Speculaties op de spoilers
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
Speculaties op de spoilers
Omdat er wel eens spoilers geplaatst worden in de speculatietopics, hier een topic waar over de spoilers gespeculeerd kan worden.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Re: Speculaties op de spoilers
Hier dus mijn speculatie wat Jana betreft.
Ze gaat (al dan niet als single) naar Amerika, voor de trouw van haar papa.
Daar ontmoet ze de lieve broer van John, en hopla .. Jana wordt instant verliefd en besluit om daar te blijven.
Eind goed al goed, en als ze ooit zin heeft om terug te komen, is daar dan ook ruimte voor.
Ze gaat (al dan niet als single) naar Amerika, voor de trouw van haar papa.
Daar ontmoet ze de lieve broer van John, en hopla .. Jana wordt instant verliefd en besluit om daar te blijven.
Eind goed al goed, en als ze ooit zin heeft om terug te komen, is daar dan ook ruimte voor.
0 x
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Dat zou toch maar een enorm teleurstellend einde zijn voor haar personage.. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het is dan ook niet het eerste teleurstellend einde in dit seizoen.
0 x
Potentia Principatum
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Het zou in zekere zin erger zijn aangezien de schrijvers meer tijd hadden om dit vertrek voor te bereiden. Bij Jenny was het van het ene op het andere moment gedaan.Caligula schreef:Het is dan ook niet het eerste teleurstellend einde in dit seizoen.
(Dat staat natuurlijk los van het feit dat het de fout van de schrijvers is dat Janine zo plots vertrekt!)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

In de aflevering van vanavond bleek dat Jana in de ochtend misselijk was.... nu kan ze gewoon iets verkeerd hebben gegeten, maar ze kan ook zwanger zijn.... stel dat het laatste waar is, en dat Jana gewoon over een maand of wat naar haar vader vertrekt in de States, zonder tegen iemand iets te zeggen over de zwangerschap. Joy Anna stopt met Thuis, maar wie weet komt er volgend jaar wel een andere actrice in de rol van Jana, terug uit Amerika,en ze brengt een klein kindje mee??? En tja, wie is dan de vader? Of is dit te ver gezocht, of hebben we zo iets al eerder gehad ( ergens in de eerste 16 seizoenen dus...)
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Lowie komt blijkbaar terug ( wanneer weet ik niet) misschien weet hij wel waar julia zit.
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Zou de nieuwe vriendin van Tamara's vader Lynn Courtois kunnen zijn? Of is het gewoon een ander personage met dezelfde naam.
(ik vond het echt geen tof personage, dus ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze herintroduceerd wordt.)

(ik vond het echt geen tof personage, dus ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze herintroduceerd wordt.)
0 x

- annekeHU
- Poster rang 4

Een wilde speculatie : Toon gaat uit Thuis (spoiler) en Paulien gaat naar Hong Kong om bij Katrien wat uit te rusten, en proberen de verdwijning van haar moeder te verwerken( een paar weken geleden wou ze dat absoluut niet) ... er gaan dus steeds meer acteurs en actrices weg ( uit eigen keuze, of einde van de rol van het personage) en dus hebben ze bij Thuis stilaan een leegloop ... na enkele maanden komt Paulien terug , en ze brengt Katrien mee terug... die laatste is destijds niet uit vrije keuze vertrokken, maar omdat haar verhaallijn op was, en misschien zien de schrijvers nu wel een verhaallijn voor de beide zussen??
Ik weet niet of het in de eerste 16 seizoenen ook zo was, maar ik vind het opvallend dat ze personages die niet zijn overleden, zo vaak blijven vernoemen in de seizoenen na hun stop. Ik vraag me altijd af met welke bedoeling dat is... enkel opvulsel tussen de andere verhaallijnen door, of de bedoeling van hun plaatsje "warm" te houden ( indien ze zichzelf bedenken, of indien er terug een verhaallijn is)
Ik weet niet of het in de eerste 16 seizoenen ook zo was, maar ik vind het opvallend dat ze personages die niet zijn overleden, zo vaak blijven vernoemen in de seizoenen na hun stop. Ik vraag me altijd af met welke bedoeling dat is... enkel opvulsel tussen de andere verhaallijnen door, of de bedoeling van hun plaatsje "warm" te houden ( indien ze zichzelf bedenken, of indien er terug een verhaallijn is)
0 x
-
Annelies0806
- Nog geen rang
Zou het kunnnen dat Paulien weet dat haar moeder 'ergens' zit? In Hongkong of ergens anders? Ik vind het bizar dat ze die ene keer haar pc zo toesloeg en ook dat Adil niet mag meegaan met haar...
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Dat van die pc kan ik mij precies niet meer goed herinneren ..Annelies0806 schreef:Zou het kunnnen dat Paulien weet dat haar moeder 'ergens' zit? In Hongkong of ergens anders? Ik vind het bizar dat ze die ene keer haar pc zo toesloeg en ook dat Adil niet mag meegaan met haar...
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Ook dat Paulien ineens veel positiever is, alleen door die pillen?
0 x
-
Annelies0806
- Nog geen rang
Ja op een bepaald moment klapte ze haar laptop heel snel dicht, alsof ze niet wilde dat iemand het kon zien. Ofwel ben ik er te fel mee bezig
.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Wat raar dat Jenny terugkomt .. Ze is er toch uitgeschreven ?
Zou er nog iets gebeuren met Bianca haar baby, zodat ze toch in Marokko blijft? Of misschien krijgt zij nu wel een ongeluk.
Zou er nog iets gebeuren met Bianca haar baby, zodat ze toch in Marokko blijft? Of misschien krijgt zij nu wel een ongeluk.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Dat vond ik ook raar. Zou ze toch terugkomen (ik las onlangs een interview met haar, waarin ze zei dat ze graag terug wilde komen).
Of zouden ze nog oude scenes met haar in de schuif liggen hebben die ze gaan gebruiken? Of zou ze idd een ongeluk krijgen en toch niet komen...
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd
Of zouden ze nog oude scenes met haar in de schuif liggen hebben die ze gaan gebruiken? Of zou ze idd een ongeluk krijgen en toch niet komen...
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd
0 x