Ik vermoed dat hij gewoon een informele babbel gehad heeft met Ruben wat we niet gezien hebben.Lazylady schreef:Heeft Arne nu met Ruben gepraat of niet? Dat was mij niet helemaal duidelijk.
Was idd wat verwarrend.
Ik vermoed dat hij gewoon een informele babbel gehad heeft met Ruben wat we niet gezien hebben.Lazylady schreef:Heeft Arne nu met Ruben gepraat of niet? Dat was mij niet helemaal duidelijk.
Maar..... normaal gezien worden er toch al wel enkele weinige woorden gewisseld over de reden waarom je naar een psychiater of psycholoog gaat, natuurlijk nog niet het hele verhaal bij het eerste gesprek, maar toch al flarden.hannanaske schreef:Zo'n intake is in hoofdlijnen wat vertellen over wie je bent en wat je zoal doet. Een psychiater luistert en zal zijn cliënt proberen op zijn gemak te stellen. Het is eigenlijk meer een kennismakingsgesprek. En aangezien ruben gewoon het gesprek eindigde met de mededeling dat Arne mag blijven komen als hij dat wenst, ga ik er vanuit dat het nog niet zoveel was.
Ik ook blijkbaar.jessie V. schreef:Heeft hij haar meermalen verkracht? Heb ik gemist.
Tuurlijk zal er al gepraat zijn geweest over het waarom van zijn bezoek een Ruben. Dat spreekt toch voor zich. Wie gaat nu naar om het even welke dokter zonder te praten over de reden van het bezoek?! Dat is bij een bezoek aan een psychiater niet anders. Dat ben ik heel zeker!Flower-Power schreef: Maar..... normaal gezien worden er toch al wel enkele weinige woorden gewisseld over de reden waarom je naar een psychiater of psycholoog gaat, natuurlijk nog niet het hele verhaal bij het eerste gesprek, maar toch al flarden.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen, zal Arne echt alles eerlijk vertellen?