Arne

Gesloten
zarsas
Nog geen rang

Arne

Bericht door zarsas »

Wanneer valt hij door de mand ? Wie ontmaskert hem?
0 x
Lazylady
x 435

Re: Arne

Bericht door Lazylady »

Eerlijk gezegd hoop ik dat dat eerste niet meer te lang gaat duren. Dat tweede: misschien Olivia zelf, omdat haar naïviteit er weer vingerdik op ligt, dus je het niet zou vermoeden.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ik vermoed dat hij eind juni 2017 door de mand zal vallen eerlijk gezegd.
0 x
zarsas
Nog geen rang

Bericht door zarsas »

Zou Arne iets te maken hebben met Julia?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

zarsas schreef:Zou Arne iets te maken hebben met Julia?
Waarom denk je dat?

Ik vraag mij af hoelang ze deze verhaallijn nog gaan rekken. Momenteel lijkt het er absoluut niet op dat Arne ooit tegen Olivia zal bekennen wat hij met haar gedaan heeft, al is het feit dat hij naar Ruben gaat -of althans probeert- al een stap.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... Juist omdat het Arne zelf ook wel dwars lijkt te zitten en hij er hulp voor is gaan zoeken, zou het mij zelfs niks verbazen als hij eerst naar Ruben gaat om zijn probleem aan te pakken, en zodra die behandeling dan lijkt te helpen en hij uiteindelijk toch bij Olivia uitkomt, dat die foto's op zijn computer ineens boven water komen.
In dat geval zou het inderdaad nog wel eens allemaal door kunnen lopen t/m juni.

Helaas, moet ik eerlijk bekennen, want mij kan het eerlijk gezegd nu al niet zoveel meer schelen. :oops:
Alles wat eerder dan in juni gebeurt, is wat mij betreft dus heel mooi meegenomen... :mrgreen: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik denk dat Jana zijn dossier zal lezen in het kader van haar stage bij Ruben. Zij zal moeten kiezen tussen beroepsgeheim en Olivia inlichten. Ik hoop dan wel dat wij ondertussen de details al mogen weten.
0 x
katriensc
Nog geen rang

Bericht door katriensc »

ey ja, wie weet het Arne julia wel vermoord!!! daar had ik zelf nog niet aan gedacht!!!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

katriensc schreef:ey ja, wie weet het Arne julia wel vermoord!!! daar had ik zelf nog niet aan gedacht!!!
Waarom zou hij dat in godsnaam doen?
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Lazylady schreef:
katriensc schreef:ey ja, wie weet het Arne julia wel vermoord!!! daar had ik zelf nog niet aan gedacht!!!
Ik heb daar ook al aan gedacht eigenlijk. Hoewel ik ook niet zou snappen waarom hij dat zou doen. Die Arne heeft duidelijk een vijs los, maar tot nu toe heeft hij nog geen interesse gehad in 'rijpere dames'. Tenzij dat stiekem zijn ding is, en hij daarom afknapt op Olivia...?
Maar IIIEEEEUUW zeg... daar kijken kinderen naar Thuis hé :D
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Soapseut schreef:
Lazylady schreef:
Ik heb daar ook al aan gedacht eigenlijk. Hoewel ik ook niet zou snappen waarom hij dat zou doen. Die Arne heeft duidelijk een vijs los, maar tot nu toe heeft hij nog geen interesse gehad in 'rijpere dames'. Tenzij dat stiekem zijn ding is, en hij daarom afknapt op Olivia...?
Maar IIIEEEEUUW zeg... daar kijken kinderen naar Thuis hé :D
Stel je voor dat dit DE ultieme manier is om van de ouwe garde vanaf te geraken. Zit Jenny wel in Marokko? Dat Marianne maar op haar tellen past...
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Jep, dat Arne het kan gedaan hebben, daar ben ik ook over aan het denken.
Waarom, dat weet ik nog niet..
0 x
Gesloten