
0 x
-
Beffie
- Nog geen rang
Dan verschillen we van mening ... Kijk niet alleen naar de laatste aflevering, kijk naar het geheel. Jessica verschijnt ten tonele en een jarenlange stabiele relatie tussen Ann en Mayra komt in gevaar. Probeer ook te kijken naar wat men niet toont. Wat weten wij van Jessica ? Hoeveel (tientallen) relaties heeft zij niet reeds vernietigd ? Jessica is het koekoeksjong dat de komende jaren garant zal staan voor onnoemelijke miserie bij de anders geaarde personages. De vraag is niet of, maar wanneer zij haar valselijke signalen zal sturen naar de fragiele Kaat, die in haar nieuwe gedaante, onschuldig en maagdelijk, een hapklaar stuk is voor een geslepen wolf als Jessica ...Caligula schreef:Wel, ik heb toch de indruk dat het vooral Mayra is die Jessica pusht, niet andersom.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Die jarenlange stabiele relatie heeft eventjes een klein knikje gekregen toen Jessica Ann in de nek kuste.
Daarna is er niks meer gebeurd, tot Mayra vond dat ze haar pijlen op Jessica moest richten.
Of was het Jessica die 'vergat' de babysit af te bellen, die Ann kost wat kost buiten wou en daar zat te wachten, compleet met cleavage en glaasje rode wijn?
Ik dacht het niet.
Daarna is er niks meer gebeurd, tot Mayra vond dat ze haar pijlen op Jessica moest richten.
Of was het Jessica die 'vergat' de babysit af te bellen, die Ann kost wat kost buiten wou en daar zat te wachten, compleet met cleavage en glaasje rode wijn?
Ik dacht het niet.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ik denk dat jij de enige bent met zo een rare kronkel hoor ..Beffie schreef:Dan verschillen we van mening ... Kijk niet alleen naar de laatste aflevering, kijk naar het geheel. Jessica verschijnt ten tonele en een jarenlange stabiele relatie tussen Ann en Mayra komt in gevaar. Probeer ook te kijken naar wat men niet toont. Wat weten wij van Jessica ? Hoeveel (tientallen) relaties heeft zij niet reeds vernietigd ? Jessica is het koekoeksjong dat de komende jaren garant zal staan voor onnoemelijke miserie bij de anders geaarde personages. De vraag is niet of, maar wanneer zij haar valselijke signalen zal sturen naar de fragiele Kaat, die in haar nieuwe gedaante, onschuldig en maagdelijk, een hapklaar stuk is voor een geslepen wolf als Jessica ...Caligula schreef:Wel, ik heb toch de indruk dat het vooral Mayra is die Jessica pusht, niet andersom.
Soit, ieder zijn mening ..
0 x