Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Yole
Nog geen rang

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Bericht door Yole »

martha schreef:
Yole schreef:Wat ik me vooral afvraag is hoe een kous na meer dan een week nog in de vuilnisbak zit... komt de vuilniswagen daar niet langs...?
Hier in Ieper wordt ook het huisafval maar om de veertien dagen opgehaald door de vuilniskar. :yup: En wat ik vaststel na gisterenavond : nu met de arrestatie van Simonne dreigt er een overbevolking in de Thuis-gevangenis :lol: Of ze kunnen een potje kaarten met zijn vieren :lol:

Ik woon waarschijnlijk gewoon al bijna veel te lang niet meer in Belgie... hier komt de gewone vuilbak elke dag langs, papier, glas, plastiek flessen ... wekelijks...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Yole schreef:Wat ik me vooral afvraag is hoe een kous na meer dan een week nog in de vuilnisbak zit... komt de vuilniswagen daar niet langs...?
Voor de vuilniswagen hem kan meenemen moet hij natuurlijk aan de straat gezet worden. Vermist Dieter langs de achterdeur met die vuilzak kwam was dat dus duidelijk nog niet gebeurd. Bij een alleenstaande persoon duurt het ook iets langer om een vuilniszak te vullen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar de vuilniszak stond blijkbaar wel buiten. Dus iedereen kon daar wat in gedumpt hebben.
Nu moet ik zeggen dat die advocaat wel scherp staat. Die had direct door dat er eigenlijk geen evident bewijs is.
Er is in de buitenstaande vuilzisbak van Simonne een kous gevonden met bloedsporen van Julia. So what?
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Caligula schreef:Maar de vuilniszak stond blijkbaar wel buiten. Dus iedereen kon daar wat in gedumpt hebben.
Nu moet ik zeggen dat die advocaat wel scherp staat. Die had direct door dat er eigenlijk geen evident bewijs is.
Er is in de buitenstaande vuilzisbak van Simonne een kous gevonden met bloedsporen van Julia. So what?
dat klopt inderdaad, het had er voor Simonne veel slechter uitgezien, als die vuilzak nog in de keuken stond...
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Simone heeft geluk met zo een goede advocaat - heel wat anders dan Tom Peter of Karen. Die kunnen daar nog een puntje aan zuigen. En goed dat Simone naar huis mag - wel jammer dat het met een enkelband is, maar ja, beter thuis zitten en dan toch nog kunnen genieten van Frank en een soort van vrijheid dan opgesloten zitten in een cel, terwijl je onschuldig bent.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Toen ik dat piepje voor de eerste keer hoorde gisteren, ben ik naar mijn keuken gelopen om te zien wat er aan het piepen was. . . Ik had niet direct door dat het die enkeband was. . Mijn vuur piept ook zo als er iets mis is :razz:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

zoals ik al elders heb geschreven, ik heb ook naar het "piepje"gezocht. :oops:
0 x
2fast
Nog geen rang

Bericht door 2fast »

Ik had het dadelijk door, maar m'n vriendin niet :) ff laten zoeken... oeps :)
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Ik dacht gisteren toch ook dat Simonne ging denken aan de tomaten snijden van Waldek en Julia, toen Frank vroeg of zij de tomaten wou kuisen. Kon ze misschien als argument gaan geven aan Peter voor verdediging Waldek
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Ik heb een klein beetje de indruk dat Simonne toch nog niet helemaal terug in Love is om het zo maar even uit te drukken op Frank, en dat het eerder allemaal van zijn kant komt en minder van haar kant, al is dat misschien allemaal normaal gezien de omstandigheden, en ik begrijp ook wel gezien de gebeurtenissen men nu niet meteen op elkaar moet springen, maar toch... ergens lijkt het alsof Simonne niet echt tevreden is, en dat ze Frank ergens alleen maar in huis genomen heeft om niet alleen te moeten zijn door de situatie met Julia. Maar misschien zie ik het verkeerd? Afwachten maar weer...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Langs de andere kant, wat is haar alternatief? Nog maar eens een flikkerlichtrelatie met Waldek opstarten als die vrij komt? Frank - er zijn er die hem de grootste klootzak vinden die er in Thuis ooit heeft rondgelopen - is het beste wat ze nog ooit nog kan krijgen lijkt me. Haar palmares stommiteiten uithalen is nu ook niet bepaald blanco te noemen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Crackers schreef:Langs de andere kant, wat is haar alternatief? Nog maar eens een flikkerlichtrelatie met Waldek opstarten als die vrij komt? Frank - er zijn er die hem de grootste klootzak vinden die er in Thuis ooit heeft rondgelopen - is het beste wat ze nog ooit nog kan krijgen lijkt me. Haar palmares stommiteiten uithalen is nu ook niet bepaald blanco te noemen.
Dat is allemaal vierkant waar.
Zelf heb ik Frank wel nooit een enorme klootzak gevonden.
En het ging nu al wat de betere kant op, toen ze (Simone) toch vertederd naar Frank keek toen die Hanna op zijn schoot had. En verder Simone past gewoon enkel bij Frank en bij niemand anders, en andersom ook, Frank past enkel bij Simone en bij niemand anders,, da's mijn bescheiden mening.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Wat zou ze nog willen zeggen tegen Frank ? :think:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Waarschijlijk dat ze spijt heeft maar dat hij erom had bijgedragen... Frank heeft bang dat hij gaat horen dat zij toch nog iets voelt voor Waldek denk ik ....
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Uhu, Frank zal wellicht het liefst hebben dat Waldek ook echt Julia vermoord heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie